آموزش کار با آپلود سنتر آکو برای میزبانی عکسها - قوانین و مقررات

قوانین انتخاب نام کاربری را پیش از ثبت نام در اینجا مطالعه بفرمایید در غیر اینصورت اکانت شما تایید نخواهد شد


آیا در ثبت نام در سایت مشکلی دارید ؟ آیا نمیدانید کد عضویت و کد کاربری خود را چگونه پیدا کنید ؟ به این قسمت مراجعه کنید (حتما از نام کوچک خود در اسم کاربری استفاده کنید)


فروم تخصصی تندر 90 - آکو  

تعیین جایزه 20 میلیون ریالی برای شکستن گل پخش کن های رنو ساندرو ساخت آکو

فروش آپشن ها و لوازم یدکی تندر90 - رنو ساندرو 33933630-021 آکام

آکام - فروش آپشن ها و لوازم یدکی ال90 - ارسال به سراسر کشور


بازگشت   فروم تخصصی تندر 90 - آکو > گالری عکس و فیلم مرتبط با خودرو > عکس

Notices

پاسخ
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع نحوه نمایش
  #1  
قدیمی 01-01-2011
Renault آواتار ها
Renault Renault آنلاین نیست.
همکاران سابق
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-535
اتومبیل: ..:Raphael & Kayten:..
محل سکونت: Shiraz
نوشته ها: 1,051
سپاس از دیگران: 990
3,217 بار در 870 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ

مقدمه :
سلام
با توجه به این موضوع که خیلی از دوستان گل بنده علاقه دارن تا عکس هایی متفاوت و ویرایش های خاصی داشته باشند و بنده حقیر اندکی تجربه در این زمینه دارم تصمیم به ایجاد این تاپیک گرفتم تا در کنار هم به تبادل نظر و اشتراک دانسته هامون بپردازیم.
در این تاپیک قصدم این هست که ایده هامون رو برای هم توضیح بدیم تا همگی ذهنمون نسبت به اینگونه مسائل آشنا تر بشه...مسلم هست که در این راه نیازمند یاری و انتقادات اساتید و مدیران خواهم بود...
در ضمن کلیه مقالات ارائه شده توسط من در این تاپیک ، اختصاصی بوده و تمامی حقوق آن متعلق به آکوفروم میباشد.

----------------------------------
موضوع : تنظیم ارتفاع از نمای کنار خودرو
گروه : ویرایش توسط فوتوشاپ


تقریبا تمامی ماشینها با هر زاویه ای رو میشه تنظیم ارتفاع کرد فقط برخی زمان و حوصله بیشتری میخوان. پس از مطالعه این مقاله و انجام چند نمونه شما میتونید دیدگاه عکاسیتون رو هم عوض کنید و عکس ها را در مکان و زاویه ای بگیرید که خودروتون به راحتی ارتفاع بخوره...
خب دیگه مقدمه بسه...
فوتوشاپ رو باز کنید و عکس ماشینتون رو باز کنید از طریق منوی File>Open

www.ACOforum.org - Logan Tuning








خب با استفاده از ابزار Rectangular Marquee Tool که با زدن دکمه M هم انتخاب میشه قسمت بدنه خودروتون رو انتخاب کنید :

www.ACOforum.org - Logan Tuning








از لایر background یک کپی بگیرید با Ctrl+J
حالا لایر جدید رو که اسمش احتمالا layer x هست رو انتخاب کنید و از بالای همون پنجره opacity رو روی 50% قرار بدید، هنوز اتفاقی نیوفتاده
روی تصویرتون یک تک کلیک کنید و بعدش دکمه "V" رو فشار بدید با این کار از جعبه ابزارتون ، ابزار Move رو انتخاب کردید. حالا با Arrow key ها (کلید های جهت دار روی صفحه کلید) پایین رو فشار بدید تا عکستون بیاد پایین...عکستون باید شروع به 2 تایی شدن کنه مثل این :

