آموزش کار با آپلود سنتر آکو برای میزبانی عکسها - قوانین و مقررات
آیا در ثبت نام در سایت مشکلی دارید ؟ آیا نمیدانید کد عضویت و کد کاربری خود را چگونه پیدا کنید ؟ به این قسمت مراجعه کنید (حتما از نام کوچک خود در اسم کاربری استفاده کنید)


فروم تخصصی تندر 90 - آکو  
                                فونت هاي جديد و زيباي سايت را نصب نماييد .         آيينه هاي بغل ساخت آكو مراحل تست جاده اي را با موفقيت پشت سر گذاشت و در شرف توزيع به بازار قرار گرفت                     جايزه ۲۰۰۰۰۰۰۰ ريالي براي شكستن گل پخش كن آپا            

بازگشت   فروم تخصصی تندر 90 - آکو > بخش خودروسازان > خودروسازان خارجی > خودرو سازان آمریکا

Notices

خودرو سازان آمریکا در این تالار به بحث و بررسی خودروهای تولید امریکا میپردازیم

پاسخ
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع نحوه نمایش
  #1  
قدیمی 04-08-2010
Saeed آواتار ها
Saeed Saeed آنلاین نیست.
ناظر سایت و مدیر تالار آموزش نصب آپشنهای اکو
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-971
اتومبیل: Megane 2000
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 2,891
سپاس از دیگران: 2,993
5,466 بار در 1,816 پست سپاسگزاری شده است
Saeed به MSN ارسال پیام
پیش فرض معرفی و توضیحات کامل انواع مختلف شورلت

«مجله ماشین» - این خودرو روی پلت فرم هولدن که برای پونتیاک g8 و نسل نو کامارو استفاده می شود سوار گردیده است.
هولدن نام مدلی از کاپریس بوده که در استرالیا تولید می شود. جنرال موتورز روی این مدل کاپریس از پیشرانه v8 به گنجایش 6 لیتر با قدرت 355 اسب بخار و گشتاور 384 پاوند و جعبه دنده 6 سرعته خودکار سود می برد که شتاب اولیه آن را به عدد 6 ثانیه رسانده است. این پیشرانه می تواند از e85 یا اتانول نیز استفاده کند. همچنین قرار است در اوایل سال 2012 مدل v6 کاپریس نیز برای پلیس تولید شود که دارای امکانات زیر است:
اربگ جانبی برای سرنشینان جلو که تا عقب باز می شود، باتری های رزرو برای پشتیبانی ادوات پلیس، طراحی اتاق جهت 5 سرنشین، نصب lcd و کامپیوتر در کنسول میانی داشبورد، کمربندهای ایمنی قابل انعطاف و صندلی های لوکس برای آسایش بیشتر مامورین پلیس، طراحی خاص صندلی ها و کمربند ایمنی تا مامورین پلیس به دلیل داشتن لوازم اضافه یا کلت کمری در آن به راحتی نشسته یا از آن خارج شوند.


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از Saeed بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
جای تبلیغات شما با سایز 468*60


اطلاعيه

نظرات و نوشته هاي مندرج در سايت در خصوص مشاوره و يا ارائه راهكار توسط كاربران محترم صرفا نظر شخصي ايشان بوده و به معناي 
تاييد آنها از سوي آكو نميباشد با اين وجود عموما مجموع نظرات مختلف كاربران محترم سايت كه غالبا هم از افراد با تجربه هستند ميتواند ديد بسيار خوبي نسبت به مساله مطروحه را برايتان فراهم آورد
تا در نهايت بتوانيد با مشورت يك متخصص يا تعميركاران و كارشناسان تصميم نهايي را اتخاذ كنيد.



  #2  
قدیمی 04-14-2010
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,286
سپاس از دیگران: 1,252
3,330 بار در 2,037 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض 2010 کوروت گرنداسپرت

تنها 2 ثانیه .... تفاوت ها از اینجا شروع می شوند. پر رنگ ترین اِلمان که می توان به وضوح مشاهده کرد همین 2 ثانیه در مدل 2010 کوروت گرند اسپرت است.
جایگذینی مدل فوق العاده و بی نظیر Z51 به عنوان پکیج هدایت با : رینگ های بزرگرتر ، تایر های پهن تر ، دیسک های ترمز عریض تر ، تعلیق خشک تر ، کاهش فاصله دنده ها نسبت به مدل کوپه و کانورتیبل ، گرند اسپرت یک وجه اشتراک با مدل های 1963 تا 1996 دارد ولی این وجه اشتراک کیفیت پایین آن نیست و البته در سطح بالاتری تولد می شود. بنا به ادعای کمپانی 50 درصد از شورلت کوروت گرند اسپرت از پیش تعیین شده است که هیچ گونه تغییری در آن رخ نخواهد داد. اما در مورد باقی 50 درصد تشکیل دهنده کوروت گرند اسپرت بنابه درخواست و نیاز مشتری تولید می شود که تنها یک محدودیت دارد. گیربکس معمولی و پیشرانه 505 اسب بخاری ، که تنها برای تعداد محدودی قابل سفارش است.


