آموزش کار با آپلود سنتر آکو برای میزبانی عکسها - قوانین و مقررات

قوانین انتخاب نام کاربری را پیش از ثبت نام در اینجا مطالعه بفرمایید در غیر اینصورت اکانت شما تایید نخواهد شد


آیا در ثبت نام در سایت مشکلی دارید ؟ آیا نمیدانید کد عضویت و کد کاربری خود را چگونه پیدا کنید ؟ به این قسمت مراجعه کنید (حتما از نام کوچک خود در اسم کاربری استفاده کنید)


فروم تخصصی تندر 90 - آکو  

تعیین جایزه 20 میلیون ریالی برای شکستن گل پخش کن های رنو ساندرو ساخت آکو

فروش آپشن ها و لوازم یدکی تندر90 - رنو ساندرو 33933630-021 آکام

آکام - فروش آپشن ها و لوازم یدکی ال90 - ارسال به سراسر کشور


بازگشت   فروم تخصصی تندر 90 - آکو > مقالات علمی ,اخبار و کلیه مطالب مرتبط با صنعت خودرو > کلیه مقالات و مطالب مرتبط به خودرو > سیستم انتقال قدرت

Notices

سیستم انتقال قدرت در این تالار مطالب و مقالات مرتبط با سیستم انتقال قدرت خودرو قرار میگیرند

پاسخ
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع نحوه نمایش
  #1  
قدیمی 12-02-2009
واحد فنی آکوپارت آواتار ها
واحد فنی آکوپارت واحد فنی آکوپارت آنلاین نیست.
طراحی و قالبسازی محصولات
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: اختصاصی
اتومبیل: همه نوع اتومبیل
محل سکونت: Iran
نوشته ها: 16
سپاس از دیگران: 18
65 بار در 9 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض سیستم انتقال قدرت پیوسته Continuously Variable Tran ) mission - CTV )

سیستم انتقال قدرت پیوسته ( mission - ctv ) - تحقیقات ساخت این نوع سیستم انتقال قدرت که به آن گیربکس نمیتوان گفت از ابتدای بوجود آمدن اتومبیل آغاز شده اما در طی چند دهه هیچ گاه به مرحله تولید انبوه نرسیده لذا در سالهای اخیر و به مدد رشد علم الکترونیک ، این سیستم انتقال قدرت سرانجام با ساختاری کاملآ متفاوت سیستم ، بعنوان سیستم انتقال قدرت پیوسته با بی نهایت نسبت تبدیل ، بتازگی وارد رقابت جهانی شده است .



ویژگی بارز این سیستم - عدم استفاده از چرخ دنده در ساختار و تغییر پیوسته نسبت انتقال قدرت در آن است ، پیش بینی ها مبنی بر آن است که در آینده ، استفاده از این نوع سیستم انتقال قدرت بسیار فراگیر خواهد بود ، اولین اتومبیل که در کشور ایران با این سیستم انتقال قدرت وارد بازار شد ، نیسان مورانو بود .

مزایای این سیستم - استفاده آسان و ارگونومیک بدلیل عدم وجود کلاچ ، کارکرد موتور در نقطه ایده آل ، افزایش عمر موتور ، مصرف بهینه سوخت ، کاهش گازهای آلاینده خروجی ، عدم احساس هر گونه تکانی در هنگام تعویض دنده در مقایسه با گیربکس های اتوماتیک و دنده ای .

معایب این سیستم - هزینه بالای ساخت بدلیل تولید کم و وزن سنگین .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مقاله از : واحد کارشناسی نمایشگاه اتومبیل کاپری - تآسیس 1349

ویرایش توسط واحد فنی آکوپارت : 12-02-2009 در ساعت 10:30 PM
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما با سایز 468*60


اطلاعيه

نظرات و نوشته هاي مندرج در سايت در خصوص مشاوره و يا ارائه راهكار توسط كاربران محترم صرفا نظر شخصي ايشان بوده و به معناي 
تاييد آنها از سوي آكو نميباشد با اين وجود عموما مجموع نظرات مختلف كاربران محترم سايت كه غالبا هم از افراد با تجربه هستند ميتواند ديد بسيار خوبي نسبت به مساله مطروحه را برايتان فراهم آورد
تا در نهايت بتوانيد با مشورت يك متخصص يا تعميركاران و كارشناسان تصميم نهايي را اتخاذ كنيد.



پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع
جستجو در موضوع:

جستجوی پیشرفته
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد

انتخاب سریع یک انجمن


اکنون ساعت 04:29 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices



  پیدا کردن مطالب ارسال شده قبلی در سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری مطالب