آموزش کار با آپلود سنتر آکو برای میزبانی عکسها - قوانین و مقررات

قوانین انتخاب نام کاربری را پیش از ثبت نام در اینجا مطالعه بفرمایید در غیر اینصورت اکانت شما تایید نخواهد شد


آیا در ثبت نام در سایت مشکلی دارید ؟ آیا نمیدانید کد عضویت و کد کاربری خود را چگونه پیدا کنید ؟ به این قسمت مراجعه کنید (حتما از نام کوچک خود در اسم کاربری استفاده کنید)


فروم تخصصی تندر 90 - آکو  

بازگشت   فروم تخصصی تندر 90 - آکو > بخش خودروسازان > مقایسه خودروها (عمومی)

Notices

مقایسه خودروها (عمومی) مقایسه های فنی و علمی بین خودروهای داخلی و ایرانی

پاسخ
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع نحوه نمایش
  #1  
قدیمی 02-05-2010, 09:31 AM
Emdad-L90 آواتار ها
Emdad-L90 Emdad-L90 آنلاین نیست.
سرعت : 35 کیلومتر بر ساعت
 
تاریخ عضویت: Dec 2009
کد عضویت آکو: aco-935
اتومبیل: E2 SLX پولشو بابام داده
محل سکونت: varamin
نوشته ها: 313
سپاس از دیگران: 1,599
352 بار در 148 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض مقایسه ی Logan E2 با Pars ELX

دوستان, من می خواهم به این مقایسه پایان دهم!

اولا که در این مقایسه نباید از مدل های نیمه فول Logan مانند E1 و ... استفاده کرد چون امکاناتشان خیلی کم تر از مدل E2 آن می شود. دوم اینکه قبل از مقایسه یادتان باشد این دو اتومبیل کلاسشان با یکدیگر فرق دارند. یعنی سازنده اتومبیل Logan را برای استفاده های خانواده های کم جمعیت ساخته است ولی خانواده ی پارس برای یک خانواده ی پر جمعیت ساخته شده است و بنابر این پلتفرم این دو اتومبیل برای اهداف متفاوت ساخته و بهینه شده است. درست است که می بینید یک خانواده ی پر جمعیت از Logan استفاده می کند و یا جوان ها برای گشتن داخل شهر Pars را ولی مهم هدفی است که شرکت سازنده برای ساخت یک اتومبیل در نظر می گیرد.
پس با این حساب مقایسه ی این دو اتومبیل به نظر من کار اشتباهی است چون هدف از ساخت آن ها یکی نبوده...
مثل این است که یک BMW 330i را با BMW 525i مقایسه کنید...

با این حال و به دلیل اینکه بسیاری از دوستان همیشه این دو اتومبیل را با یکدیگر مقایسه می کردند بهتر است یک مقایسه ی جامع و کامل انجام شود تا این شک و شبه ها برطرف شوند.

حال به سراغ مقایسه می رویم:

موتور:

Pars ELX:

قدرت: 110 اسب بخار در دور 5500
گشتاور: 155 در دور 4250
حجم دقیق: 1761 سی سی
نسبت تراکم: 10.4 بر 1
نوع سوخت مناسب: بنزین با اکتان 95
تعداد سوپاپ: 16
استاندارد آلایندگی: یورو 3
دیگر تکنولوژی ها: تنظیم هیدرولیکی سوپاپ ها
سیستم کنترل الکترونیکی: BOSCH مدل 7.3
سیستم انژکتوری: چند نقطه ای

Logan:

قدرت: 105 اسب بخار در دور 5750
گشتاور: 148 در دور 3750
حجم دقیق: 1598 سی سی
نسبت تراکم: 9.8 بر 1
نوع سوخت مناسب: بنزین بدون سرب
تعداد سوپاپ: 16
استاندارد آلایندگی: یورو 2(در خارج از ایران یورو 4)
دیگر تکنولوژی ها: -
سیستم کنترل الکترونیکی: اطلاعاتی در دست نیست
سیستم انژکتوری: چند نقطه ای ترتیبی


کارایی:

Pars ELX:

حداکثر سرعت: 195 کیلومتر در ساعت
0 تا 100: 9 ثانیه

Logan:

حداکثر سرعت: 183 کیلومتر در ساعت
0 تا 100: 10.2 ثانیه

*ممکن است شما با Logan خوب 200 کیلومتر را هم رفته باشید ولی آن 200 کیلومتری که عقربه نشان می دهد با خطا همراه است و سرعت اصلی شما بین همان 185-183 بوده است. برای Pars ELX هم اگر کسی 200 کیلومتر را رد کرد(باز هم عقربه...) این دلیل نمی شود که سرعت وی بیش تر از 200 کیلومتر است و باید بداند نهایتا سرعتش به همان 195 خواهد رسید.

*در شرایط نرمال

مصرف سوخت:

Pars ELX:

سرعت ثابت 90: حدود 6.17 لیتر در 100 کیلومتر
داخل شهر: حدود 10.5 لیتر در 100 کیلومتر
ترکیبی: حدود 7.8 در 100 کیلومتر
گاز کربن دی اکسید: 220 گرم در 100 کیلومتر

Logan:

سرعت ثابت 90: حدود 5.9 لیتر در 100 کیلومتر
داخل شهر: حدود 9.2 لیتر در 100 کیلومتر
ترکیبی: حدود 7.1 در 100 کیلومتر
گاز کربن دی اکسید: اطلاعاتی در دست نیست ولی باید بیش تر از 220 گرم در 100 کیلومتر باشد


*لازم به ذکر است که اعداد بالا بسته به شرایط زیادی تغییر می کنند و ممکن است دوستان توانسته باشند به اعداد کم تر از اعداد اعلام شده دست پیدا کرده باشند.


ظرفیت ها:

Pars ELX:

فضای صندوق عقب: 470 لیتر
روغن موتور(با *****): 5 لیتر
روغن گیرباکس: 2 لیتر
مایع سیستم خنک کننده: 6.6 لیتر
هیدرولیک: 1 لیتر
باک: 70 لیتر


Logan:

فضای صندوق عقب: 510 لیتر
روغن موتور(با *****): 4.5 لیتر
روغن گیرباکس: 3 لیتر
مایع سیستم خنک کننده: 4.65 لیتر
هیدرولیک: 900 سی سی
باک: 50 لیتر


سیستم ترمز:

Pars ELX:

نوع: ABS به همراه EBD دو مداره
سیستم ترمز: MK20-E تحت لیسانس Continental
ترمز های جلو: دیسکی دو طرفه خنک شونده
ترمز های عقب: دیسکی دو طرفه
سازنده ی پیستون های ترمز های جلو: Lucas-TVS
سازنده ی پیستون های ترمز های عقب: Girling


Logan:

نوع: ABS به همراه EBD دو مداره
سیستم ترمز: Bosch 8.0
ترمز های جلو: دیسکی دو طرفه
ترمز های عقب: کاسه ای
سازنده ی پیستون های ترمز های جلو: اطلاعاتی موجود نیست
سازنده ی پیستون های ترمز های عقب: اطلاعاتی موجود نیست


ضریب آیرودینامیک:

Pars ELX:

0.32


Logan:

0.36


وزن:

Pars ELX:

وزن خودرو: 1190 کیلوگرم
حداکثر وزن قابل تحمل: 1600 کیلوگرم
حداکثر وزن مجاز: 2750 کیلوگرم


Logan:

وزن خودرو: 1100 کیلوگرم
حداکثر وزن قابل تحمل: 1525 کیلوگرم
حداکثر وزن مجاز: 2300 کیلوگرم


ایمنی:

Pars ELX:


ایربگ(از امسال(1388) به گفته ی مدیر عامل سابق نصب خواهد شد و تغییری در قیمت لحاظ نمی شود)
تعداد ستاره های کسب شده از EURO NCAP: تست نشده است ولی طبق گفته ی یکی از دوستان صمیمی پدرم که صافکاری دارد ایمنی اش از زانتیا در صورتی که ایربگ داشته باشد 100% بیش تر است. توجه داشته باشید که زانتیا با ایربگ از 5 ستاره فقط 1.5 ستاره گرفته است...!