www.ACOforum.org - Logan Tuning








حالا میتونید وضعیت آینده خودروتون رو ببینید پس از انتخاب اندازه ارتفاع مورد نیاز دوباره Opacity لایر جدیدتون رو برگردونید به 100% .
ابزار Eraser Tool رو با زدن دکمه "E" و یا از جعبه ابزار، انتخاب کنید.
شروع به پاک کردن لاستیک های لایر جدید کنید تا لب گلگیر...سعی کنید تمامی قسمتهای اضافه رو که با بدنه کپی شده رو پاک کنید تا تصویر بهتری داشته باشید.
در پایان باید به یک اینجور تصویری برسید :

www.ACOforum.org - Logan Tuning





فراموش نکنید که این آموزش برای نمای بغل هست ... اگرچه برای نماهای دیگه هم میشه استفاده کرد اما روشهای بهتر هم هست برای نماهای دیگه که در مقالات بعدی بیشتر دربارش صحبت خواهیم کرد...


این اولین مقاله آموزشی این تاپیک هست و مسلما قسمتهاییش ممکنه گنگ باشه که در این صورت با سوال شما من بخش مورد نظر رو بیشتر توضیح خواهم داد...
موفق باشید
__________________

------------------------------------------------------------------
تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning
عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ
انواع فنر های اسپرت موجود و انواع ارتفاع زدن روی لوگان
آموزش تصویری کار با آپلود سنتر و نحوه قرار گیری تصاویر در پیام ها
روغن موتور آدینول - محصول کشور آلمان - مطابق با استانداردهای مورد نیاز لوگان
---------------------------------------------------------
دعای مرکب ، که هر وقت سوار خودرو میشوید ، بخوانید
سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ

ویرایش توسط Renault : 01-02-2011 در ساعت 07:45 PM
پاسخ با نقل قول
21 کاربر زیر از Renault گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
جای تبلیغات شما با سایز 468*60


اطلاعيه

نظرات و نوشته هاي مندرج در سايت در خصوص مشاوره و يا ارائه راهكار توسط كاربران محترم صرفا نظر شخصي ايشان بوده و به معناي 
تاييد آنها از سوي آكو نميباشد با اين وجود عموما مجموع نظرات مختلف كاربران محترم سايت كه غالبا هم از افراد با تجربه هستند ميتواند ديد بسيار خوبي نسبت به مساله مطروحه را برايتان فراهم آورد
تا در نهايت بتوانيد با مشورت يك متخصص يا تعميركاران و كارشناسان تصميم نهايي را اتخاذ كنيد.



  #2  
قدیمی 01-02-2011
Renault Logan آواتار ها
Renault Logan Renault Logan آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Dec 2009
کد عضویت آکو: ACO-516
اتومبیل: renault logan E2
محل سکونت: مازندران
نوشته ها: 5,117
سپاس از دیگران: 7,341
12,561 بار در 3,482 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

سلام امين جان
خوشحالم كه بالاخره با ايجاد اين تايپيك موافقت شد و زحمت ارسال مقالات آموزشيش به عهده شما افتاد .
بابت مقاله اول كمال تشكر رو دارم . استفاده كردم .
منتظر آموزش هاي بعدي هستيم .
موفق و پاينده باشي .
__________________
ریست و آپدیت کردن ECU لوگان - تندر 90 (اختصاصی آکو)
آموزش نحوه تعويض كامل مايع خنك كننده لوگان - تندر 90 (اختصاصی آکو) + الحاقیه تکمیلی مقاله
مقاله جامع زمان بندی سرويس هاي دوره اي خودروي لوگان - تندر 90 به همراه تصاویر (اختصاصی آکو)
-----------------------------------------------------------------------
صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع)

اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي
الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري
الصّدّيق الشَّهيد صَلَاةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه
كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.
پاسخ با نقل قول
6 کاربر زیر از Renault Logan گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #3  
قدیمی 01-02-2011
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,410
سپاس از دیگران: 1,301
3,472 بار در 2,131 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض

با تشکر از امین جان

www.ACOforum.org - Logan Tuning

__________________
آن چه بر لوح زمان می ماند
راه و رسم سفر است
رهگذر می گذرد

پاسخ با نقل قول
6 کاربر زیر از Hesam گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #4  
قدیمی 01-03-2011
Renault آواتار ها
Renault Renault آنلاین نیست.
همکاران سابق
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-535
اتومبیل: ..:Raphael & Kayten:..
محل سکونت: Shiraz
نوشته ها: 1,051
سپاس از دیگران: 990
3,217 بار در 870 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Hesam نمایش پست ها
با تشکر از امین جان