www.ACOforum.org - Logan Tuning



دلیل اصلی جایگذینی Z51 که با پایه قیمت 55720 دلار شروع می شد و تنها 5840 دلار با مدل معمولی کوروت متفاوت بود در همین تغییرات جزئی در تولید است.
از دیدگاه مکانیکی پایه و اساس کوروت یک پیشرانه 430 اسب بخاریبا نام معروف LS3 است که آرایش خورجینی و تعداد 8 سیلندر دارد. البته امکان 436 اسب بخاری شدن با منبع اگزوز مخصوص را هم دارا می باشد. فریم های استیلکاری شده جزء دیگری از گرند اسپرت را تشکیل می دهند. اما در جایگاهی دیگر می توانیم رینگ ها و تایر های بزرگتر و البته پهن تر را بیابیم. رینگ های 18 در جلو و 19 در عقب با تایر های 275/35 در جلو و 325/30 در عقب تمام توان پیرانه را به زمین منتقل می کنند. دیسک های ترمز در پکیج ارائه شده در گرند اسپرت قطر 14 اینچ در جلو و 13 اینچ در عقب دارند.
از دیگر تغییرات انجام شده نسبت به مدل پایه می توان به وجود دریچه های کوچک ورودی هوا اشاره کرد! اینگونه که به خنک کردن دیسک ترمز جو و عقب اصلا کمک شایانی نمی شود و تنها در حالت درگ اتومبیل بهتر واکنش می دهد و چالاک تر است.
نکته برجسته در کوروت جدید کیفیت پایین کابین است که با پلاستیک آرایش شده است. با وجود اینکه اطراف کابین با فیبر کربن پوشش داده شده اما هنوز پلاتسیک های درون کابین خود را به راحتی به نمایش می کشند و این برای بازار از دست رفته کرووت که بیشترین مصرف سوخت را هم دارد کمکی نمی کند. این را هم فراموش نکنید که فیبر به کار رفته را در مدل هایی چون کدیلاک CTS یا بیوک لاکروس 2010 کم به چشم می خورند.
بهترین مدل گرند اسپرت ، مدلی است که از گیربکس معمولی به کار رفته در مدل کوپه بهره می برد و سیستم روغن کاری خشک در پیشرانه را با خود به همراه آورده است. این سیستم که اشتراکی در مدل Z06 و ZR1 وجود دارد که جدیدا به فشار 10.5 رسیده است در نوع خود بهترین است. استفاده از سیستم روغن کاری با دو پمپ و روغن کاری خشک در پیشرانه LS3 بیانگر افزایش کارایی و کیفیت و شاید هم آپگرید کردن پیشرانه به مدل هایی مثله LS7 و یا LS9 است.
وزن این مدل 40 پوند افزایش یافته و به 3300 پوند رسیده است. درواقع 100 پوند از مدل Z06 سنگین تر است. حذف پکیج Z51 بیشتر همه را در مورد شتابگیری به اعتراض وا می داشت که بعد از مشاهده شتاب صفر تا 60مایلی در 4 ثانیه همه را خاموش کرد. بهترین رکورد ثبت شده با گرند اسپرت جدید شتاب گرانش بود که عدد 1.00 جی را نشان داد.

نوع موتور و تعداد سیلندر : Pushrod - V8 با تزریق مستقیم سوخت
حجم موتور ( سی سی) : 6162
تعدادسوپاپ در هر سیلندر : 2
نوع گیربکس : 6سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک با شیفتر دستی
وزن خالص (پاوند) : 3350
حداکثر قدرت(اسب بخار / دوربردقیقه) : 436/ 5900
حداکثر گشتاور(پاوند / دروبردقیقه) : 428/ 4600
شتاب صفر تا 60 مایل (ثانیه) : 4.0
مسیریک چهارم مایل (ثنیه) : 12.4
طول – عرض – ارتفاع (اینچ) : 175.6-75.9-48.7
فاصله بین دو محور (اینچ) : 105.7
مصرف یک گالن به ازای (مایل) – شهر : 15
مصرف یک گالن به ازای (مایل) – آزادراه : 25
قیمت پایه (دلار) - رودستر : 59530
قیمت پایه (دلار) - کوپه : 55720


برگردان و نوشته: سیدمسعود موسوی
منبع :مجله استات
__________________
آن چه بر لوح زمان می ماند
راه و رسم سفر است
رهگذر می گذرد

پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از Hesam بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #3  
قدیمی 04-20-2010
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,286
سپاس از دیگران: 1,252
3,330 بار در 2,037 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض 2011 شورلت کروز

