آموزش کار با آپلود سنتر آکو برای میزبانی عکسها - قوانین و مقررات

قوانین انتخاب نام کاربری را پیش از ثبت نام در اینجا مطالعه بفرمایید در غیر اینصورت اکانت شما تایید نخواهد شد


آیا در ثبت نام در سایت مشکلی دارید ؟ آیا نمیدانید کد عضویت و کد کاربری خود را چگونه پیدا کنید ؟ به این قسمت مراجعه کنید (حتما از نام کوچک خود در اسم کاربری استفاده کنید)


فروم تخصصی تندر 90 - آکو  

تعیین جایزه 20 میلیون ریالی برای شکستن گل پخش کن های رنو ساندرو ساخت آکو

فروش آپشن ها و لوازم یدکی تندر90 - رنو ساندرو 33933630-021 آکام

آکام - فروش آپشن ها و لوازم یدکی ال90 - ارسال به سراسر کشور


بازگشت   فروم تخصصی تندر 90 - آکو > مقالات علمی ,اخبار و کلیه مطالب مرتبط با صنعت خودرو > کلیه مقالات و مطالب مرتبط به خودرو

Notices

کلیه مقالات و مطالب مرتبط به خودرو در این تالار مقالات کلی مرتبط به خودرو قرار داده خواهد شد

پاسخ
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع نحوه نمایش
  #1  
قدیمی 02-09-2010
tondar90 آواتار ها
tondar90 tondar90 آنلاین نیست.
سرعت : 75 کیلومتر بر ساعت
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: aco-674
محل سکونت: aco
نوشته ها: 1,229
سپاس از دیگران: 213
825 بار در 435 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض آئودي a3 مدل اسپورت‌بك

