آموزش کار با آپلود سنتر آکو برای میزبانی عکسها - قوانین و مقررات

قوانین انتخاب نام کاربری را پیش از ثبت نام در اینجا مطالعه بفرمایید در غیر اینصورت اکانت شما تایید نخواهد شد


آیا در ثبت نام در سایت مشکلی دارید ؟ آیا نمیدانید کد عضویت و کد کاربری خود را چگونه پیدا کنید ؟ به این قسمت مراجعه کنید (حتما از نام کوچک خود در اسم کاربری استفاده کنید)


فروم تخصصی تندر 90 - آکو  
        تاپیک مصور معرفی محصولات جدید آکو                    

بازگشت   فروم تخصصی تندر 90 - آکو > مقالات علمی ,اخبار و کلیه مطالب مرتبط با صنعت خودرو > کلیه مقالات و مطالب مرتبط به خودرو > سیستم انتقال قدرت

Notices

سیستم انتقال قدرت در این تالار مطالب و مقالات مرتبط با سیستم انتقال قدرت خودرو قرار میگیرند

پاسخ
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع نحوه نمایش
  #21  
قدیمی 01-24-2013
Reza_Orumiyeh آواتار ها
Reza_Orumiyeh Reza_Orumiyeh آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Oct 2011
کد عضویت آکو: aco-3678
محل سکونت: ارومیه
نوشته ها: 490
سپاس از دیگران: 177
476 بار در 275 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

با سلام
ممنون از راهنمایی شما
حتما اینکار رو انجام میدم
صدای قیژ قیژ را من با گریسکاری دوشاخه کلاج حل کردم چون وقتی سیم رو در اوردم دیدم که هیچ زده ای نداره
لاستیک دوشاخه کلاج رو در اوردم و نقطه تکیه دوشاخه رو که خاکی شده بود تمیز و دوباره گریسکاری کردم
سیم رو بصورت عمودی نگه داشتم و داخلش رو با روغن چرخ خیاطی پر کردم بطوری که از سمت دیگه ریزش کردسیم کلاج نرمتر از دفعه قبل شد روغنهای معمولی غلظتشون بیشتره و سیم براحتی حرکت نمیکنه
با کاری که کردم ونسبت به قبل خیلی بهتر شد
در اولین فرصت عوضش میکنم
ممنونم از راهنمایی شما
پاسخ با نقل قول
3 کاربر زیر از Reza_Orumiyeh گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
جای تبلیغات شما با سایز 468*60


اطلاعيه

نظرات و نوشته هاي مندرج در سايت در خصوص مشاوره و يا ارائه راهكار توسط كاربران محترم صرفا نظر شخصي ايشان بوده و به معناي 
تاييد آنها از سوي آكو نميباشد با اين وجود عموما مجموع نظرات مختلف كاربران محترم سايت كه غالبا هم از افراد با تجربه هستند ميتواند ديد بسيار خوبي نسبت به مساله مطروحه را برايتان فراهم آورد
تا در نهايت بتوانيد با مشورت يك متخصص يا تعميركاران و كارشناسان تصميم نهايي را اتخاذ كنيد.



  #22  
قدیمی 01-28-2013
پویا آواتار ها
پویا پویا آنلاین نیست.
سرعت : 20 کیلومتر بر ساعت
 
تاریخ عضویت: Jul 2012
کد عضویت آکو: ACO-4813
اتومبیل: فعلی ( L90 ) قبلی (206) (پراید)
محل سکونت: تبریز
نوشته ها: 147
سپاس از دیگران: 316
341 بار در 106 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

دوستان یادم هست قبلا آموزش ریگلاژ سیم کلاج تو سایت بود هر چی گشتم پیدا نکردم اگه کسی لینکش رو داره لطف کنه ممنون میشم مرسی
پاسخ با نقل قول
  #23  
قدیمی 01-28-2013
MAHDI-TONDAR آواتار ها
MAHDI-TONDAR MAHDI-TONDAR آنلاین نیست.
مدیرتیونینگ و آپشن های تندر 90
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: ACO-569
اتومبیل: تندر90 e1+cp
محل سکونت: قائم شهر
نوشته ها: 4,376
سپاس از دیگران: 7,336
7,957 بار در 2,891 پست سپاسگزاری شده است
MAHDI-TONDAR به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض لينك آمورش رگلاچ سيم كلاچ تندر