با تشکر از حسام عزیز (که استاد بنده هستند)
دوستان نمونه آقا حسام نمونه بسیار خوبی برای مقاله اول هست...که بسیار خوب ارتفاع خورده.تنها نکته ای که به نظرم رسید سایه های قسمت زیر سپر جلو و عقب بود که یک مقدار عقب رفته که بهتر هست همراه بدنه برش خورده باقی بمونه. البته من عکس اصلی رو ندیدم
ولی خودمونیما ، حسام این ماشینت ارتفاع بخوره محشر میشه ...
فوق العاده بود ، ممنونم حسام جان
__________________

------------------------------------------------------------------
تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning
عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ
انواع فنر های اسپرت موجود و انواع ارتفاع زدن روی لوگان
آموزش تصویری کار با آپلود سنتر و نحوه قرار گیری تصاویر در پیام ها
روغن موتور آدینول - محصول کشور آلمان - مطابق با استانداردهای مورد نیاز لوگان
---------------------------------------------------------
دعای مرکب ، که هر وقت سوار خودرو میشوید ، بخوانید
سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ

ویرایش توسط Renault : 01-03-2011 در ساعت 12:07 PM
پاسخ با نقل قول
4 کاربر زیر از Renault گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #5  
قدیمی 01-03-2011
MAHDI-TONDAR آواتار ها
MAHDI-TONDAR MAHDI-TONDAR آنلاین نیست.
مدیرتیونینگ و آپشن های تندر 90
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-569
اتومبیل: تندر90 e1+cp
محل سکونت: قائم شهر
نوشته ها: 4,448
سپاس از دیگران: 7,486
8,101 بار در 2,955 پست سپاسگزاری شده است
MAHDI-TONDAR به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

سلام دوستان
با تشکر و سپاس از آقا امین بابت آموزش خیلی خوب و مفید ایشان .
منتظر آموزش های بعدی از سوی این دوست خوبمون و نیز سایر عزیزانی که در این زمینه اطلاعات و تجربیاتی دارند هستیم .
__________________
" چهار چيزرا در زندگيت نشكن ,اعتماد ,قول ,رابطه وقلب ...اينها كه مي شكنندصدا ندارند ولي درد زيادی دارند "

لحظات شادي خدا را ستايش کن،
لحظات سختي خدا را جستجو کن،
لحظات آرامش خدا را مناجات کن،
لحظات دردآور به خدا اعتماد کن،
و در تمام لحظات خدا را شکر کن.


پاسخ با نقل قول
5 کاربر زیر از MAHDI-TONDAR گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #6  
قدیمی 01-04-2011
Renault آواتار ها
Renault Renault آنلاین نیست.
همکاران سابق
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-535
اتومبیل: ..:Raphael & Kayten:..
محل سکونت: Shiraz
نوشته ها: 1,051
سپاس از دیگران: 990
3,217 بار در 870 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

موضوع : آشنایی با ابزار Select و طرز ماسک کردن Layer
گروه : ویرایش توسط فوتوشاپ


دومین مقاله مربوط به طرز استفاده از ابزار Select و ماسک کردن لایر ها هست. دلم میخواد اول درباره لایر ها صحبت کنم البته مخاطبین من در قسمت اول مقاله امروز دوستانی هستند که با فوتوشاپ کار نکردند.
لایر چیست؟
میز کار فوتوشاپ را هنگامی که یک سند جدید باز میکنید را یک صفحه سفید در نظر بگیرید که زمانی که لایری را به آن اضافه میکنید مثل این هست که یک تلق شفاف رو روی اون بذارید. در فوتوشاپ شما هیچ محدودیتی از لحاظ تئوری برای ایجاد لایر ندارید یعنی میتوانید بینهایت لایر ایجاد کنید.
لایر را برای چه ایجاد میکنیم؟
برای جدا سازی قطعات تصویر و ویرایش مستقل بر روی هر قسمت مجبوریم که هر قسمت مستقل را درون یک لایر جدید قرار دهیم تا بتوانیم در هر زمان براحتی آن را ویرایش ، کپی ، جا به جا و یا حذف کنیم.
در مقاله قبل زمانی که دکمه های ctrl+j را فشار میدادید در واقع قسمت بدنه خودرو را در یک لایر جدید کپی میکردیم تا بتوانیم به راحتی بدنه را پایین آورده و چرخهای آن را پاک کنیم و این کار مستقل از چرخها و بدنه اصلی ماشین در لایر Background بود.