www.ACOforum.org - Logan Tuning





برگردان و نوشته: سیدمسعود موسوی
منبع: مجله استات

کروز در حال حاضر در اروپا عرضه می شود (جایی که این مقاله نوشته شد) و می توان آن را یک محصول متفاوت دانست. کروز زیباست و هرگز برای مصارف اقتصادی تولید نمی شود. به همین دلیل توانسته یک خودروی مناسب برای خانواده با پایه و اساس نیاز آنها به چشم بیاید. گذشته از اینها کروز یک اتومبیل بی همتا در بین سایر محصولات جنرال موتورز است که چهره ای نو به خودروهای تولید امریکا بخشیده. داشتن 10 کیسه هوا که شامل راننده ، شاگرد و سرنشینان عقب می شود که در حالت های سر و صورت ، زانو و پرده ای قرار دارند.
جالب تر از امنیت خودرو را می توان در پیشرانه های جدید عرضه شده توسط جنرال موتورز دید. مدل پایه کروز با نام LS از یک پیشرانه 1.8 لیتری و 4 سیلندر بهره می برد که توان 136 اسب بخار و گشتاور 123 پاوند دارد. مدل های LT و LTZ هم کمی کوچکتر هستند و با پیشرانه 1.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر دار با توان 138 اسب بخار و گشتاور 148 پاوند عرضه خواهند شد.
هردو پیشرانه از تعلیق مشابه بهره می برند و با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و 6 سرعته دستی توانشان را به چرخ های جلو منتقل می کنند. با اینکه هنوز EPA (میزان مصرف سوخت) به طور رسمی اعلام نشده ، ولی جنرال موتورز پیش بینی می کند که رقم 40 مایل به ازای هر گالن را در بزرگ راه به دست بیاورد.
مصرف سوخت در خودرو های امروزی بسیار مهم و در قیمت آنها نیز بسیار تأثیر گذار است. میزان مصرف سوخت به رینگ و لاستیک اتومبیل هم بستگی دارد که در خودرویی مثل کروز رینگ های 16 اینچی به کار رفته اند. البته در مدل LT و LTZ رینگ های 17 اینچی هستند ولی برای آن دسته از خریداران که مایل باشند به صورت آپشن می توان از رینگ های 21 اینچی هم استفاده کرد. قیمت رسمی این اتومبیل هنوز تعیین نشده ولی تاریخ عرضه رسمی آن از نیمه دوم 2010 میلادی خواهد بود. در واقع زمانی که شورلت کبالت باید این دنیا را ترک کند! قیمت پایه شورلت کروز تقریبا 16 هزار دلار پیش بینی می شود که در مدل LTZ تا 25 هزار دلار هم خواهد رسید.



www.ACOforum.org - Logan Tuning

__________________
آن چه بر لوح زمان می ماند
راه و رسم سفر است
رهگذر می گذرد

پاسخ با نقل قول
  #4  
قدیمی 05-16-2010
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,286
سپاس از دیگران: 1,252
3,330 بار در 2,037 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض شورلت کامارو اس اس

www.ACOforum.org - Logan Tuning

شورولت کامارو را می توان یکی از معروفترین و پرطرفدارترین محصولات کمپانی شورولت دانست که پیدایش آن بر می گردد به سال 1967 و تاکنون 5 نسل از آن بر روی خط تولید این کمپانی قرار داشته است. ظهور نسل پنجم این خودرو با ارائه یک مدل مفهومی از شورولت در سال 2006 آغاز شد ،زمانی که طرح ایده ای شورولت کامارو با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به خودرو مواجه شد . سرانجام در بهار سال 2009 و بعنوان مدل 2010 این خودرو در لیست فروش کمپانی قرار گرفت. شورولت کامارو در سه تریم ال اس ، ال تی و اس اس عرضه می گردد که در مدل ال اس و ال تی از پیشرانه ای 6 سیلندر به حجم 3.6 لیتر و توان 304 اسب بخار و در مدل اس اس از پیشرانه 8 سیلندر به حجم 6.2 لیتر با توان تولیدی 426 اسب بخار بهره می برد. از رقبای این خودرو می توان به دوج چلنجر و فورد موستانگ اشاره کرد.

www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning



موتور و قدرت نوع موتور 6.2 لیتر 8 سیلندر (v) حداكثرقدرت 426 اسب بخاردر6400 دوردردقیقه حداكثر گشتاور 410 نیوتن متردر5200 دوردردقیقه سوپاپ 4 عدد در هر سيلندر قطر سيلندر× كورس پيستون 85.6×94 ميلي متر نسبت تراكم 11.3:1 گيربكس 6 دنده دستی سوخت ظرفيت مخزن سوخت 75 ليتر نوع سوخت بنزین ميزان مصرف سوخت در شهر 22 ليتر براي هر 100 كيلومتر ميزان مصرف سوخت در بزرگراه 13 ليتر براي هر 100 كيلومتر وزن و ابعاد خارجي وزن 1890 (كيلوگرم) طول 4836 (ميلي متر) عرض 1917 (ميلي متر) ارتفاع 1376 (ميلي متر) فاصله دو محور 2450 (ميلي متر) فاصله چرخ هاي جلو 1618 (ميلي متر) فاصله چرخ هاي عقب 1620 (ميلي متر)

www.ACOforum.org - Logan Tuning
__________________
آن چه بر لوح زمان می ماند
راه و رسم سفر است
رهگذر می گذرد

پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از Hesam گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #5  
قدیمی 05-19-2010
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,286
سپاس از دیگران: 1,252
3,330 بار در 2,037 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض نمایشگاه سما بهشت عاشقان کامارو