نقل قول:
نوشته اصلی توسط پویا نمایش پست ها
دوستان یادم هست قبلا آموزش ریگلاژ سیم کلاج تو سایت بود هر چی گشتم پیدا نکردم اگه کسی لینکش رو داره لطف کنه ممنون میشم مرسی
سلام آقا پويا
بفرمائيد اين هم لينك آموزش رگلاچ سيم كلاچ تندر كه زحمت تهيه اين مقاله آموزشي رو دوست خوبمون جناب سوهانيان عزيز متقبل نموده است، تقديم به شما
http://acoforum.org/showpost.php?p=54818&postcount=4043
__________________
" چهار چيزرا در زندگيت نشكن ,اعتماد ,قول ,رابطه وقلب ...اينها كه مي شكنندصدا ندارند ولي درد زيادی دارند "

لحظات شادي خدا را ستايش کن،
لحظات سختي خدا را جستجو کن،
لحظات آرامش خدا را مناجات کن،
لحظات دردآور به خدا اعتماد کن،
و در تمام لحظات خدا را شکر کن.


پاسخ با نقل قول
4 کاربر زیر از MAHDI-TONDAR گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #24  
قدیمی 01-30-2013
Reza_Orumiyeh آواتار ها
Reza_Orumiyeh Reza_Orumiyeh آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Oct 2011
کد عضویت آکو: aco-3678
محل سکونت: ارومیه
نوشته ها: 490
سپاس از دیگران: 177
476 بار در 275 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

دوستان ایراد ماشینم از سیم کلاج نیست فردا صبح میبرم دیسک صفحه جدید ی رو که خریدم نصب کنم
روی کارتنش رنو نوشته و ساخت فرانسه هست روی صفحه هم نوشته والو
خریدم 185
پاسخ با نقل قول
  #25  
قدیمی 01-31-2013
fact fact آنلاین نیست.
سرعت : شروع به حرکت
 
تاریخ عضویت: Jan 2013
کد عضویت آکو: ACO-5322
اتومبیل: L90
محل سکونت: شیراز
نوشته ها: 2
سپاس از دیگران: 0
0 بار در 0 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

با سلام خدمت دوستان و همچنین دوستمون که این مقاله با ارزش رو گذاشتن
من ماشینم رو صفر نخریدم و از روزی که خریدم کلاجش سفت بود قیژ قیژ هم نمیکنه بنظرتون از سیم کلاجه یا دوشاخه کلاج ؟ ضمنا پدال رو کامل باز کردم و فنر پدال رو برداشتن تست کردم بازم سفت بود.
پاسخ با نقل قول
  #26  
قدیمی 02-01-2013
Reza_Orumiyeh آواتار ها
Reza_Orumiyeh Reza_Orumiyeh آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Oct 2011
کد عضویت آکو: aco-3678
محل سکونت: ارومیه
نوشته ها: 490
سپاس از دیگران: 177
476 بار در 275 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

من دیسک صفحه و سیم کلاج و روغن گیربکس رو عوض کردم با دستمزد حدود 330 شد . تندر من مدلش 7/90 بود روش دیسک صفحه وایو ایرانی (پایا) بسته بودن با مدل فرانسوی تعویض کردمش
خیلی راضیم
پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از Reza_Orumiyeh بابت نوشته ی سودمندش تشکر کرده اند
  #27  
قدیمی 02-01-2013
zanjan tondar آواتار ها
zanjan tondar zanjan tondar آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Dec 2012
کد عضویت آکو: aco-5291
اتومبیل: ال 90 مشكي مدل 91
محل سکونت: زنجان
نوشته ها: 174
سپاس از دیگران: 531
104 بار در 63 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

