آموزش کار با آپلود سنتر آکو برای میزبانی عکسها - قوانین و مقررات

قوانین انتخاب نام کاربری را پیش از ثبت نام در اینجا مطالعه بفرمایید در غیر اینصورت اکانت شما تایید نخواهد شد


آیا در ثبت نام در سایت مشکلی دارید ؟ آیا نمیدانید کد عضویت و کد کاربری خود را چگونه پیدا کنید ؟ به این قسمت مراجعه کنید (حتما از نام کوچک خود در اسم کاربری استفاده کنید)


فروم تخصصی تندر 90 - آکو  

تعیین جایزه 20 میلیون ریالی برای شکستن گل پخش کن های رنو ساندرو ساخت آکو

فروش آپشن ها و لوازم یدکی تندر90 - رنو ساندرو 33933630-021 آکام

آکام - فروش آپشن ها و لوازم یدکی ال90 - ارسال به سراسر کشور


بازگشت   فروم تخصصی تندر 90 - آکو > تیونینگ و آپشنهای خودرو > تیونینگ و آپشنهای تندر 90

Notices

تیونینگ و آپشنهای تندر 90 در این تالار به بررسی لوازم آپشن تندر 90 لوگان پرداخته میشود

پاسخ
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع نحوه نمایش
  #1  
قدیمی 04-02-2012
Renault آواتار ها
Renault Renault آنلاین نیست.
همکاران سابق
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-535
اتومبیل: ..:Raphael & Kayten:..
محل سکونت: Shiraz
نوشته ها: 1,051
سپاس از دیگران: 990
3,217 بار در 870 پست سپاسگزاری شده است
Lightbulb تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning تیونیگ تندر 90

سلام و درود
بالاخره این تاپیک با همراهی دوستان و تایید روابط عمومی آکو فروم باز شد. دوست داشتم قبلش از همکاری ایشون کمال تشکر رو داشته باشم و چند تا نکته رو خاطر نشان کنم در رابطه با این تاپیک...

با توجه به اینکه تالارهای آکو ، با وجود سن خیلی کمش از چنین محبوبیت و کاربردی در بین لوگان سواران برخوردار هست، تصمیم گرفتم اینجا این تاپیک رو باز کنم و سعی کنیم که این تاپیک کاملا کاربردی باشه. خوب با رعایت این نکات شروع کنیم :

1. تمام پیشنهادات ترجیها قابل دسترس باشه برای ما در ایران ، نمیخواهیم خیلی دنبال این بریم که فلان محصول فلان تیونر میتونه چیکار کنه وقتی نمیتونیم به راحتی در ایران داشته باشیمش. نمیگم در این باره صحبت نکنیم اما تمرکزمون بر روی پروژه های عملی باشه.

2. قصدمون بالا بردن راندمان موتور ، گیربکس و کلیه قطعاتی که توان حرکتی لوگان رو شامل میشن هست. تیونیگ بدنه هم میتونه شامل این مطلب باشه اما نه چیزهای تزئینی... مثل چراغ ها و یا خیلی چیزهای دیگه. داریم رسما درباره توان لوگان صحبت میکنیم نه زیبایی اون... برخی موارد هم تاپیک جدا دارند مثل بال تندر یا اسپویلر اون... بهتر هست اینجا هم لینکش گذاشته بشه اما در تاپیک خودش مورد بررسی قرار بگیره.

3. سعی کنید از موضوع منحرف نشید تا تاپیک جامع و مفیدی داشته باشیم.

4. پروژه ها رو با تصاویر در اینجا مطرح کنید و توضیح بدید . چون بدون عکس واقعا سودی نخواهد داشت.سعی کنید نتیجه کار و تاثیراتش رو هم بگید. ترجیها قیمت ها رو هم بگید.

5. در مورد پروژه ها نظر بدین، دلیل بیارید و مستند جلو برید. اما از دادن نظراتی همچون : آفرین، عالی بود و از این حرفا خودداری کنید. زدن تشکر شما رو کمک خواهد کرد و اگر دوست دارید تشویق کنید میتونید در پیام خصوصی اینکار رو انجام بدید. نظر دادن ایرادی نداره اما نظری که سازنده باشه.
همین.

من به زودی کارهایی که روی راف انجام دادم رو به عنوان شروع تاپیک قرار خواهم داد و امیدوارم تمام دوستانی که در این راستا هر حرکتی انجام دادن نیز تشریف بیارن و در بهبود این تاپیک ما رو یاری کنند...

موفق و پیروز باشید
__________________

------------------------------------------------------------------
تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning
عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ
انواع فنر های اسپرت موجود و انواع ارتفاع زدن روی لوگان
آموزش تصویری کار با آپلود سنتر و نحوه قرار گیری تصاویر در پیام ها
روغن موتور آدینول - محصول کشور آلمان - مطابق با استانداردهای مورد نیاز لوگان
---------------------------------------------------------
دعای مرکب ، که هر وقت سوار خودرو میشوید ، بخوانید
سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ

ویرایش توسط Renault : 04-02-2012 در ساعت 01:50 PM
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما با سایز 468*60


اطلاعيه

نظرات و نوشته هاي مندرج در سايت در خصوص مشاوره و يا ارائه راهكار توسط كاربران محترم صرفا نظر شخصي ايشان بوده و به معناي 
تاييد آنها از سوي آكو نميباشد با اين وجود عموما مجموع نظرات مختلف كاربران محترم سايت كه غالبا هم از افراد با تجربه هستند ميتواند ديد بسيار خوبي نسبت به مساله مطروحه را برايتان فراهم آورد
تا در نهايت بتوانيد با مشورت يك متخصص يا تعميركاران و كارشناسان تصميم نهايي را اتخاذ كنيد.



