آموزش کار با آپلود سنتر آکو برای میزبانی عکسها - قوانین و مقررات

قوانین انتخاب نام کاربری را پیش از ثبت نام در اینجا مطالعه بفرمایید در غیر اینصورت اکانت شما تایید نخواهد شد


آیا در ثبت نام در سایت مشکلی دارید ؟ آیا نمیدانید کد عضویت و کد کاربری خود را چگونه پیدا کنید ؟ به این قسمت مراجعه کنید (حتما از نام کوچک خود در اسم کاربری استفاده کنید)


فروم تخصصی تندر 90 - آکو  
        تاپیک مصور معرفی محصولات جدید آکو                    

بازگشت   فروم تخصصی تندر 90 - آکو > بخش خودروسازان > خودروسازان خارجی > خودروسازان اروپایی

Notices

خودروسازان اروپایی در این تالار به بحث و بررسی خودروهای اروپایی میپردازیم

پاسخ
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع نحوه نمایش
  #91  
قدیمی 03-06-2013
Hesam آواتار ها
Hesam Hesam آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-987
اتومبیل: panthera
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 5,379
سپاس از دیگران: 1,285
3,383 بار در 2,070 پست سپاسگزاری شده است
Hesam به Yahoo ارسال پیام فرستادن پیام با Skype به Hesam
پیش فرض مرسدس بنز اس‌ال‌اس رودستر

گالوینگ آمریکا، سازنده خودروهای سفارشی از پروژه بعدی خود رونمایی کرد. این خودرو براساس مرسدس بنز اس‌ال‌اس رودستر ساخته می‌شود اما بدنه‌اش با برداشتی از مرسدس بنز ۳۰۰ اس‌سی مدل ۱۹۵۵ طراحی شده است.
www.ACOforum.org - Logan Tuning



این اولین خودرویی نیست که گالوینگ آمریکا با این شیوه ساخته است. تخصص این «اتاق‌ ساز» آمریکایی ساخت خودروهای ریترو براساس سوپرکارهای امروزی است. پیش از این این کارخانه برداشتی مدرن از مرسدس بنز ۳۰۰ اس‌ال و فراری ۳۴۰ ام/سی دهه پنجاه میلادی را ساخته بود.


www.ACOforum.org - Logan Tuning



مرسدس بنز تنها ۹۲ دستگاه از مدل ۳۰۰ اس‌سی را در سال ۱۹۵۵ ساخت. به همین دلیل این خودرو از نظر کلکسیونر‌ها ارزشی دوچندان دارد. آرتورو آلونسو، مدیر کارخانه گالوینگ آمریکا می‌گوید «تلاش کردیم در بازسازی این خودرو خطوط اصلی خودرو را حفظ کنیم.»





تغییرات زیادی در بخش فنی خودرو داده نشده و زیربنای یک مرسدس بنز اس‌ال‌اس سال ۲۰۱۲ حفظ شده است. قوای محرکه همان موتور هشت سیلندر ۶.۲ لیتری است که ۵۶۳ اسب بخار نیرو تولید می‌کند اما بدنه آلومینیومی کاملاً جدید است و با دست ساخته شده است. چراغ‌های جلو به ای‌ائی‌دی تبدیل شده و بال متحرک عقب ماشین هم جا به جا شده است.


درباره قیمت این خودرو حرفی زده نشده است اما گفته می‌شود گالونیگ آمریکا آن را به سفارش یکی از مشتریانش در اروپای شرقی ساخته است و تنها همین یک دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد.


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


منبع : خودرو


__________________
آن چه بر لوح زمان می ماند
راه و رسم سفر است
رهگذر می گذرد

پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از Hesam بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
جای تبلیغات شما با سایز 468*60


اطلاعيه

نظرات و نوشته هاي مندرج در سايت در خصوص مشاوره و يا ارائه راهكار توسط كاربران محترم صرفا نظر شخصي ايشان بوده و به معناي 
تاييد آنها از سوي آكو نميباشد با اين وجود عموما مجموع نظرات مختلف كاربران محترم سايت كه غالبا هم از افراد با تجربه هستند ميتواند ديد بسيار خوبي نسبت به مساله مطروحه را برايتان فراهم آورد
تا در نهايت بتوانيد با مشورت يك متخصص يا تعميركاران و كارشناسان تصميم نهايي را اتخاذ كنيد.