با سلام خدمت همه دوستان عزيز. مي شه بگيد علائم تمام شدن ديسك صفحه و لنت ترمز چي هست و يا معمولا تو چه كيلومتري بايد اقدام به تعويض اين قطعات نمود؟
پاسخ با نقل قول
  #28  
قدیمی 02-01-2013
امیر مسعود آواتار ها
امیر مسعود امیر مسعود آنلاین نیست.
مدیر بخش نظر سنجی های سایت
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
کد عضویت آکو: aco-528
اتومبیل: CSS2
محل سکونت: TEHRAN
نوشته ها: 2,658
سپاس از دیگران: 3,842
5,050 بار در 1,686 پست سپاسگزاری شده است
امیر مسعود به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط zanjan tondar نمایش پست ها
با سلام خدمت همه دوستان عزيز. مي شه بگيد علائم تمام شدن ديسك صفحه و لنت ترمز چي هست و يا معمولا تو چه كيلومتري بايد اقدام به تعويض اين قطعات نمود؟
سلام دوست عزیز علائم تمام شدن دیسک وصفحه این هست که ماشین گاز میخوره ولی راه نمیرود از دیگر علائم تمام شدن صفحه این هست که در ترافیک وقتی صفحه داغ میشه شما کلاج رو میگیرید که دنده عوض کنید ماشین شروع به لرزیدن میکنه دیسک و صفحه خوب معمولان در شرایط خوب و استقاده درست حدود 70 تا 100 هزار کیلومتر کار میکنه ولی صفحه های بی کیفیت مثل پایه کلاج که روی تندر هست معولان کمتر از 20 هزار کیلومتر کار میکنه و اما لنت علائم تمام شدن لنت سوت کشدیدن مدام لنت و ضعیف شدن ترمز گیری هست یک راه حل ساده هم برای اینکه بدونید لنت شما تمام شده یا نه این هست که روغن ترمز ماشینتون رو نگاه کنید اگر روغن ترمز از سطح ماکسیموم پایین تر رفته نشان دهنده این هست که لنت شما احتیاج به تعویض داره و با تعویض لنت روغن ترمز به جای خودش یعنی ماکسیموم برمیگرده البته برای لنت جلو لنت عقب هم اگر دستیتون ضعیف شده باشه و خوب کار نکنه باید لنت عقب رو چک کنید یک لنت با کیفیت خوب معمولان حدود 20 تا 30 هزار کیلومتر کار میکنه البته لنت جلو و لنت عقب نیز در شرایط خوب حدود 60 تا 70 هزار تا کار میکنه البته این اعداد در هر ماشین متفاوت هست و بستگی به شرایط رانندگی و جنس خود لنت دارد ولی حدودی همین هست که خدمت تون عرض کردم موفق باشید

ویرایش توسط امیر مسعود : 02-01-2013 در ساعت 07:31 PM
پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از امیر مسعود گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #29  
قدیمی 02-02-2013
zanjani آواتار ها
zanjani zanjani آنلاین نیست.
مدیر مطالب آزاد مرتبط با خودرو
 
تاریخ عضویت: Dec 2009
کد عضویت آکو: aco-736
اتومبیل: ال 90 ای 2
محل سکونت: zanjan
نوشته ها: 1,575
سپاس از دیگران: 3,180
2,352 بار در 876 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط zanjan tondar نمایش پست ها
با سلام خدمت همه دوستان عزيز. مي شه بگيد علائم تمام شدن ديسك صفحه و لنت ترمز چي هست و يا معمولا تو چه كيلومتري بايد اقدام به تعويض اين قطعات نمود؟