در هر سال برگذاری سما شو، یک خودروی خاص وجود داشته که بنظر پرطرفدارترین خودروی شو می آمد. سال گذشته این داج چلنجر و نیسان GTRبودند که نظر بسیاری را به خود جلب کردند و در واقع سما شوی ۲۰۰۸ حول محور این دو خودرو می چرخید.
ولی امسال مرکز همایش های لاس وگاس شاهد هجوم همه جانبه ی شورولت کامارو های ۲۰۱۰ بود که مثل سوسک های حمام همه جا را به تسخیر خود در آورده بودند. کافی بود در این مکان بودید تا منظور من را می فهمیدید. غیرممکن بود که ده قدم بردارید و به یک کامارو ۲۰۱۰ نرسید. دوست دارید کامارو را با درهایی که به سبک لامبورگینی باز می شوند ببینید؟ خواهید دید. چه رنگی دوست دارید؟ سبز؟ زرد؟ طلایی؟ آبی مات؟ سقف دار دوست دارید یا کانورتیبل؟ بدنه ی معمولی دوست دارید یا پهن یا حتی پهن تر؟ تعویض موتور چطور؟ هرموتوری که بخواهید اینجا هست LS7یا حتی LS9. اینجا کامارو توربو چارج و کامارو سوپرشارژ نیز پبدا می شود. اگرهم پونتیاک دوست دارید بازهم به خواسته ی خود می رسید چون اینجا نه یکی بلکه دو کامارو که به Trans-AMتبدیل شده اند خواهید یافت.
تیونرهای بسیاری از جمله Callaway، Lingenfelter، Hurstو Hennesseyمحصولات خود را به این نمایشگاه آورده بودند. این محصولات شامل کاماروهای راهنمای مسابقه، کاماروهای مسابقات دریفت، کاماروهای برگرفته شده از فیلم ها، مدل های یادبود و کاماروهایی که برای امور خیریه آماده شده بودند می شدند
www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


منبع:کارایران
__________________
آن چه بر لوح زمان می ماند
راه و رسم سفر است
رهگذر می گذرد


ویرایش توسط Hesam : 05-19-2010 در ساعت 09:25 AM
پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از Hesam بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #6  
قدیمی 08-31-2010
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,286
سپاس از دیگران: 1,252
3,330 بار در 2,037 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض کوروت گراند اسپرت گایگر

www.ACOforum.org - Logan Tuning


کلمه گراند اسپرت یادآور کوروت های مسابقه ای دهه 80 و رقابتهایی است که مدلهای گراند اسپرت در آن حاضر بوده اند.شرکت شورلت اخیرا یک سری محدود کوروت های Z06 را به بازار ارائه کرد که همگی دارای موتور 6.2 لیتری با توان 430 اسب بخار وگشتاور 575 نیوتون متر هستند.ولی این اعداد وارقام یرای یکی از سرشناسترین تیونرهای آلمان یعنی گایگر هیچ معنی و مفهومی ندارد
شرکت گایگر با افزودن یک سوپر شاجر 2.3 لیتری به موتور 6.2 لیتری کوروت توان آن را تا 588 اسب بخار در6490 دور در دقیقه و گشتاور آن را تا738 نیوتون متر در 4030 دور افزایش داده تا گرند اسپرت در برخی مواقع از ZR1 هم سریعتر باشد .
شتاب 0 تا صد کیلومتر گراند اسپرت گایگر کمتر از 4 ثانیه و حداکثر سرعت آن 337 کیلومتر بر ساعت است.
شرکت گایگر همچنین کیت بدنه فیبر کربنی با سپرها و رکاب های جدید ,سیستم ترمز مسابقه ای با دیسکهای سرامیکی 335و340 میلیمتری و گیره های 6و4 پیستونی ,تعلیق اسپرت با ارتفاع کمتر ,گیربکس 6 سرعته دستی با فلایویل آلومنیومی ,رینگهای 18و19 اینچی با لاستیکهای مسابقه ای به پهنای 325و275 وارتفاع 30 و35 میلیمتر ,رادیاتور روغن دیفرانسیل و رنگ آمیزی خاص خود را برای این اتومبیل در نظر گرفته است که روی هم رفته 19200 یورو به بهای این کوروت 67 هزار یورویی میافزاید

www.ACOforum.org - Logan Tuning

__________________
آن چه بر لوح زمان می ماند
راه و رسم سفر است
رهگذر می گذرد

پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از Hesam بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #7  
قدیمی 10-15-2010
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,286
سپاس از دیگران: 1,252
3,330 بار در 2,037 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض تازه های شورلت

شورلت امسال یکی از فعال‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت عظیم جنرال‌موتورز بوده و با 5 نمونه متفاوت در نمایشگاه خودرو پاریس شرکت کرده است. خودروهای سوپرمینی و هاچ‌بک شورلت بازار خوبی در اروپا خواهند داشت.

شورلت امسال یکی از فعال‌ترین زیرمجموعه‌های جنرال‌موتورز بوده و با 5 نمونه متفاوت در نمایشگاه خودرو امسال شرکت کرده است. این خودروساز با تولید نمونه‌های سوپرمینی و هاچ‌بک که بیش از خودروهای سدان در بازار اروپا خریدار دارند، دارد برای رقابت سخت با نمونه‌‌های دیگر در این بازار آماده می‌شود.
اتومبیل‌های هاچ‌بک سهم بزرگی از فروش خودروهای کامپکت در بازار اروپا دارند. چیزی حدود 65درصد بازار اتومبیل‌های کامپکت اروپا در اختیار این گروه است و با توجه به استقبال روزافزون از این اتومبیل‌ها می‌توان بازار بهتری را نیز برای آنها انتظار داشت.