دیگر موارد:

چراغ اخطار تمام شدن لنت ترمز
چراغ اخطار پايين بودن سطح روغن ترمز

چراغ مه شکن جلو وعقب
چراغهاي جلو نوع H7
رفع بخار شيشه هاي جانبي درهاي جلو

زبانه قفل کودک در درهاي عقب
سيستم سوخت خودكار قطع سوخت در مواقع اضطراري
سيستم كنترل انتشاربخار بنزين
شيشه جلو لامينه
سيستم قفل مرکزي با در اتاق بار يا در صندوق
تغییراتی در درب ها انجام شده است و ضربه گیر هایی در آن ها کار گذاشته شده است که ئر تصادف مقدار نیروز زیادی را جذب می کنند.


Logan:

2 ایربگ
ایموبلایزر
تعداد ستاره های کسب شده از EURO NCAP: کسب 3 ستاره از 5 ستاره

دیگر موارد:

چراغ مه شکن جلو وعقب
سيستم سوخت خودكار قطع سوخت در مواقع اضطراري
سيستم كنترل انتشاربخار بنزين



موارد و امکانات دیگر:

Pars ELX:


دارای یک سیستم هوشمند که اطلاعات بسیاز زیادی از قبیل زمان تعویض لنت, زمان تعویض ***** هوا, روغن, ***** روغن و ... را اعلام می کند.
در زیر به امکانات دیگر این سیستم اشاره می کنم:

-تنظیم دما نیمه خودکار(تهویه نیمه اتوماتیک(دما را تنظیم می کنید و سیستم خودش کپمرسور را خاموش و روشن می کند تا به دما ثابت بماند))
-نمایش مسافت
-ضبط و پخش پیام
-ماشین حساب
-روغن و *****(که اشاره شد)
-تنظیمات رمز(در صورتی که رمزی برای سیستم تعریف کنید دیگر امکان روشن کردن اتومبیل بدون رمز نخواهد بود و در صورتی که رمز اشتباه زده شود صندلی ها جمع می شوند)
-تنظیم ساعت
-تنظیم تاریخ
-شوک سنسور دنده عقب
-نمایش دمای بیرون و داخل خودرو
-کنتراست خود سیستم هوشمند
دادن هشدار هایی از قبیل: باز بودن درب موتور, اتومبیل و یا صندوق عقب, بالا بودن ترمز دستی, بوق اختطر سرعت(می توانید این بوق را قطع کنید), اختار روشن بودن چراغ ها, اخطار اتمام لنت, کم بودن روغن ترمز, کم بودن روغن موتور, کم بودن فشار روغن و ...


امکانات دیگر این سیستم : قفل و باز کردن درهای خودرو - قفل کردن درها بعد از حرکت - روشن کردن فلاشر بعد از ترمز شدید که سنسور کاهش شتاب اتومبیل این را اعلام می کند.

امکانات بیش تر یک مدل دیگر از این سیستم هوشمند که به تازگی ساخته شده است(نمی دانم روی مدل های 1388 نصب می کنند یا نه):

نمایش جهت حرکت خودرو (قطب نما)
نمایش ارتفاع از سطح دریا
نمایش زاویه شیب افقی و عمودی
نمایش شتاب مثبت و منفی و جانبی "به واحد جی" (در سطوح بدون شیب)
نمایش فاصله تا مانع عقب هنگام دنده عقب (در صورت نصب سنسور دنده عقب)
باز کردن صندوق عقب


در نوع سفارشی Pars ELX این امکانات اضافه می شود:

آینه برقی تا شو
جعبه فیوز نوری
بلندگو های جدید
تیوتر
آنتن اکتیو
رینگ آلومینیومی جدید
قطعات همرنگ تریم
قطعات دکوراتیو جدید
کفپوش موکتی


در ضمن, رینگ های آلومینیومی Pars ELX را شرکت ایتالیایی Speedline می سازد که این رینگ ها با تمامی استاندارد های FIA(فدراسیون جهانی اتومبیل) مطابقت دارند.