  #92  
قدیمی 03-07-2013
L90 آواتار ها
L90 L90 آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-597
اتومبیل: renault logan
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 3,886
سپاس از دیگران: 3,557
2,888 بار در 1,405 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض مرسدس بنز 6 چرخ جي 63 - Mercedes-Benz G63 AMG 6×6

مرسدس بنز 6 چرخ جي 63 - Mercedes-Benz G63 AMG 6×6


پدال : دو تا چرخ و یک فضای بار به مرسدس بنز G63 اضافه کنید می شود این هیولایی که می بینید.

مرسدس بنز با معرفی یکی از متفاوتترین SUV های جهان بدون اینکه بطور رسمی از آن رونمایی کند بار دیگر خبرساز شد. G63 AMG 6×6 با شکلی مکعبی و تعداد چرخ های نامتعارفش همه نگاه ها را به خود جلب کرده است.

این خودرو به لطف تیونینگ AMG به یکی از سریعترین خودروها در کلاس خودش تبدیل شده است. در حال حاضر ارتش استرالیا از واگن های 6 چرخ C320 CDI مرسدس بنز بهره می برد اما این خودرو اولین خودروی غیرنظامی تولید شده با این سبک می باشد . در ابتدا عدم معرفی رسمی این SUV سبب شد تا احتمال سفارشی بودن و همچینین عدم سرمایه گذاری مرسدس بنز برروی این پروژه قوت بگیرد. اما چند روز پس از انتشار تصاویر G63 6×6 مرسدس بنز رسما اعلام کرد که قصد دارد تا این پروژه را در تعداد بسیار کم عرضه کند.

قیمت این محصول حداقل سه برابر از مدل استاندارد G63 بیشتر است و جز یکی از گرانترین محصولات این شرکت خواهد بود. ابعاد این محصول یکی دیگر از مشخصه های نامتعارفش است بطوریکه 5867 میلی متر طول، 2111 میلی متر عرض و 2209 میلی متر ارتفاع دارد.

و اما مهمترین قسمت این هیولا یعنی قلب آن. مرسدس بنز تصمیم گرفته است تا برای این محصول که مالکان ثروتمندی هم خواهد داشت از موتوری 5.5 لیتری V8 جفت توربو استفاده کند.

این موتور 536 اسب بخار قدرت و نزدیک به 760 نیوتن متر گشتاور را با خود به همراه دارد تا با اتصال به یک جعبه دنده ی 7 سرعته 7G-tronic تمام قدرتش را به هر 6 چرخ منتقل کند .

این مجموعه قادر است این هیولای 3775 کیلوگرمی را در 6 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند. و سرانجام حداکثر سرعتی که با این 6 چرخ می توان به آن دست یافت 160 کیلومتر بر ساعت است.
www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning
پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از L90 بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #93  
قدیمی 05-16-2013
L90 آواتار ها
L90 L90 آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-597
اتومبیل: renault logan
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 3,886
سپاس از دیگران: 3,557
2,888 بار در 1,405 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض مرسدس بنز اس کلاس 2014 Mercedes-Benz S Class