شورلت کروز هاچ‌بک

www.ACOforum.org - Logan Tuning

www.ACOforum.org - Logan Tuning


این اتومبیل کامپکت با فضای داخلی حدود 400 لیتر از اواسط 2011 وارد بازار اروپا خواهد شد. جنرال‌موتورز معتقد است هنوز بازار آمریکا آماده پذیرش این اتومبیل‌های کوچک نیست.
برای بالا بردن استقامت و استحکام بدنه از سیستم یک‌پارچه شاسی و بدنه اتومبیل استفاده شده است.
نمونه سدان این اتومبیل فروش بالایی در بسیاری از کشورهای جهان داشته و کروز در حال حاضر بخشی از بازار خودرو در بیش از 70 کشور جهان است. این اتومبیل در کره جنوبی تحت نام تجاری دوو و در استرالیا با نام هولدن کروز به فروش می‌رسد. این اتومبیل رقیب خوبی برای فوردفوکوس که سال 2012 به بازار وارد می‌شود، خواهد بود.

شورلت Aveo


www.ACOforum.org - Logan Tuning

www.ACOforum.org - Logan Tuning


در این نمونه نسبت به طراحی‌های گذشته چراغ‌های جلو بزرگ‌تر از پیش طراحی شده‌اند و خودرو طول و عرض بیشتری پیدا کرده است.
این اتومبیل با سه موتور بنزینی متفاوت -موتور 1.2 لیتری با قدرت 70 و 86 اسب بخار، 1.4 لیتری با قدرت 100 اسب بخار و 1.6 لیتری با توانی برابر 115 اسب بخار- وارد بازارهای جهان خواهد شد. برای بازار اروپا موتور دیزلی 1.3 لیتری با توان 75 یا 95 اسب بخار نیز پیش‌بینی شده است. امکان انتخاب نمونه‌های 1.4 و 1.6 لیتری 6 سرعته و دنده اتوماتیک نیز وجود دارد. نمونه سدان این اتومبیل نیز سال آینده وارد بازار اروپا خواهد شد.
__________________
آن چه بر لوح زمان می ماند
راه و رسم سفر است
رهگذر می گذرد

پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از Hesam بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #8  
قدیمی 10-15-2010
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,286
سپاس از دیگران: 1,252
3,330 بار در 2,037 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض تازه های شورلت

شورلت اورلاندو

www.ACOforum.org - Logan Tuning

www.ACOforum.org - Logan Tuning


گر چه این نمونه تازه جذابیت بصری کمتری نسبت به نمونه مفهومی آن که در نمایشگاه خودرو پاریس 2008 به نمایش درآمد، دارد اما در کلاس خودش باز هم منحصر‌به‌فرد است.
این اتومبیل که به بازارهای آمریکا نیز راه پیدا خواهد کرد از موتورهای بنزینی یا گازوئیلی دوست‌دار محیط‌زیست استفاده خواهد کرد. موتور بنزینی 4 سیلندر، 1.8 لیتری و با توان 141 اسب بخار خواهد بود و نمونه‌های دیزلی چهار سیلندر با دو توان 131یا 163 اسب بخار تولید خواهند شد.

شورلت کاپتیوا

www.ACOforum.org - Logan Tuning

www.ACOforum.org - Logan Tuning


این اتومبیل که در سال 2006 رونمایی شده، در نمایشگاه امسال با تغییرات متعددی شرکت کرده است. طرح جلوی اتومبیل و چراغ‌های جلو تغییر کرده و چهار موتور جدید برای کاپتیوا 2011 پیش‌بینی شده‌اند. این موتورها شامل یک موتور 6 سیلندر و سه لیتری پاشش مستقیم با توان 258 اسب بخار، 2 موتور دو لیتری توربودیزل و یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با قدرت 171 اسب بخار هستند.
سیستم کمکی ترمز، سیستم الکترونیک کنترل پایداری و دیگر ابزارهای بهبود امنیت راننده و سرنشینان در کنار ابزارهای استاندارد برای این اتومبیل طراح شده است.

شورلت ولت 2011

www.ACOforum.org - Logan Tuning

www.ACOforum.org - Logan Tuning


پیش از این جنرال‌موتورز، ولت را یک خودروی الکتریکی با ژنراتور بنزینی همراه تعریف می‌کرد اما آزمون‌هایی که نتایج آنها دو روز گذشته منتشر شده، نشان می‌دهند ولت نیز مانند تویوتا پریوس یک خودروی ترکیبی-الکتریکی است.
مطابق این نتایج ولت نمونه فوق‌العاده‌ای از یک خودروی الکتریکی با موتور درون‌سوز است که می‌تواند در صورت نیاز از این موتور برای به حرکت درآوردن مستقیم چرخ‌ها استفاده کند. باید ابداعات و طراحی‌های متعددی برای ایجاد این مکانیزم وجود داشته باشند اما آزمایش این اتومبیل در مسافت‌های طولانی نشان می‌دهد در سرعت‌های بالای 110 کیلومتربرساعت موتور بنزینی به کمک دو موتور الکتریکی خواهد آمد تا بهره‌وری خودرو را 10 تا 15درصد افزایش دهد.
ولت با حمایت‌های دولت اوباما و قیمتی حدود 40میلیون تومان سال 2011 وارد بازار خواهد شد
__________________
آن چه بر لوح زمان می ماند
راه و رسم سفر است
رهگذر می گذرد

پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از Hesam بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #9  
قدیمی 11-11-2010
رضا میرجعفریان آواتار ها
رضا میرجعفریان رضا میرجعفریان آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jun 2010
کد عضویت آکو: Aco-1354
اتومبیل: L90 E2 Full
محل سکونت: اردبیل
نوشته ها: 822
سپاس از دیگران: 771
1,762 بار در 591 پست سپاسگزاری شده است
رضا میرجعفریان به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض هیولای شورلت

www.ACOforum.org - Logan Tuning



انگار تمام تیونر ها منتظر بودند شورلت نسل جدید کامارو را معرفی کند تا دلی از عضا درآورند . در این چند سالی که کامارو با نسل جدید احیاء شد ، همه جور جراحی زیبایی و زیباسازی اندام به خود دید و به یکباره آنقدر اوج گرفت که نه مسئولان شورلت و نه رقیبانش انتظار آن را نداشتند که یک خودروی تازه وارد با پشتیبانی و اعتباری که از نسل های گذشته نصیبش شده بود ، اینقدر سروصدا به پا کند. شما نیز به طور حتم چندین و چند بار در نشریات ، سایت ها و دیگر رسانه ها در مورد این خودرو خواندید و شنیده اید . اما هیچ کدام بیشتر از کامارویی که آقای Serge Leger بر پایه کامارو SS آفریده و 1400 اسب بخار قدرت از آن استخراج کرده است ، مستحق شنیدن واژه ی فوق هیولا نخواهد بود !



www.ACOforum.org - Logan Tuning



نام مالک : Serge Leger
محل سکونت : Shediac, NB
خودرو : شورلت کامارو SS تقویت شده
تخمین قیمت : 320 هزار دلار




www.ACOforum.org - Logan Tuning



موتور :
- کد: LSX
- سازنده : جنرال موتورز
- شکل ساختاری : هشت سیلندر V شکل
- حجم : شش لیتر
- قدرت : 1400 اسب بخار
- تخمین گشتاور : 900 پوند فوت
- شتاب و سرعت نهایی اعلام نشده است .



www.ACOforum.org - Logan Tuning



تغییرات :
- توربو 91 میلیمتری هیبرید
- توربو شارژ دوقلو RG 45 Wastegates
- توربو شارژ دوقلو Duo 35 Blow-off Valves
- مخزن دوقلو سفارشی اسپارکو
- تمام لوله کشی ها با لوله 304 ضد زنگ
- اگزوز دوبل 3 اینچی
- ساخت مانیفولد ها با چند لایه آلومینیم تقویت شده
- رادیاتور تقویت شده و فن combo
- مایع خنک کننده با حلال ضد زنگ
- سیستم سفارشی خنک کننده روغن
- انژکتورهای 2150cc
- ریل های سوخت سفارشی
- Aeromotive سری EFI FPR
- سیستم جرقه زنی تقویت شده
- تورک کانورتور سفارشی 4180e
- تعلیق چهار اتصاله
- زیر سازی مجدد بدنه
- استفاده از فیبر کربن در مسیر انتقال قدرت
- اکسل Moser
- میل گاردان سفارشی با پوسته مقاوم
- چرخ های 22 اینچی Pirelli P Zero 265/35R در جلو
- چرخ های 24 اینچی Pirelli P Zero 405/25R در عقب
- ترمز های شش پیستونه ی 355 میلیمتری در تمام چرخ ها



www.ACOforum.org - Logan Tuning



- صندلی های جلو و عقب با اسکلت بندی مقاوم
- پانل Reshaped روی درب ها
- طراحی مجدد فاصله ادوات بر روی داشبورد
- سیستم اندازه گیر خودکار متراژ ، سوخت ، پهنای باند ، فشار روغن
- چرم ایتالیایی با کوک بیسبال دست دوز
- میله کشی اتاق و نصب کمربندهای صندلی هواپیما
- کمربندهای ایمنی اسپارکوبا 5 نقطه اتصال در جلو
- کمربندهای ایمنی اسپارکوبا 4 نقطه اتصال در عقب
- پانل های ساخته شده از فیبر کربن
- مولتی مدیا پایونیر AVIC-Z110BT با ساب ووفر ، مانیوتور ، بلوتوٍث
- پخش کننده DVD و رادیو ماهواره ای
- دوربین دید عقب و اینترنت بیسیم
- طراحی و ساخت مجدد سپر های جلو و عقب
- بازنگری جلو پنجره برای ارتقاء خنک سازی
__________________
من آن گلبرگِ مغرورم، که می‌میرم ز بی آبی ولی با ذلت و خواری، پی شبنم نمی‌گردم
پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از رضا میرجعفریان بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #10  
قدیمی 01-25-2011
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,286
سپاس از دیگران: 1,252
3,330 بار در 2,037 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض صد سال با شورلت

www.ACOforum.org - Logan Tuning



سال ۲۰۱۱، صدمین سال فعالیت کارخانه شورلت است. این شرکت در سال ۱۹۱۱ توسط لویی شورلت Louis Chevrolet و ویلیام سی «بیلی» دورانت William C «Billy» Durant، بنیانگذار جنرال موتورز در دیترویت تاسیس شد.