ابزار Select، این ابزار به شما کمک میکند تا ناحیه ای را که میخواهید تنها در آن اعمال قدرت کنید(پاک کنید، جابه جا کنید، تغییر رنگ دهید و یا هر کاری...) را به فوتوشاپ نشان دهید. برای این کار فوتوشاپ ابزارآلات کاملی رو در اختیارتون قرار میده که میتونید براحتی اونارو حتی با هم ترکیب کنید.

www.ACOforum.org - Logan Tuning


همونطور که میبینید ابزار پاک کن تنها در ناحیه انتخاب شده (داخل رینگ عقب) اعمال شده و حتی 1 پیکسل هم از آن خارج نشده!!

www.ACOforum.org - Logan Tuning


به تصویر بالا خوب دقت کنید.
1- جعبه ابزار فوتوشاپ که تمامی ابزارها درون اون هستند
2- زمانی که یک ابزار رو از جعبه ابزار انتخاب میکنید ، آپشن های اون ابزار خاص در اینجا خودشون رو نشون میدن
3- و مهمترین ابزار Select که با نگه داشتن کلیک چپ ماوس باز میشن، شامل ابزار های انتخاب مستطیلی و بیضوی

در رابطه با طریقه ترکیب این ابزار ها در مقالات بعدی صحبت خواهیم کرد

ماسک کردن یک لایر :

ماسک چیست؟

ماسک یک پوشش هست بر روی لایر که دقیقا هم سایز لایر هست و روی اون قرار میگیره و از 2 رنگه مشکی و سفید تشکیل شده و به فوتوشاپ میگوید که قسمت های سفید را نشان بده و قسمت های مشکی را نشان نده.
چرا از ماسک استفاده میکنیم؟
زمانی که قسمتی از یک لایر را پاک میکنید پس از انجام قسمتهای زیادی از ادیت ممکن است از پاک کردن قسمتهایی پشیمان شوید که دیگر دیر است اما در ماسک ، در هر زمان که بخواهید میتوانید قسمتی از لایر را که نمایش داده نمیشود را با رنگ کردن همان قسمت (سفید) در ماسک قرار گرفته بر روی آن، به نمایش درآورید...البته این یک دلیل استفاده از ماسک هست .

www.ACOforum.org - Logan Tuning


برای اینکه در قسمت ماسک رنگی را ایجاد کنید تا در لایر اصلی قسمتی را به نمایش بگذارید و یا حذف کنید تنها کافیست قلم ها را انتخاب کنید(Brush) برای انتخاب این ابزار تنها کافیست دکمه "B" را فشار دهید. برای انجام تنظیمات این ابزار میتوانید بر روی صفحه کارتون یک کلیک راست انجام دهید تا پنجره زیر باز شود.

www.ACOforum.org - Logan Tuning


در قسمت پایین نوع قلم و در قسمت size اندازه قلم و در قسمت Hardness میزان سختی اطراف قلم را میتوانید انتخاب کنید.
خوب حالا یک لایر را انتخاب کنید از ماشینتون.
روی اون یک ماسک ایجاد کنید.
ابزار Brush رو انتخاب کنید.
رنگ foreground color رو مشکی کنید.
و روی تصویرتون ماوستون رو بکشید. میبینید که قسمتهای از تصویرتون پاک میشه که در واقه داره ماسک میشه.
هر زمان که خواستید قسمتی رو برگردونید کافیه با Brush به رنگ سفید روی اون قسمتها بکشید (دقت کنید که برای کار بر روی ماسک حتما ماسک یک لایر رو از پنجره لایرز انتخاب کنید نه خود لایر رو و زمانی که کارتون تمام شد خود لایر رو انتخاب کنید)
در تصویر بالا، اعمال Brush با درجه سختی مختلف رو میتونید از شماره 1 تا 6 مشاهده کنید...
همه اینهارو گفتم که بگم در لبه هایی مثل گلگیر و یا زیر بدنه از درجه سختی 90% استفاره کنید و برای محو کردن اطراف ماشین که بافت ها به دلیل کپی برداری از هم جدا شدند از سختی کمتر مثلا 30%...