مرسدس بنز اس کلاس 2014 Mercedes-Benz S Class

پدال : دایملر تاکنون ادعایی نکرده که S کلاس تولیدی آنها بهترین سدان جهان است و با سخاوت این ادعا را به رولز رویس واگذار کرده است. اما چه کسی است که پیشتازی مرسدس بنز را در این عرصه با انبوهی از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها انکار کند؟ درست است که از سال 1986 و با ورود رقبایی چون ب ام و سری 7 و سپس در سه سال بعد با لکسوس LS حکومت چندین دهه ای بنز به مخاطره افتاد، اما باز هم داستان بهترین بودن بنز ادامه داشت. تا اینکه می باخ برای به زیر کشیدن نامهای اسطوره ای نظیر بنتلی و رولز رویس دوباره احیا شد. به هر حال این تجربه سرانجام خوشی برای بنز نداشت و با فراموشی دوباره برند می باخ، دوباره بنز کلاس اس تاج پادشاهی سواری های فوق لوکس را بر سر گذاشت. حالا انتظارها از بنز جدید بسیار بالاتر است.
www.ACOforum.org - Logan Tuning
سه اولویت بنز برای این خودرو، رانندگی هوشمند، فن آوری کارامد و ذات لوکس بیان شده است. مرسدس بنز برای معرفی رسمی از اس کلاس جدید با کد W222 سالن تحویل هواپیماهای ایرباس A380 در هامبورگ را برگزید. نسل جدید اس کلاس با چهره ای تکامل یافته شامل جلوپنجره بزرگتر و طراحی اسپرت تر و چهره ای نسبتا خندان، تنها از ضریب مقاومتی معادل 0.24 سود می برد که یکی از رکوردها در چنین کلاسی محسوب می شود و مقایسه آن با ضریب آیرودینامیک 0.23 سدان CLA که بسیار کوچکتر از آن است، نشان دهنده اهمیت بالا برای این موضوع از سوی بنز است. بنابراین هنگام سواری با این بنز خیالتان از صدای باد و مصرف سوخت راحت خواهد بود.
www.ACOforum.org - Logan Tuning
با طولی به اندازه 5.11 متر و عرض 1.89 و ارتفاع 1.48 و فاصله بین دو محور 3.16 متر، انواع استاندارد این کلاس بسیار جادار خواهند بود. نمونه های کشیده این اتاق نیز 5.25 متر طول و 1.16 متر فاصله بین دو محور را ارائه می دهند. در آینده مدلهای سوپر دولوکس و کشیده تر پولمان هم برای جانشینی می باخ معرفی خواهند شد.
www.ACOforum.org - Logan Tuning
برای اولین بار علاوه بر فیلتر های هوای داخل کابین، از سیستم یونیزه نیز استفاده شده و حتی می تواند به صورت تدریجی و ملایم، عطر را نیز متصاعد کند. سیستم گرم کن و خنک کننده صندلیها نیز بهبود یافته و اکنون حتی دسته صندلیها نیز از آن بهره می برند. برای محفظه های نگهدارنده نوشیدنی ها نیز این سیستم بکار گرفته شده تا نوشیدنی شما را گرم یا سرد نگاه دارد. صندلیهای عقب از 5 حالت مختلف صندلی می توانند استفاده کنند. همچنین با استفاده از 14 بالشتک هوای جاسازی شده در هر صندلی برای ماساژ بدن نیز استفاده می شود.
سیستم تعلیق این ماشین اینک کاملتر از پیش شده و حتی با استفاده از دوربین به اسکن جاده می پردازد تا ناهمواریها و شیب جاده را برای مقابله سیستم تعلیق به آن اطلاع دهد! این سیستم البته اختیاری است اما حتی سیستم استاندارد Airmatic نیز بهبود یافته و با یک سیستم تطبیقی میرایی تلفیق شده تا کمترین ناهمراریهای مسیر را نیز جذب کرده و به سرنشینان و بدنه انتقال ندهد.

در زیر کاپوت این سدان لوکس، فعلا می توانید یکی از این چهار موتور را ببینید. S350 BlueTEC از موتور شش سیلندر V6 دیزلی استفاده می کند که 258 اسب بخار نیرو و 620 نیوتن متر گشتاور تولید می نماید. شتاب صفر تا صد این مدل 6.8 ثانیه است. S300 BlueTEC Hybrid هم از یک موتور 2.1 لیتری چهار سیلندر و موتور الکتریکی با قدرت 204 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن متر بهره می گیرد. شتاب این مدل هم 7.6 ثانیه اعلام شده است.
www.ACOforum.org - Logan Tuning
S500 نیز می تواند مورد توجه خریداران سطح بالاتر باشد. با موتور هشت سیلندر 4.7 لیتری که 455 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و شتاب آن برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر تنها 4.8 ثانیه است. رقمی که بیشتر به سوپر اسپرتها می ماند. در نهایت S40 هایبریدی هم با ترکیبی از موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر و موتور الکتریکی قادر به تولید 306 اسب بخار نیرو و 370 نیوتن متر گشتاور است و شتاب صفر تا صد آن تنها 6.8 ثانیه می باشد.
www.ACOforum.org - Logan Tuning
برای بازار ایالات متحده مدل S500 با موتور هشت سیلندر و توربوی دوقلو و توان 488 اسب بخار و شتاب 4.6 ثانیه ای نیز قابل انتخاب خواهد بود. همچنین سیستم های انتقال نیرو به چهار چرخ 4MATIC را نیز می توانید برای هر کدام از مدلها سفارش بدهید. سرعت تمام مدلها به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. اما عاشقان سرعت و هیجان بیشتر باید کمی منتظر بمانند تا AMG نیز شاهکار خود را بروی این کلاس معرفی نماید. قیمت نهایی این اتومبیل ها هنوز اعلام نشده است.