صندلی های Pars ELX ساخت شرکت Mercedes Benz هستند و کاملا استاندارد هستند. این صندلی ها دارای امکانات تنظیم ارتفاع, تنظیم زاویه ی صندلی, گرمکن و سردکن به صورتی برقی و تنظیم گودی کمر به صورت دستی هستند(هم صندلی راننده و هم سینشین کناری).

کامپیوتر سفر
گرمکن آینه
آینه برقی
چهار عدد سنسور دنده عقب

Logan:

کامپیوتر سفر
گرمکن آینه
آینه برقی
تنظیم گودی کمر صندلی های جلو
تنظیم ارتفاع صندلی های جلو
تنظیم زاویه ی تابش نور چراغ های جلو
امکانات خاص و منحصر به فرد دیگری برای Logan وجود ندارد و بیش تر امکانات مربوط به تزیینات داخلی از قبیل سر دنده ی چرم, تو دوزی های خاص و ... است که روی مدل های داخل ایران نصب نمی شوند.


در مورد هماهنگی گیرباکس با اتومبیل هم باید بگویم هر دوی این اتومبیل ها گیرباکس هایشان کاملا با موتور مطابقت دارد. اگر فکر می کردید(یا می کنید) که گیرباکس BE3/5 که روی Pars ELX نصب است با موتور هماهنگی ندارد باید بگویم در سایتی دیدم که خود پژو از این موتور و گیرباکس برای 306 استفاده کرده بوده است و این دلیل بر هماهنگ بودن این دو است.

منابع: سایت Logan, سایت ایران خودرو, Academic.ru, سایت تکلان توس, تیونینگ تاک, پی هالز, ویکی پدیا.
__________________
سلام مدت زیادی نبودم بگذریم خیلی کار داشتم اما سعی می کنم بیشتر با تجربیات 5 ساله خودم در تندر 90 در خدمت دوستان باشم

دوستان اگر سوالی داشتن حتما PM خصوصی بدین تا زودتر جوابتون را بدم.
پاسخ با نقل قول
10 کاربر زیر از Emdad-L90 گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
جای تبلیغات شما با سایز 468*60


اطلاعيه

نظرات و نوشته هاي مندرج در سايت در خصوص مشاوره و يا ارائه راهكار توسط كاربران محترم صرفا نظر شخصي ايشان بوده و به معناي 
تاييد آنها از سوي آكو نميباشد با اين وجود عموما مجموع نظرات مختلف كاربران محترم سايت كه غالبا هم از افراد با تجربه هستند ميتواند ديد بسيار خوبي نسبت به مساله مطروحه را برايتان فراهم آورد
تا در نهايت بتوانيد با مشورت يك متخصص يا تعميركاران و كارشناسان تصميم نهايي را اتخاذ كنيد.



  #2  
قدیمی 02-05-2010, 10:40 AM
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,368
سپاس از دیگران: 1,281
3,377 بار در 2,067 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض

به نظرم در این مقایسه ای که انجام دادید قیمت را هم ذکر می کردید
چون یکی از فاکتور های مهم است که در برابر بهای پرداختی نسبت به امکانات چه خودرویی دریافت می کنید.
از لحاظ قیمت e2 , elx در یک کلاس قرار نمی گیرند. بهای پرداختی elx خیلی بالاتر از e2 هست
پاسخ با نقل قول
3 کاربر زیر از Hesam گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #3  
قدیمی 02-05-2010, 09:14 PM
تندر LP تندر LP آنلاین نیست.
سرعت : 20 کیلومتر بر ساعت
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-706
اتومبیل: تندر 90 LP
محل سکونت: تبریز
نوشته ها: 138
سپاس از دیگران: 53
125 بار در 66 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

شتاب 0تا 100 که با لوگان خودم داشتم ، 9.5 ثانیه شد.
پاسخ با نقل قول
  #4  
قدیمی 02-05-2010, 09:50 PM
L90 آواتار ها
L90 L90 آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-597
اتومبیل: renault logan
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 3,878
سپاس از دیگران: 3,554
2,883 بار در 1,401 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