لویی شورلت (۱۸۷۸-۱۹۴۱)، مکانیک و مهندسی باسابقه بود که با ثبت رکورد سرعت ۱۷۸ کیلومتر در سال ۱۹۰۵، شهرتی به هم زده بود. همین شهرت باعث شد تا ویلیام دورانت (۱۸۶۱-۱۹۴۷)، فروشنده موفق ماشین که در سال ۱۹۰۸ کارخانه جنرال موتورز را تاسیس کرده بود، شورلت را برای راندن ماشین‌های سریع جنرال موتورز و تبلیغ محصولات این کمپانی استخدام کند.

در سال ۱۹۱۰، دورانت مجبور به ترک جنرال موتورز شد، اما با گروهی که شورلت هم در بینشان بود، ماشین تازه‌ای ساخت و به بازار عرضه کرد. دورانت به دلیل شهرت و اعتبار شورلت، نام او را برای این ماشین انتخاب کرد.


www.ACOforum.org - Logan Tuning



یک سال بعد کارخانه شورلت به طور رسمی تاسیس شد و اولین ماشین این کارخانه که مدلی بزرگ و لوکس به نام C بود تولید شد. مدل C موتوری شش سیلندر با حجم ۴.۹ لیتر داشت که ۴۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کرد و حداکثر سرعت آن ۱۰۴ کیلومتر در ساعت بود. این ماشین با قیمت ۲۱۵۰ دلار به فروش می‌رسید که معادل پنجاه هزار دلار امروز است.

با اینکه این ماشین، گران بود اما به دلیل ظاهر زیبا و راحتی اش با استقبال خوبی روبرو شد. دران همزمان یک ماشین کوچکتر به نام لیتل هم تولید کرد که فروش آن هم خوب بود. تولید مدل‌های سری C و لیتل تا سال ۱۹۱۳ ادامه پیدا کرد. دورانت که متوجه سود بازار ماشین‌های ارزان شده بود، تصمیم گرفت تا ماشین‌هایی تولید کند که افراد بیشتری استطاعت خرید آن را داشته باشند.

در سال ۱۹۱۴ شورلت براساس مدل لیتل، مدل تازه‌ای به نام L عرضه کرد و یک سال بعد هم مدل H به بازار معرفی شد که هر دو بسیار موفق بودند. در همین سال آرم مشهور شورلت برای اولین بار معرفی شد. درباره فلسفه این آرم اختلاف نظر وجود دارد. برخی معتقدند که شورلت این لوگو را با الهام از صلیبی که در پرچم سوییس است طراحی کرد و عده‌ای بر این عقیده‌اند که دورانت با الهام از نقش کاغذدیواری یک هتل فرانسوی این آرم را طراحی کرد.

در حالی که کمپانی شورلت شروع بسیار موفقی داشت، شورلت و دورانت به خاطر نوع محصولات شرکت اختلاف نظر پیدا کردند و با عمیق‌تر شدن این اختلاف در سال ۱۹۱۵، دورانت سهم شورلت را خرید و کنترل شرکت را به تنهایی در دست گرفت. در همین سال شورلت مدل ۴۹۰ را به بازار عرضه کرد که نامش را از قیمت ۴۹۰ دلاری ماشین گرفته بود و ۵ دلار از فورد مدل T ارزان‌تر بود.

موفقیت مدل‌های شورلت، دورانت را آنقدر ثروتمند کرد که در سال ۱۹۱۶، سهم عمده‌ای از جنرال موتورز را خرید و در سال ۱۹۱۷ دوباره بر مسند مدیریت این شرکت نشست و شورلت هم به بخشی از آن تبدیل کرد.

اما او دوباره جنرال موتورز را در سال ۱۹۲۰ ترک کرد و کارخانه دیگری تاسیس کرد و همزمان در بورس نیویورک به تجارت سهام پرداخت. سقوط بازارهای سهام در سال ۱۹۲۹ که اقتصاد آمریکا را به رکودی بی سابقه کشاند، ضربه سختی به دورانت زد. سرانجام او در سال ۱۹۳۶ ورشکست شد و ده سال بعد از دنیا رفت.

لویی شورلت هم سرنوشتی مشابه داشت. او هم در دوران رکود، همه ثروتش را از دست داد و مدتی به عنوان مکانیک در کارخانه شورلت در دیترویت کار کرد. شورلت در سال ۱۹۴۱ از دنیا رفت و در ایندیاناپولیس در نزدیکی پیست مسابقاتی به خاک سپرده شد که زمانی در آن به شهرت و افتخار رسید.

اما نام شورلت به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های جنرال موتورز ماندگار شد. این شرکت در دهه ۲۰، ۳۰ و ۴۰ میلادی مهمترین رقیب فورد و پلیموت (تولید کننده ماشین های ارزان کرایسلر) بود و استفاده اش از تکنولوژی به کار گرفته شده در ماشین‌های گران قیمت، یکی از عوامل موفقیتش بود.

www.ACOforum.org - Logan Tuning



در سال ۱۹۳۵ شورلت مدل سابربن را تولید کرد. این استیشن برای هشت نفر در سه ردیف صندلی جا داشت و جای بارش هم زیاد بود. شورلت هنوز هم مدلی به همین نام در بین محصولات خود دارد و این نام بعد از ۷۶ سال قدیمی ترین برند در دنیای خودروسازی است.