پاسخ با نقل قول
  #94  
قدیمی 06-04-2013
L90 آواتار ها
L90 L90 آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-597
اتومبیل: renault logan
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 3,886
سپاس از دیگران: 3,557
2,888 بار در 1,405 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض شاهکار جدید برابوس

شاهکار جدید برابوس


پدال : تیونر معروف مرسدس بنز،برابوس از آخرین دستاورد خود یعنی مدل تیونینگ شدهٔ GL63 AMG رونمایی کرد،هم اکنون این خودرو Brabus B63-620 Widestar نام گذاری شده است که دارای قدرت و عملکرد بیشتر و بهتری است همچنین این خودرو 80 میلی متر عریض‌تر شده است.

موتور v8 5.5 لیتری biturbo amg به طور استاندارد می‌تواند 550 اسب بخار نیرو تولید کند اما برابوس با استفاده از PowerXtra و برنامه ریزی Remapping قدرت خودرو را به 620 اسب بخار رسانده است.

این خودروی شاسی بلند می‌تواند صفر تا صد کیلومتر را در عرض 4.7 ثانیه طی کند و در آخر هم می‌تواند تا 280 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.البته این خودرو به دلیل تعویض سیستم اگزوز صدای بهتری ایجاد می‌کند.

تغییرات بدنه این خودرو شامل سپر های جدید،یک اسپویلر سقفی و دیفیوزر عقب می‌شود.همچنین رینگ‌های آلیاژی 23 اینچی این خودرو در لاستیک‌های 305/30 قرار گرفته است.

داخل خودرو هم با چرم Alcantara و دوخت دست تزئین شده است.

هنوز این خودرو قیمت گذاری نشده است اما باید به یاد داشته باشید که نسخه استاندارد این خودرو حدود 92 هزار پوند قیمت دارد.

www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning
پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از L90 بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #95  
قدیمی 09-29-2013
L90 آواتار ها
L90 L90 آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-597
اتومبیل: renault logan
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 3,886
سپاس از دیگران: 3,557
2,888 بار در 1,405 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض کلیمن و تقویت SLS AMG

کلیمن و تقویت SLS AMG

پدال : در حالی که به نظر می‌رسد مرسدس بنز قصد دارد به آرامی خط تولید SLS AMG را ببندد (طبق برخی گزارش‌ها) روز به روز طرفداران این خودرو زیاد می‌شود و قطعاً SLS AMG یک خودروی بسیار چشمگیر است که به این زودی‌ها فراموش نخواهد شد.

بالاخره کلیمن (kleemann) هم نسخه تیونینگ شده SLS AMG را معرفی کرد.

برجسته‌ترین ویژگی این خودرو اضافه شدن یک سوپرشارژر روی آن است اما اگر بخواهیم بیشتر در مورد ویژگی‌های جدید این خودرو صحبت کنیم می‌توان به سیستم اگزوز ضد زنگ فولادی با کنترل از راه دور (تنظیم صدا) اشاره کرد. کمی ظاهر خودرو نیز تغییر کرده است.

با تمام این اوصاف هم اکنون موتور 6.3 لیتری V8 این خودرو می‌تواند 770 اسب بخار قدرت و 845 نیوتن متر گشتاور تولید کند (199 اسب بخار افزایش قدرت و 195 نیوتن متر افزایش گشتاور). در نتیجه بنابر ادعای کلیمن این خودرو ظرف 3.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر و ظرف 9.3 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می رسد، همچنین حداکثر سرعت این خودروی افسانه ای 356 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning

پاسخ با نقل قول
  #96  
قدیمی 10-10-2013
L90 آواتار ها
L90 L90 آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-597
اتومبیل: renault logan
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 3,886
سپاس از دیگران: 3,557
2,888 بار در 1,405 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض مرسدسCLS PD550 نسخه سیاه

مرسدسCLS PD550 نسخه سیاه


پدال: اگر شما دارای نسخه Matic4یا پکیج اس CLS 63 AMG هستید حتی اگر صاحب CLS 350 معمولی هستید ما به شما کیت جدید Prior Design را پیشنهاد می‌کنیم تا بیشتر به چشم بیایید.

با سازنده این کیت آشنا شدید، اگر شیوه تیونیگ آن مورد پسندتان قرار گرفته، خواندن ادامه مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این تیونر نام خودروی خود را PD550 نسخه سیاه گذاشته و با وسایل فیبر کربنی و پلاستیکی تقویت شده عرضه خواهد شد قطعات این کیت را به راحتی می‌توان روی خودروهای مذکور نصب کرد نصب کرد.