www.ACOforum.org - Logan Tuning










نسل پيشين آئودي A3 تا حدودي خودروي راحتي بود. در سال 1996 كه اولين هاچ‌بك اين خودرو عرضه شد رقباي معدودي براي رقابت وجود داشتند، اما هم‌اكنون اين خودرو در برابر بي‌ام‌دبليو سري يك و مرسدس بنز MKII كلاس A قرار گرفته است، آئودي بايد از اين رقابت سربلند بيرون آيد تا فروش خوبي داشته باشد.
مشخصات طراحي مدل پنج‌در اسپرت‌بك (Sport Back)، جديد است. شماره 817 نشريه اتواكسپرس (Auto Express) موتور 2/0- ليتري توربو اف‌اس‌آي (Turbo FSI) را معرفي كرده بود، اما هم‌اكنون اين نشريه، اعلام كرده است كه موتور ديزل 2/0 ليتري تي‌دي‌آي (TDI= Turbo diesel engine with direct injection) براي اولين بار در انگلستان ارائه شده است.
مدل اسپرت‌بك نسبت به مدل 3 ‌در قبلي ويژگي خاصي ندارد. صندوق عقب خودرو در حدود 20 ليتر بزرگتر و صندلي‌هاي عقب آن پهن‌تر شده‌اند (بالا بردن ظرفيت تا ماكزيمم1120 ليتر). به غير از اين موارد، نوآوري كوچك ديگر، ورود و خروج از قسمت عقب خودرو مي‌باشد. كيفيت ساخت و طراحي داخلي اين خودرو همچنان بي‌عيب و نقص باقي مانده است.
جلو پنجره
جلو پنجره مشبك از مشخصات بحث برانگيز ظاهر آئودي است. مدل اسپرت‌بك اين خودرو، بهتر از مدل پنج‌در قبلي به نمايش درآمده است. قسمت عقب اين خودرو زيباتر به‌نظر مي‌رسد. آئودي را نمي‌توان مدلي اشرافي ناميد، زيرا سقف كوتاه آن به سادگي با استانداردهاي ثبت شده كارخانه مطابقت نمي‌كند.
در مدل‌هاي آينده اين كمپاني، چراغ‌هاي ترمز نيز در قسمت عقب خودرو با بهره‌گيري از نظريه لومانز، توليد خواهد شد.
موتور اين خودرو نيازمند جديدترين روغن موتور شركت پژو سيتروئن است. اين خودرو همانند بي‌ام‌دبليو 1205 جديد، در هنگام خلاصي دنده ضربات كوچكي به بدنه وارد مي‌كند. اين نوسانات در سرعت بالا نيز همچنان در داخل بدنه احساس مي‌شود.
به هر حال اين تنها انتقادي است كه وجود دارد، انتقال نيرو در اين خودرو بسيار موزون و شگفت‌انگيز و خودرو بسيار تندرو است. مدل TDI در اين ميان مدل‌هاي ديگر اين رده از همه تندروتر است. تبديل سرعت از صفر به 60 در 5/9 ثانيه نشان مي‌دهد كه ميزان نيروي گشتاوري چقدر است.
آئودي با دور موتور بالاي 750/1 دور در دقيقه (rpm)، به غير از سرعت مناسب از قدرت بسيار بالايي نيز برخوردار است. در محدوده چرخ‌هاي جلوي خودرو مشكلاتي نظير صداي خرخر در هنگام حركت وجود دارد. شواهد موجود نشان مي‌دهد كه چرخ‌ها در هواي باراني به آساني حركت نمي‌كنند. سيستم Quattro، اين حالت را كاهش مي‌هد، اما حجم مازاد اين خودروي چهار چرخ بدان معني است كه از حجم صندوق عقب كاسته شده است.
هنگامي كه لاستيك‌هاي چرخ خودرو در جاي خود محكم نشده‌اند كاهش كنترل، به‌راحتي محسوس است. اين خودرو، برخلاف بي‌ام‌دبليو 120 در بازگرداندن علائم به راننده ناموفق است، آئودي A3 نمي‌تواند به اندازه بي‌ام‌دبليو سري يك در فرد، اطمينان ايجاد كند.
شاسي خودرو بي‌تأثير از اين مسئله نيست. اين خودرو با سيستم تعليق ورزشي، حركت را ناملايم كرده است كه استفاده از لاستيك‌هاي استاندارد با ساختار ارتجاعي براي آسايش بيشتر مناسب است.
مدل اسپرت‌بك با تلاش فراوان توانسته است كليه موارد را به‌طور كامل ارائه كند، اما اين خودرو با ظاهر فوق‌العاده‌اش مي‌تواند همانند مدل A3 به فروش خود ادامه دهد.
اين مدل نسبت به مدل 3 در قبلي، كاربرد بيشتري دارد. اسپرت‌بك، تلاشي معقول است. قسمت عقب اين خودرو، فضاي كافي دارد. صندلي‌ها به‌راحتي خم مي‌شوند و وجود درهاي بزرگتر به دسترسي آسانتر خودرو كمك مي‌كند اين مدل همچنان حركت ناملايم مدل A3 كوچك و كمبود كنترل آن را به همراه دارد. با وجود قيمت رقابتي اين خودرو، برخي اشكالاتي كه ذكر شد مانع از توجه به امكانات ديگر آن مي‌شود.
www.ACOforum.org - Logan Tuning

پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از tondar90 بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
جای تبلیغات شما با سایز 468*60


اطلاعيه

نظرات و نوشته هاي مندرج در سايت در خصوص مشاوره و يا ارائه راهكار توسط كاربران محترم صرفا نظر شخصي ايشان بوده و به معناي 
تاييد آنها از سوي آكو نميباشد با اين وجود عموما مجموع نظرات مختلف كاربران محترم سايت كه غالبا هم از افراد با تجربه هستند ميتواند ديد بسيار خوبي نسبت به مساله مطروحه را برايتان فراهم آورد
تا در نهايت بتوانيد با مشورت يك متخصص يا تعميركاران و كارشناسان تصميم نهايي را اتخاذ كنيد.



پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع
جستجو در موضوع:

جستجوی پیشرفته
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد

انتخاب سریع یک انجمن


اکنون ساعت 11:32 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices



  پیدا کردن مطالب ارسال شده قبلی در سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری مطالب