موفق و پیروز باشد
منتظر سوالاتتون و انتقاداتتون هستم
__________________

------------------------------------------------------------------
تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning
عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ
انواع فنر های اسپرت موجود و انواع ارتفاع زدن روی لوگان
آموزش تصویری کار با آپلود سنتر و نحوه قرار گیری تصاویر در پیام ها
روغن موتور آدینول - محصول کشور آلمان - مطابق با استانداردهای مورد نیاز لوگان
---------------------------------------------------------
دعای مرکب ، که هر وقت سوار خودرو میشوید ، بخوانید
سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ
پاسخ با نقل قول
7 کاربر زیر از Renault گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #7  
قدیمی 01-10-2011
parham teimoory آواتار ها
parham teimoory parham teimoory آنلاین نیست.
سرعت : 10 کیلومتر بر ساعت
 
تاریخ عضویت: Jul 2010
کد عضویت آکو: ACO-1379
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 57
سپاس از دیگران: 49
142 بار در 49 پست سپاسگزاری شده است
parham teimoory به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

با سلام خدمت همه دوستان و تشکر برای ایجاد این تاپیک...
به عنوان کوچکتر دوستان و کسی که 4-5 ساله با این برنامه کار میکنه چندتا نکته هست که برای کسایی که تازه کار هستند و به صورت آماتور با فتوشاپ کار میکنن میگم:

1- وقتی ارتفای ماشین رو تغییر میدین حتما عکس ادیت شده رو با عکس اصلی مقایسه کنید و جاهایی از عکس که غیر طبیعی هستند رو اصلاح کنید.
2- در این برنامه کسانی موفقند که به درستی سایه گذاری می کنند. پس به سایه خیلی دقت کنید!
3-برای برش در این برنامه حدود 25 ابزار وجود دارد که به نظر من lasso برای افراد آماتور بهترین و دقیق ترین ابزار هست. با زدن کلید L این ابزار انتخاب میشود و با کلیک های پشت سر هم میتونید از این ابزار استفاده کنید که در صورت اشتباه کلیک کردن با زدن دکمه delete میتونید به یک کلیک عقب تر بروید.(فراموش نکنید از جایی که خط را شروع میکنید باید آن را تمام کنید.یعنی انتهای خط به ابتدای خط برسد)
4-در تصویر زیر به اشتباهاتی که به اونها توجه نشده دقت کنید.
(البته اگه آقای renault logan ناراحت نمیشن )

www.ACOforum.org - Logan Tuning


همون طور که میبینید با کم کردن ارتفای ماشین تغییری در قسمتهای مشخص شده به وجود نیامده!!

این کار رو میتونید با ابزار معرفی شده و براش انجام بدین.(محدوده دلخواه رو با lasso مشخص کنید و بعد داخل محدوده رو با براش(B) رنگ کنید)

وقتی ارتفاع کم میشه پس ماشین هم به سایه نزدیکتر میشه پس باید سایه داخل رینگ رو هم اصلاح کرد.

ضمنا زمانی که کم کردن ارتفاع ماشین رو با بریدن و کپی کردن اون انجام میدید در صورت امکان قسمت بالای عکس که دوتایی شده رو تصحیح کنید و یا از اون قسمت به پایین رو با ابزار crop toolبا کلید Cببرید.


سعی کردم خیلی ساده و کاربردی بگم. امیدوارم براتون مفید باشه!
__________________
_________________________________________

ویرایش توسط parham teimoory : 01-10-2011 در ساعت 08:58 PM
پاسخ با نقل قول
3 کاربر زیر از parham teimoory گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #8  
قدیمی 01-10-2011
Renault آواتار ها
Renault Renault آنلاین نیست.
همکاران سابق
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-535
اتومبیل: ..:Raphael & Kayten:..
محل سکونت: Shiraz
نوشته ها: 1,051
سپاس از دیگران: 990
3,217 بار در 870 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط parham teimoory نمایش پست ها
با سلام خدمت همه دوستان و تشکر برای ایجاد این تاپیک...
به عنوان کوچکتر دوستان و کسی که 4-5 ساله با این برنامه کار میکنه چندتا نکته هست که برای کسایی که تازه کار هستند و به صورت آماتور با فتوشاپ کار میکنن میگم:

1- وقتی ارتفای ماشین رو تغییر میدین حتما عکس ادیت شده رو با عکس اصلی مقایسه کنید و جاهایی از عکس که غیر طبیعی هستند رو اصلاح کنید.
2- در این برنامه کسانی موفقند که به درستی سایه گذاری می کنند. پس به سایه خیلی دقت کنید!
3-برای برش در این برنامه حدود 25 ابزار وجود دارد که به نظر من lasso برای افراد آماتور بهترین و دقیق ترین ابزار هست. با زدن کلید L این ابزار انتخاب میشود و با کلیک های پشت سر هم میتونید از این ابزار استفاده کنید که در صورت اشتباه کلیک کردن با زدن دکمه delete میتونید به یک کلیک عقب تر بروید.(فراموش نکنید از جایی که خط را شروع میکنید باید آن را تمام کنید.یعنی انتهای خط به ابتدای خط برسد)
4-در تصویر زیر به اشتباهاتی که به اونها توجه نشده دقت کنید.
(البته اگه آقای renault logan ناراحت نمیشن )





همون طور که میبینید با کم کردن ارتفای ماشین تغییری در قسمتهای مشخص شده به وجود نیامده!!

این کار رو میتونید با ابزار معرفی شده و براش انجام بدین.(محدوده دلخواه رو با lasso مشخص کنید و بعد داخل محدوده رو با براش(B) رنگ کنید)

وقتی ارتفاع کم میشه پس ماشین هم به سایه نزدیکتر میشه پس باید سایه داخل رینگ رو هم اصلاح کرد.

ضمنا زمانی که کم کردن ارتفاع ماشین رو با بریدن و کپی کردن اون انجام میدید در صورت امکان قسمت بالای عکس که دوتایی شده رو تصحیح کنید و یا از اون قسمت به پایین رو با ابزار crop toolبا کلید Cببرید.


سعی کردم خیلی ساده و کاربردی بگم. امیدوارم براتون مفید باشه!
ممنونم از توضیحات تکمیلیتون ... مسلمه که ناراحت میشم!! (شوخی کردم )
این حرفا چیه بابا... آدمی که انتقاد پذیر نباشه هیچوقت به هیچ جا نمیرسه... البته نکاتی رو که اشاره کردید برای یک کار حرفه ای بیشتر قابل بحث هست البته چون خیلی زمانی هم نمیگیره، حق با شماست و سوتی های من به حساب میاد که بابت تذکرش ممنونم البته اگر نگاه کنید زیر ماشین در لبه های پایین زیر درب ها میشه محیط بدنه رو با اندکی بلور توی سایه زیر اون Fade کرد که خوب ریزه کاری بیش از حد محسوب میشه و در مقالات مقدماتی خیلی نیازی به رعایتش احساس نمیشه و همانطور که گفتم بیشتر در کارهای حرفه ای باید به اون دقت بشه...البته امیدوارم توی همین تاپیک به کارهای حرفه ای هم برسیم.
اینم یکم ریزه کاری بیشتر :

www.ACOforum.org - Logan Tuning


البته هنوزم جای کار داره که خب به دلایل بالا نیازی بهش نیست.
خوشحال میشیم اگر شما هم آموزشهاتون رو در قالب مقاله ارائه بدید تا با یه نظم بیشتر ، همگی استفاده کنیم
راستی یادم رفت، امین هستم با شناسه Renault
با تشکر مجدد از شما دوست عزیز
موفق باشید
__________________

------------------------------------------------------------------
تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning
عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ
انواع فنر های اسپرت موجود و انواع ارتفاع زدن روی لوگان
آموزش تصویری کار با آپلود سنتر و نحوه قرار گیری تصاویر در پیام ها
روغن موتور آدینول - محصول کشور آلمان - مطابق با استانداردهای مورد نیاز لوگان
---------------------------------------------------------
دعای مرکب ، که هر وقت سوار خودرو میشوید ، بخوانید
سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ

ویرایش توسط Renault : 01-11-2011 در ساعت 10:09 AM
پاسخ با نقل قول
5 کاربر زیر از Renault گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #9  
قدیمی 01-22-2011
parham teimoory آواتار ها
parham teimoory parham teimoory آنلاین نیست.
سرعت : 10 کیلومتر بر ساعت
 
تاریخ عضویت: Jul 2010
کد عضویت آکو: ACO-1379
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 57
سپاس از دیگران: 49
142 بار در 49 پست سپاسگزاری شده است
parham teimoory به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

خوب مثل اینکه کسی نمیخواد چیزی اینجا بنویسه!