سپر جلوی جدید این خودرو 2299 یورو قیمت خورده و جالب‌ترین قسمت آن تیغه زرد رنگ جلوی آن است که به ماشین جلوهٔ جذاب‌تری بخشیده. سپر عقب نیز اساساً کپی AMG است اما کمی پهن‌تر و بزرگ‌تر که قیمت آن 1990 یورو برآورد شده است، در حالی که وسایل جانبی مانند رکاب‌ها 980 یورو قیمت دارند.

همچنین گلگیر های جلو بزرگ‌تر شده‌اند(980 یورو) و یک اسپویلر جدید و کاپوت اسپرت هم به این خودرو اضافه شده است، روی این دو قطعه به ترتیب برچسب قیمت 499 یورو و 599 یورو خورده است . می‌توان نتیجه گرفت این کیت جمعاً 7347 یورو قیمت دارد.
www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


پاسخ با نقل قول
  #97  
قدیمی 10-27-2013
L90 آواتار ها
L90 L90 آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-597
اتومبیل: renault logan
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 3,886
سپاس از دیگران: 3,557
2,888 بار در 1,405 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض ادیشن اول مرسدس بنز GLA

ادیشن اول مرسدس بنز GLA

پدال : مرسدس بنز جزئیات جدیدی از ادیشن 1 کراس اوور جدید خود یعنی GLA منتشر کرده است.

این نسخه در مقایسه با مدل استاندارد، تغییراتی به خود دیده است تا جذاب‌تر شود و مشتریان را به سمت خودش بکشاند. اگر بخواهیم به ویژگی‌های جدید این خودرو اشاره کنیم، می‌توان به چراغ‌های جلوی زنون، رینگ‌های آلیاژی مشکی و ریل‌های کروم سقف اشاره کرد. این رینگ‌های آلیاژی مشکی 19 اینچ اندازه دارند و AMG آن‌ها را طراحی و تولید کرده است. این خودرو فقط در رنگ‌های سفید (cirrus)، قهوه ای متالیک، خاکستری متالیک کوهستان و خاکستری designo magno کوهستان در دسترس است.

کابین نیز همراه با ظاهر، بروز رسانی شده است. چرم قهوه ای، فرمان اسپرت و پدال‌های ضد زنگ فولادی از جمله تغییراتی هستند که جلوه ای تازه به کابین این نسخه بخشیده‌اند. اما نباید تریم های آلومینیومی و فیبرکربنی، پوشش سیاه سقف و کف پوش مخصوص را فراموش کرد.

نسخه یک دارای پکیج نور و بینایی است، این سیستم شامل نورپردازی به محیط، درب‌های چراغ دار و برف پاکن اتوماتیک می‌باشد.

اما زیر کاپوت، برای این خودرو می‌توان موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری با قدرت 156 اسب بخار یا موتور 2.2 لیتری چهار سیلندر که می‌تواند 211 اسب بخار تولید کند، سفارش داد. البته که موتور دیزلی هم می‌توان برای این خودرو سفارش داد، اما مرسدس به یک موتور راضی نشده و دو موتور برای این خودرو در نظر گرفته است، هر دو 2.2 لیتری حجم دارند که یکی از آن‌ها 136 اسب بخار و دیگری 170 اسب بخار قدرت دارد.


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از L90 بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #98  
قدیمی 10-28-2013
L90 آواتار ها
L90 L90 آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-597
اتومبیل: renault logan
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 3,886
سپاس از دیگران: 3,557
2,888 بار در 1,405 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض مرسدس بنز C63 AMG سری سیاه

مرسدس بنز C63 AMG سری سیاه

پدال : تیون کردن یک مرسدس بنز AMG آن هم از سری سیاه جرئت مضاعفی می‌خواهد که GAD-Motors با استفاده از پک ویژه آپگرید موتور خود آن را عملی کرده است.

www.ACOforum.org - Logan Tuning


مرسدس بنز C63 AMG بلک سری در حالت عادی و پیش از افتادن به دست GAD می‌توانست 517 اسب بخار نیرو تولید کند. اما متخصصان GAD با کمک توربوی دوقلوی مخصوص خود، این موتور V8 غران را سر حال آورده‌اند و توان آن را به عدد حیرت انگیز 850 اسب بخار در دور موتور 7000 و گشتاور 1350 نیوتن متر رسانده‌اند.