مقايسه با elx اشتباه اين دو در يك كلاس نيستند
ولي اگر با پارس معمولي مقايسه ميشد بهتر بود.
پاسخ با نقل قول
  #5  
قدیمی 02-06-2010, 10:54 AM
MAHDI-TONDAR آواتار ها
MAHDI-TONDAR MAHDI-TONDAR آنلاین نیست.
مسئولیت ویژه در سایت
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-569
اتومبیل: تندر90 e1+cp
محل سکونت: قائم شهر
نوشته ها: 4,352
سپاس از دیگران: 7,302
7,909 بار در 2,872 پست سپاسگزاری شده است
MAHDI-TONDAR به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط l90 نمایش پست ها
مقايسه با elx اشتباه اين دو در يك كلاس نيستند
ولي اگر با پارس معمولي مقايسه ميشد بهتر بود.
بله کاملاً فرمایش شما صحیح است .مقایسه بین پارس معمولی و تندر معقول تر بنظر میرسه
پاسخ با نقل قول
  #6  
قدیمی 06-27-2010, 06:36 PM
Black Logan آواتار ها
Black Logan Black Logan آنلاین نیست.
سرعت : 20 کیلومتر بر ساعت
 
تاریخ عضویت: May 2010
کد عضویت آکو: ACO-1231
اتومبیل: L90
محل سکونت: tabriz
نوشته ها: 167
سپاس از دیگران: 135
116 بار در 67 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

با سلام در هر صورت تندر e2 در مقایسه با پارس elx ماشین به روزتری میباشد و از تکنولوژی جدید در ساخت آن استفاده شده است و به نسبت قیمتی که پارس داره میتوان گفت e2 خودروی قابل قبولتری است. با تشکر
پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از Black Logan گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #7  
قدیمی 06-28-2010, 09:56 AM
MEHRAN آواتار ها
MEHRAN MEHRAN آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: May 2010
کد عضویت آکو: ACO-1173
اتومبیل: ٍLP+E2لوگان
محل سکونت: شیراز
نوشته ها: 1,034
سپاس از دیگران: 464
419 بار در 227 پست سپاسگزاری شده است
Exclamation قابل مقایسه نبودن ال90 فول با پژو elx

با سلام دوست عزیز این مقایسه کاملا اشتباه میباشد زمانی که دوماشین دریک کلاس نیستند مقایسه ای وجود ندارد پژوelx نزدیک به هفت میلیون گرونتر از ال90 فول هست یعنی شما پول یک ماشین دیگر روهم باید اضافه کنید شما این مقایسه راباید با سمند ال xانجام میداید .
__________________
رهرو آنست که آهسته وپیوسته رود
پاسخ با نقل قول
3 کاربر زیر از MEHRAN گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #8  
قدیمی 06-28-2010, 04:34 PM
MAHDI-TONDAR آواتار ها
MAHDI-TONDAR MAHDI-TONDAR آنلاین نیست.
مسئولیت ویژه در سایت
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-569
اتومبیل: تندر90 e1+cp
محل سکونت: قائم شهر
نوشته ها: 4,352
سپاس از دیگران: 7,302
7,909 بار در 2,872 پست سپاسگزاری شده است
MAHDI-TONDAR به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

بله ملاک قیاس و سنجش بین دو ماشین اینه که هر دو در یک کلاس باشند و تنها بصرف بروز بودن نمی توان دو ماشین را مقایسه کرد . با فرمایش جناب mbzfعزیز کاملاً موافقم .
__________________
" چهار چيزرا در زندگيت نشكن ,اعتماد ,قول ,رابطه وقلب ...اينها كه مي شكنندصدا ندارند ولي درد زيادی دارند "

لحظات شادي خدا را ستايش کن،
لحظات سختي خدا را جستجو کن،
لحظات آرامش خدا را مناجات کن،
لحظات دردآور به خدا اعتماد کن،
و در تمام لحظات خدا را شکر کن.