امروز براتون طریقه دودی کردن شیشه ماشین رو آموزش میدهم.
این آموزش برای همه جهات از ماشین کاربرد داره و فقط کافیکه بتونید درست برش بزنید...

خوب اول عکس ماشین رو در برنامه باز کنید. حالا با هر ابزاری که برای برش در بالاتر آموزش داده شده راحتترید قسمت شیشه ماشین رو انتخاب کنید. به نظر من از ابزار lassoاستفاده کنید.
برای اینکه بتوانید هردو شیشه را انتخاب کنید: اول شیشه جلو را انتخاب کنید و زمانی که نقطه چین ها به وجود آمدند کلید Shift رو نگه دارید که یک علامت مثبت کنار ماوس میبینید همان طور که کلید رو نگه داشته اید با ماوس قسمت شیشه عقب رو انتخاب کنید.


www.ACOforum.org - Logan Tuning



زمانی که خط چین های در حال حرکت بعد از برش به وجود آمد یک کپی از اون قسمت بگیرید(کلید های ترکیبی Control+J) در قسمت لایه ها یک لایه جدید به وجود میاد که روی اون کار میکنیم.

حالا کلید های ترکیبی control+U رو بزنید و یه کادر به شکل زیر باز میشه.

www.ACOforum.org - Logan Tuning


1_ اگر میخواهید شیشه ها دودی معمولی(سیاه خالص) باشند فقط در آخرین محور درجهت راست حرکت کنید!
2_ اگر شیشه رنگی میخواهید با زدن تیک colourize با هرسه محور کار کنید تا رنگ دلخواه برسید.(محور اول طیف رنگ_محور دوم مقدار پر رنگی محور اول_محور سوم طیف سیاه یا سفید)
مثل این:

www.ACOforum.org - Logan Tuning


این کار رو به هزار راه دیگه هم میتونید انجام بدید ولی این ابتدایی ترین راه و راحتترین راهش بود که براتون نوشتم.

بقیه دوستان هم یه فعالیتی بکنن و یا پیشنهاد بدن که چه چیزی رو آموزش بدیم.
__________________
_________________________________________

ویرایش توسط parham teimoory : 01-22-2011 در ساعت 12:13 AM
پاسخ با نقل قول
9 کاربر زیر از parham teimoory گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #10  
قدیمی 01-22-2011
Renault آواتار ها
Renault Renault آنلاین نیست.
همکاران سابق
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-535
اتومبیل: ..:Raphael & Kayten:..
محل سکونت: Shiraz
نوشته ها: 1,051
سپاس از دیگران: 990
3,217 بار در 870 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

پرهام جان بابت آموزشهای اینجا و تصاویری که توی قسمت عکسهای رندر شده میذاری ممنون...
لطفا قسمت دریافت PM از اعضا فروم رو هم توی تنظیماتت چک بزن که بتونیم بهت PM بدیم
موفق باشی
__________________

------------------------------------------------------------------
تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning
عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ
انواع فنر های اسپرت موجود و انواع ارتفاع زدن روی لوگان
آموزش تصویری کار با آپلود سنتر و نحوه قرار گیری تصاویر در پیام ها
روغن موتور آدینول - محصول کشور آلمان - مطابق با استانداردهای مورد نیاز لوگان
---------------------------------------------------------
دعای مرکب ، که هر وقت سوار خودرو میشوید ، بخوانید
سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ
پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از Renault گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع
جستجو در موضوع:

جستجوی پیشرفته
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد

انتخاب سریع یک انجمن


اکنون ساعت 04:31 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices



  پیدا کردن مطالب ارسال شده قبلی در سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری مطالب