حالا این لوکوموتیو کلاس سی می‌تواند با تکیه به انتقال نیرو به چهار چرخ (4MATIC) و جعبه دنده سفارشی که قادر به تحمل گشتاور 1500 نیوتن متری است، شتاب صفر تا صد 3.1 ثانیه را بدست آورد. این رقم 1.1 ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد است و با خودروهای سوپر اسپرت برابری می‌کند. برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت تنها به 8.8 ثانیه زمان نیاز است و تنها در 23.5 ثانیه هم سرعت به 300 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

برای توقف این بچه تند و تیز، ترمزهای کربن-سرامیک مسابقه ای استفاده شده که 33 متر برای توقف خودرو از سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و 132 متر برای توقف کامل از سرعت 200 کیلومتر بر ساعت نیاز دارد.

اگر شیفته این ماشین وحشی شده‌اید و دارید به هزینه آن فکر می‌کنید باید رقم 180 هزار یورویی ارتقا را نیز در نظر بگیرید. تازه خود ماشین اصل را نیز باید جداگانه خریداری کرده باشید.

عکس ها در لینک :

http://acoforum.org/showpost.php?p=73090&postcount=255
پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از L90 بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #99  
قدیمی 11-08-2013
L90 آواتار ها
L90 L90 آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-597
اتومبیل: renault logan
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 3,886
سپاس از دیگران: 3,557
2,888 بار در 1,405 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض مرسدس بنز اس65 - 2014 Mercedes-Benz S65 AMG

مرسدس بنز اس65 - 2014 Mercedes-Benz S65 AMG

پدال : بالاخره مرسدس بنز، 2014 S65 AMG را به صورت آنلاین قبل از حضور در نمایشگاه لس‌آنجلس و توکیو رونمایی کرد.

اگر چه اس کلاس لباسی جدید به تن خود کرده است اما در طراحی آن هیچ شگفتی یافت نمی‌شود و دارای ظاهری آشنا است. از ظاهر که بگذریم، موتور توئین توربو 6 لیتری V12 توجهمان را به خودش جلب می‌کند. بر اساس گزارشات قبلی، این پیشرانه بین دور موتور 4800 تا 5400 حدود 630 اسب بخار قدرت و بین دور موتور 2300 تا 4300 بیش از 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

S65 AMG با جعبه دنده هفت سرعته G-TRONIC7 اتوماتیک به کارایی بالایی دست یافته است. این قصر لوکس و اسپرت به همراه این ویژگی، ظرف 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعتش به صورت الکترونیکی در 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی 11.9 لیتر در هر صد کیلومتر است و با تولید 279 گرم گاز C02 یکی از پاک‌ترین خودروها بشمار می‌آید. همچنین مرسدس بنز درباره این پیشرانه این چنین می‌گوید:اقتصادی‌ترین موتور V12 جهان با بیشترین عملکرد از لحاظ قدرت و گشتاور.

AMG روی این خودرو رینگ‌های 20 اینچی چند پره آلیاژی سبک انداخته که در جلو داخل لاستیک‌های 255 / 40 R20 و در عقب داخل لاستیک‌های 285 / 35 R20 قرار گرفته‌اند. آپشنسیستم ترمز کامپوزیتی با عملکرد بالا نیز برای این خودرو قابل سفارش است که 20 درصد سبک‌تر از ترمز های استاندارد این خودرو است. این سیستم دارای دیسک‌های 420 میلی متری و کالیپر هایی با رنگ مخصوص است.

این مدل با سیستم‌های MAGIC BODY CONTROL و ROAD SURFACE SCAN عرضه می‌شود و یکی دیگر از سیستم‌های جدید این خودرو ESP است که تمام تلاش آن‌ها، راحت‌تر شدن رانندگی است.
مدلی با فاصله محوری بیشتر نیز در دسترس است اما AMG S65 استاندارد برای فروش در ماه مارس سال آینده برنامه ریزی شده است آن هم با قیمت 232.050 یورو(شامل مالیات).
www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning


www.ACOforum.org - Logan Tuning
پاسخ با نقل قول
  #100  
قدیمی 11-29-2013
L90 آواتار ها
L90 L90 آنلاین نیست.
کاربر خیلی فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-597
اتومبیل: renault logan
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 3,886
سپاس از دیگران: 3,557
2,888 بار در 1,405 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض مرسدس بنز CLA250 مدل ۲۰۱۴