پاسخ با نقل قول
3 کاربر زیر از MAHDI-TONDAR گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #9  
قدیمی 06-29-2010, 02:51 AM
Renault Logan آواتار ها
Renault Logan Renault Logan آنلاین نیست.
ناظر سایت
 
تاریخ عضویت: Dec 2009
کد عضویت آکو: ACO-516
محل سکونت: ایران
نوشته ها: 5,071
سپاس از دیگران: 7,259
12,451 بار در 3,442 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط mbzf نمایش پست ها
با سلام دوست عزیز این مقایسه کاملا اشتباه میباشد زمانی که دوماشین دریک کلاس نیستند مقایسه ای وجود ندارد پژوelx نزدیک به هفت میلیون گرونتر از ال90 فول هست یعنی شما پول یک ماشین دیگر روهم باید اضافه کنید شما این مقایسه راباید با سمند ال xانجام میداید .
بنده با فرمایش شما کاملا موافقم
ولی جدای ازین قضیه این مورد هم باید در نظر بگیرید که ایران خودرو قیمت های بسیار پرت و من در آوردی روی محصولاتش گذاشته و مردم بیچاره هم مجبورن تهیه کنن
همین لوگان خودمون با این همه امکانات فنی بیشتری که نسبت به پارس داره اگه رنو پارس نظارت نمیداشت مطمئن باشید قیمت این خودرو در هر مدلش 1-2 میلیون بالاتر میرفت .
پاسخ با نقل قول
  #10  
قدیمی 06-29-2010, 03:25 PM
MEHRAN آواتار ها
MEHRAN MEHRAN آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: May 2010
کد عضویت آکو: ACO-1173
اتومبیل: ٍLP+E2لوگان
محل سکونت: شیراز
نوشته ها: 1,034
سپاس از دیگران: 464
419 بار در 227 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط logan 90 نمایش پست ها
بنده با فرمایش شما کاملا موافقم
ولی جدای ازین قضیه این مورد هم باید در نظر بگیرید که ایران خودرو قیمت های بسیار پرت و من در آوردی روی محصولاتش گذاشته و مردم بیچاره هم مجبورن تهیه کنن
همین لوگان خودمون با این همه امکانات فنی بیشتری که نسبت به پارس داره اگه رنو پارس نظارت نمیداشت مطمئن باشید قیمت این خودرو در هر مدلش 1-2 میلیون بالاتر میرفت .
با سلام البته از نظر قیمت واقعا کل محصولات تولید کارخانه های ایران دوبرابر قیمت واقعی میباشد شما لوگان رامثال زدید قیمت واقعی نوع فول باید زیر ده میلیون باشد مثل اروپا ولی باتوجه به اینکه قیمت ها واقعی نمی باشد
اگر شما هفت میلیون تجهیزات اضافه به ال90 اضافه کنید بعد خواهید دید که بی رقیب میشود
__________________
رهرو آنست که آهسته وپیوسته رود
پاسخ با نقل قول
پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع
جستجو در موضوع:

جستجوی پیشرفته
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد

انتخاب سریع یک انجمن

موضوعات مشابه
موضوع نویسنده موضوع انجمن پاسخ ها آخرين نوشته
آموزش نصب نمد انتهای صندوق مربوط به اتومبیل تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) Saeed نصب سایر آپشنهای تندر 6 03-09-2014 11:11 PM
آموزش نصب فیلتر هوای کابین تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) Saeed نصب آپشنهای آکو 57 11-07-2013 01:46 PM
آموزش نصب درب بازکن برقی صندوق عقب (صندوق پران) مربوط به اتومبیل تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) Saeed نصب سایر آپشنهای تندر 104 05-24-2012 01:21 PM
آموزش نصب پارکابی کروم و کاور کرومی شاسی دربها تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) پاركابي تندر Saeed نصب آپشنهای آکو 25 01-18-2012 02:27 PM


اکنون ساعت 07:21 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices



  پیدا کردن مطالب ارسال شده قبلی در سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری مطالب