سلام
دستی رو تا انتها بکشید و دنده رو بزارید رو سه و با نیم کلاچ سعی به حرکت کنید اگه ماشین خاموش شد دیسک و صفحه سالمن اما ماشین خاموش نشدو کلاج بالاتر اومد و بوی دیسک بلند شد نشان از خرابی اون میده
موفق باشید
__________________
آنان که وقتشان پایان یافته
خواستارمهلتند وآنان که مهلت دارند
کوتاهی می کنند!
حضرت علی (ع)
پاسخ با نقل قول
  #30  
قدیمی 02-02-2013
آرش کمانگیر آواتار ها
آرش کمانگیر آرش کمانگیر آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Mar 2010
کد عضویت آکو: ACO-1136
اتومبیل: تندر e2 lp
محل سکونت: ghaemshahr
نوشته ها: 390
سپاس از دیگران: 307
860 بار در 277 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط امیر مسعود نمایش پست ها
سلام دوست عزیز علائم تمام شدن دیسک وصفحه این هست که ماشین گاز میخوره ولی راه نمیرود از دیگر علائم تمام شدن صفحه این هست که در ترافیک وقتی صفحه داغ میشه شما کلاج رو میگیرید که دنده عوض کنید ماشین شروع به لرزیدن میکنه دیسک و صفحه خوب معمولان در شرایط خوب و استقاده درست حدود 70 تا 100 هزار کیلومتر کار میکنه ولی صفحه های بی کیفیت مثل پایه کلاج که روی تندر هست معولان کمتر از 20 هزار کیلومتر کار میکنه و اما لنت علائم تمام شدن لنت سوت کشدیدن مدام لنت و ضعیف شدن ترمز گیری هست یک راه حل ساده هم برای اینکه بدونید لنت شما تمام شده یا نه این هست که روغن ترمز ماشینتون رو نگاه کنید اگر روغن ترمز از سطح ماکسیموم پایین تر رفته نشان دهنده این هست که لنت شما احتیاج به تعویض داره و با تعویض لنت روغن ترمز به جای خودش یعنی ماکسیموم برمیگرده البته برای لنت جلو لنت عقب هم اگر دستیتون ضعیف شده باشه و خوب کار نکنه باید لنت عقب رو چک کنید یک لنت با کیفیت خوب معمولان حدود 20 تا 30 هزار کیلومتر کار میکنه البته لنت جلو و لنت عقب نیز در شرایط خوب حدود 60 تا 70 هزار تا کار میکنه البته این اعداد در هر ماشین متفاوت هست و بستگی به شرایط رانندگی و جنس خود لنت دارد ولی حدودی همین هست که خدمت تون عرض کردم موفق باشید
در تکمیل فرمایش دوست خوبم عرض کنم که متاسفانه تو تندر ایرانی چراغ نشانگر لنت ترمز رو حذف کردن (در صورتی که حتی پیکان های قدیمی هم این چراغ رو داشتن ) با کم شدن ضخامت لنت ترمز موقعی که ترمز گیری انجام میشه این چراغ که تو صفحه امپر هستش روشن میشه و یعنی لنت باید تعویض بشه .
من چند روز قبل که لنت ماشینم رو تعویض کردم , لنتی که تهیه کرده بودم اصلی فرانسه بود و توی جعبه دو تا سیم برای اتصال به لنت وجود داشت موقعی که از مکانیک نمایندگی سوال کردم گفت چون لنتی که خریدی مگانیه و مگان چراغ نشانگر تعویض لنت داره این سیمها برای همین هستش .
خلاصه بنده هم از مکانیک خواستم که سیمها رو رو لنتها ببنده و سرشون رو ازاد بزاره تا بعدا یه فکری به حالش بکنم . به فکرم رسیده ادامه سیم رو بیارم تو اتاق و یه سیم دیگه از اتصال مثبت باطری بگیرم و وصلش کنم به یه led و یه جوری نصبش کنم زیر پای راننده , اینجوری خیالم راحته که لنتها به اندازه استاندارد که رسید خودش اعلام میکنه و نیازی نیست که همش چک کنم از اینکه به دیسک ترمز صدمه بزنه یا قبل از استفاده کاملش مجبور بشم تعویضش کنم
__________________
MEHDI JET

ویرایش توسط آرش کمانگیر : 02-02-2013 در ساعت 03:19 PM
پاسخ با نقل قول
3 کاربر زیر از آرش کمانگیر گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 3 نفر (0 عضو و 3 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع
جستجو در موضوع:

جستجوی پیشرفته
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد

انتخاب سریع یک انجمن

موضوعات مشابه
موضوع نویسنده موضوع انجمن پاسخ ها آخرين نوشته
آموزش نصب نمد انتهای صندوق مربوط به اتومبیل تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) Saeed نصب سایر آپشنهای تندر 6 03-09-2014 11:11 PM
آموزش نصب فیلتر هوای کابین تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) Saeed نصب آپشنهای آکو 57 11-07-2013 01:46 PM
آموزش نصب پارکابی کروم و کاور کرومی شاسی دربها تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) پاركابي تندر Saeed نصب آپشنهای آکو 25 01-18-2012 02:27 PM
آموزش نصب دستگیره درب صندوق مربوط به اتومبیل تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) Saeed نصب آپشنهای آکو 7 11-22-2011 08:20 PM


اکنون ساعت 09:26 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices



  پیدا کردن مطالب ارسال شده قبلی در سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری مطالب