مرسدس بنز CLA250 مدل ۲۰۱۴


پدال : سری CLA شاخه‌ای از محصولات مرسدس بنز است که هم مصرف سوخت کمتری دارد و هم قیمت آن نسبت به سایر خودروهای این کمپانی کمتر است. خودروهای CLA کوپه ۴ در، مختص بازار آمریکا ساخته می‌شوند و با قیمت پایه ۲۹۹۰۰ دلار، یکی از بهترین خودروهای زیر ۳۰ هزار دلار به شمار می‌روند. این خودرو که حدود ۶ هزار دلار از خودروهای کلاس C ارزان‌تر است که در طول نزدیک به دو دهه، انتخاب اول امریکایی‌ها برای خرید یک مرسدس بنز بوده است. جای تعجب نیست که تجهیزات استاندارد آن، اندک باشند. در مقابل برای خودرویی که نشان بنز بر روی جلو پنجرهٔ آن قرار گرفته است، آپشن‌هایی مانند تریم چرم با قیمت ۱۵۰۰ دلار، سقف آفتاب‌گیر با قیمت ۱۴۸۰ دلار و گرم‌کننده صندلی با قیمت ۵۸۰ دلار در نظر گرفته شده است. البته با این توضیحات، عنوان «یکی از بهترین خودروهای زیر ۳۰ هزار دلار» دیگر برازنده CLA250 نیست!

خودرویی که برای تست مورد استفاده قرار گرفت، از پکیج پرمیوم به ارزش ۲۲۰۰ دلار برخوردار بود که تجهیزات تقریباً مناسبی داشت. ورودی آی‌پاد، بازکننده در پارکینگ، جهت‌یاب، آینه‌های حساس به نور، رادیوی ماهواره‌ای، سیستم دوگانه تنظیم هوای داخل کابین، سیستم صوتی هارمن-کاردون و گرم کننده صندلی، امکاناتی بودند که با خرید این پکیج، در دسترس قرار گرفته بود. البته آپشن‌های دیگری مانند پارک دوبل اتوماتیک هستند که با صرف مبالغ بیشتر می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

در دهه گذشته، خودروی CLA، یکی از هیجان‌انگیزترین محصولات شهر اشتوتگارت آلمان بوده است. این مدل، وقتی اولین بار به بازار آمد، نه به صورت یک خودروی تازه‌وارد، بلکه به صورت یک خودرو با شخصیتی برجسته، وارد شد. CLA مانند تیری به نظر می‌رسید که از چله کمان رها شده باشد و قرار است مستقیماً به وسط هدف بازار اصابت کند. طراحی بدنه و جلوبندی CLA، چندان نوآورانه نیست، امّا کارآیی بهتری نسبت به مدل‌های مشابهش در «بی‌ام و» و «فولکس واگن» دارد و حتی جذابیت بیشتری نسبت به مرسدس CLS دارد. آن‌هایی هم که از کاپوت بلند و حجیم بودن CLS شکایت می‌کنند، بیش از حد، سخت‌گیر هستند.

CLA اولین مرسدس دیفرانسیل جلویی است که در بازار امریکا ظاهر می‌شود و البته باید گفت که نوع دو دیفرانسیلی آن در راه است و قرار است در اوایل ۲۰۱۴ خود را نشان دهد. البته، با وجود دیفرانسیل جلو بودن، این خودرو، باز هم از عملکردی مناسب برخوردار است. موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژی که در خودرو قرار گرفته، می‌تواند ۲۰۸ اسب بخار تولید کند و سرعت خودرو را در مدت کوتاه ۶/۳ ثانیه، از صفر به ۹۶/۶ کیلومتر بر ثانیه خواهد رساند. سیستم گیربکس نیز هفت دنده اتوماتیک دو کلاچه با قابلیت پدال شیفتر است که به شکلی مناسب، سرعت را تنظیم می‌کند. در دور موتورهای بالای، صدای زیبای موتور را در حالت اسپرت خواهید شنید.

کنترل فرمان در CLA کاملاً پایدار است و تنها زمانی می‌چرخد که شما آن را حرکت دهید. همچنین، ترمزهای خودرو، عملکرد مناسبی دارند و از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت، در فاصله ۴۸/۷۷ متر، خودرو را متوقف می‌کنند.