در دوران جنگ دوم جهانی، شورلت به تولید محصولات مورد نیاز ارتش پرداخت. اما پس از جنگ و در دهه پنجاه به یکی از تاثیرگذار ترین کارخانه‌ها در بازار خودروی آمریکا تبدیل شد. شورلت کوروت، یکی از موفق‌ترین مدل‌های این شرکت هم در همین دهه و در سال ۱۹۵۳ تولید شد. شورلت از این ماشین که بدنه‌اش از جنس فایبرگلاس بود تنها سیصد دستگاه ساخت، اما همین کافی بود تا ماشینی متولد شود که هنوز پس از شصت سال از زیباترین ماشین‌های جهان است و سمبلی برای خودروسازی آمریکا به حساب ‌می‌آید.



شورلت در سال ۱۹۵۵ با تولید یک موتور هشت سیلندر کوچک تاریخ ساز شد. این موتور که در طول پنجاه سال به میلیون‌ها ماشین این کارخانه نیرو داد، باعث شد تا سرعت و قدرت از انحصار ماشین‌های گران‌قیمت خارج شود و در دسترس همه قرار گیرد. شورلت هنوز هم با الهام از میراث آن موتور هشت سیلندر، موتوری مشابه در محصولات خود دارد.

موفقیت شورلت در دهه شصت ادامه داشت و به حدی رسید که در سال ۱۹۶۳ از هر ده ماشین در آمریکا، یکی شورلت بود. در سال ۱۹۶۷ شورلت با تولید مدل کامارو به عرضه ماشین‌های قوی با قیمت ارزان ادامه داد. خریداران کامارو می‌توانستند امکانات اضافی زیادی برای این ماشین سفارش دهند و کامارو به سرعت به ماشین محبوب جوانان تبدیل شد.

www.ACOforum.org - Logan Tuning


در دهه هفتاد و با افزایش ناگهانی قیمت نفت در جهان، شورلت به تولید مدل‌های کوچک پرداخت. در سال ۱۹۷۶، این شرکت مدل شِوِت را به بازار عرضه کرد. شِوِت جزو آخرین‌ ماشین‌های کوچکی بود که با دیفرانسیل عقب ساخته شد و بعد از آن تا سال ۲۰۰۴ که ب ام و، سری ۱ خود را عرضه کرد، هیچ ماشین کوچکی با دیفرانسیل عقب تولید نشد.

شورلت در سال ۱۹۸۰ پس از عرضه مدل‌های دیفرانسیل جلویی مثل هوندا آکورد و فولکس واگن دشِر، اولین مدل دیفرانسیل جلوی خود را به اسم سیتیشن تولید کرد. این مدل اگر چه بسیار پرفروش بود، اما کیفیت ساخت آن انتقاد‌هایی همراه داشت.



در اواخر دهه هشتاد، جنرال موتورز تحت فشار خودروهای وارداتی کوچک، بخش جئو را به شورلت اضافه کرد. شورلت در حقیقت ماشین‌های تویوتا، ایسوزو و سوزوکی را با مارک جئو به بازار عرضه می‌کرد. با کمتر شدن اقبال خریداران آمریکایی نسبت به ماشین‌های کوچک در اواخر دهه نود، شورلت در سال ۱۹۹۷ تولید ماشین با این مارک را متوقف کرد.

در سال ۱۹۹۰، یک شورلت کوروتZR-1 توانست بیست و چهار ساعت با میانگین سرعت ۲۸۱ کیلومتر در ساعت حرکت کند و به این ترتیب کوروت موفق شد سه رکورد جهانی را به ثبت برساند. با اینکه شورلت دهه نود را با رکورد شکنی آغاز کرد اما افول خودروسازی آمریکا آغاز شده بود و این شرکت هم در این روند ناگزیر به جز یکی دو مدل موفق، از جمله نسل کاملاً تازه‌ای از مدل کاپریس که در سال ۱۹۹۱ عرضه شد، از سال‌های اوج خود فاصله گرفت.

www.ACOforum.org - Logan Tuning



جنرال موتورز در سال ۲۰۰۱ کنترل شرکت ورشکسته دوو را در دست گرفت و محصولات این شرکت را با نام شورلت عرضه کرد. به این ترتیب، شورلت حضور خود را در بازارهای جهانی گسترش داد و در سال ۲۰۰۶، باعرضه مجدد مدل کامارو خبرساز شد. با حضور این ماشین در فیلم تراسفورمرز، کامارو دوباره به ماشین محبوب جوانان آمریکایی تبدیل شد.



اکنون شورلت چهارمین تولید کننده خودرو در جهان است و هر سال ۳.۵ میلیون ماشین را در بیش از ۱۳۰ کشور جهان عرضه می‌کند.

www.ACOforum.org - Logan Tuning


شورلت دومین قرن فعالیتیش را با عرضه مدل ولت آغاز کرده است. این ماشین با نیروی محرکه الکتریکی حرکت می‌کند و شورلت امیدوار است با نسل‌ تازه‌ای از ماشین‌ها با سوخت متفاوت، نوآوری‌های دهه پنجاه و شصت را تکرار کند
__________________
آن چه بر لوح زمان می ماند
راه و رسم سفر است
رهگذر می گذرد

پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از Hesam بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع
جستجو در موضوع:

جستجوی پیشرفته
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد

انتخاب سریع یک انجمن


اکنون ساعت 06:04 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices



  پیدا کردن مطالب ارسال شده قبلی در سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری مطالب