امّا سیستم تعلیق، حرفی برای گفتن ندارد و سواری CLA همچنان نسبت به سایر مدل‌های مشابه، راضی کننده نیست. در واقع، اگر خودروهای مانند مرسدس کلاس E را در نظر بگیریم، این خودروها مانند یک هتل گران‌قیمت با امکانات خواب راحت هستند، ولی یک CLA مثل این است که در یک مسافرخانه، مجبور باشیم روی زمین در یک کیسه خواب، دراز بکشیم. بهبود این روند، همچنان مورد تقاضای مشتریان خواهد بود.

مصرف سوخت CLA250 در شهر، ۶/۶۷ لیتر و در بزرگراه ۴/۵۶ لیتر تخمین زده شده است. قاعدتاً ترکیبی از شهر و بزرگراه، مصرفی در حدود ۵/۷۸ لیتر باید داشته باشد. در عین حال، خودروی تست شده، مصرفی کمتر از ۶/۴۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر نشان نداد. این موضوع بیشتر به طبیعت موتورهای توربو شارژر برمی گردد که معمولاً در آزمایشگاه، اعدادی فراتر از دنیای واقعی، ارائه می‌دهند. همچنین، طبق گفته مرسدس، CLA در بین خودروهای این کمپانی از کمترین ضریب دراگ (۰/۲۳) برخوردار است که یک رکورد در دنیای خودروهای تولید انبوه است.

داخل کابین، پر از ابزارهای هیجان‌انگیز است. داشبورد CLA، کاملاً رنگ و بوی یک مرسدس‌بنز واقعی را دارد. فارغ از طراحی ناخوشایند پلاستیک بین صندلی‌ها، صفحه نمایش ۵/۸ اینچی با وضوح مناسب، از تجهیزات استاندارد CLA250 است که در جلوی دید راننده قرار گرفته است. صندلی‌های اسپورت، بسیار راحت به نظر می‌رسند و بالاترین کیفیت مرسدس‌بنز در آن‌ها به کار رفته است. در مجموع، کابین جای راحتی است و ما را یاد سدان کامپکت‌های نسل قبل می‌اندازد.

برچسب گواهی اتومبیل نشان می‌دهد که این خودرو در «مجارستان» مونتاژ شده که ممکن است برای بعضی افراد نگران کننده باشد. در واقع، این یک خودرو با کیفیت اصیل آلمانی نیست و حسّ رانندگی یک مرسدس بنز واقعی را منتقل نمی‌کند و تنها باید به قیمت پایین‌تر آن برای فروش بیشتر در بازار، تکیه داشته باشد. مرسدس‌بنز CLA250، خودرویی است برای آنان که آرزوی داشتن یک مرسدس بنز را دارند.

مشخصات:

نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، ۵ سرنشین، چهار در سدان.
نوع موتور: DOHC 16-valve inline-4 ، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، سوخت‌رسانی مستقیم انژکتوری.
گنجایش: ۱۹۹۱ سی‌سی.
قدرت: ۲۰۸ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه.
گشتاور: ۳۴۹/۸ نیوتن متر در ۱۲۵۰ دور در دقیقه.
گیربکس: هفت دنده اتوماتیک دو کلاجه با قابلیت پدل شیفتر.

ابعاد:

فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۷ متر.
طول ماشین: ۴/۶۳ متر.
عرض: ۱/۷۸ متر.
ارتفاع: ۱/۴۴ متر.
وزن کلی: ۱۵۳۰ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۳ ثانیه.
صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۶/۷ ثانیه.
صفر تا ۱۹۳/۱ کیلومتر بر ساعت: ۳۳/۶ ثانیه.
استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷ ثانیه.
عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۴/۹ ثانیه با سرعت ۱۵۲/۹ کیلومتر بر ساعت.
سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۱۴ کیلومتر بر ساعت.
مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۸/۷۷ متر.
نیروی گریز از مرکز در سر پیچی به قطر ۹۱/۴ متر: 0.9 g

مصرف سوخت:

سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا : ۶/۶۷ لیتر در شهر و ۴/۵۶ لیتر در بزرگراه
مصرف سوخت در تست: ۶/۴۲ لیتر در صد کیلومتر.

www.ACOforum.org - Logan Tuning

www.ACOforum.org - Logan Tuning

www.ACOforum.org - Logan Tuning
پاسخ با نقل قول
پاسخ

Tags
مرسدس بنز


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع
جستجو در موضوع:

جستجوی پیشرفته
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد

انتخاب سریع یک انجمن


اکنون ساعت 01:05 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices



  پیدا کردن مطالب ارسال شده قبلی در سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری مطالب