  #2  
قدیمی 04-02-2012
Mehran Renault آواتار ها
Mehran Renault Mehran Renault آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2011
کد عضویت آکو: ACO-1908
اتومبیل: رنو لوگان
محل سکونت: گرگان
نوشته ها: 388
سپاس از دیگران: 2,088
916 بار در 291 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

امین جان خیلی ممنون از ایجاد این تاپیک
به نظر من اگه اول خود شما کارهایی که برای تقویت ماشینتون انجام دادین قرار بدید به عنوان نمونه خیلی خوب هست.
اینطوری دوستان دیگر هم بهتر متوجه میشوند که منظور شما از ایجاد این تاپیک چی هست.
تنها چیزهایی که من میدونم از لوازمی که برای تقویت موتور رنو لوگان و کارهایی خودم در آینده برای تقویت موتور ماشینم میخوام انجام بدم اینها هستند:
1.فیلتر هوای جایگزین K&N
2.شمع ایریدیوم Autolight
3. ست اگزوز Supersprint که اگر گیر بیاد که کلا از جلو تا عقبش رو عوض کنم اصولی تر هست.
__________________
من کی ام دریای بی آرام
خسته و دیوانه ای ناکام
تو مرا آرام کن آرام


ویرایش توسط Mehran Renault : 04-03-2012 در ساعت 10:05 AM
پاسخ با نقل قول
4 کاربر زیر از Mehran Renault گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #3  
قدیمی 04-09-2012
Renault آواتار ها
Renault Renault آنلاین نیست.
همکاران سابق
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-535
اتومبیل: ..:Raphael & Kayten:..
محل سکونت: Shiraz
نوشته ها: 1,051
سپاس از دیگران: 990
3,217 بار در 870 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

پروژه تقویت رافائل
محل تغییرات : ورودی هوای موتور
دلیل تغییرات : رساندن حجم بیشتر و کافی و البته خنک تر از هوای فظای موتور به موتور جهت تنفس بهتر موتور

شرح :
هدف این بود که مسیری رو پیدا کنیم که از بیرون بتونیم هوای خنک و در جهت حرکت خودرو رو به موتور برسونیم ترجیها چیزی رو هم از فابریکی در میاریم یا لااقل گرون برامون تموم نشه اگر خواستیم برگردیم به حالت فابریک. پس از بررسی های بسیار و کلی زیر و بالا کردن مسیرهای مختلف به این نتیجه رسیدیم که این مسیری که در تصویر مشاهده میکنید رو بکشیم.
برای اینکار نیاز به یک تبدیل داشتیم تا سر پیضی ورودی هوا رو به سر دایره ای برای لوله بخاری پیدا کنیم و پس از جستجوی بسیار به یک قطعه بسیار باحال به نام جنت رسیدیم که انگار ساخته بودنش واسه ما... و باقی موارد در عکس کاملا واضح هست. برای سر ورودی هم از یر اگزوز اتوبوس استفاده کردیم و مشکیش کردیم که تابلو نباشه.

www.ACOforum.org - Logan Tuning




www.ACOforum.org - Logan Tuning




www.ACOforum.org - Logan Tuning




فقط این روش یه بدی هایی هم داره و اون اینکه اگر چیزی سر راهش گیر کنه و یکم اونجا بمونه اول حس میکنید موتور گاز نمیخوره! دقیقا نفس نداره دیگه انگار دارید گلوشو فشار میدین و این مکش باعث میشه به جای هوای خارج و آزاد هوای داخل لوله رو مکش کنه و نتیجه میشه این :

www.ACOforum.org - Logan Tuning




و باید لوله رو عوض کنید.
الان تکنولوژی راف پس از این اتفاق عوض شد که میام براتون توضیح میدم منتظر دوربین هستم. اما پس از همین روش هم تنفس کاملا مشهود بود.
موفق باشید
__________________

------------------------------------------------------------------
تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning
عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ
انواع فنر های اسپرت موجود و انواع ارتفاع زدن روی لوگان
آموزش تصویری کار با آپلود سنتر و نحوه قرار گیری تصاویر در پیام ها
روغن موتور آدینول - محصول کشور آلمان - مطابق با استانداردهای مورد نیاز لوگان
---------------------------------------------------------
دعای مرکب ، که هر وقت سوار خودرو میشوید ، بخوانید
سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ
پاسخ با نقل قول
19 کاربر زیر از Renault گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #4  
قدیمی 04-25-2012
Renault آواتار ها
Renault Renault آنلاین نیست.
همکاران سابق
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-535
اتومبیل: ..:Raphael & Kayten:..
محل سکونت: Shiraz
نوشته ها: 1,051
سپاس از دیگران: 990
3,217 بار در 870 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض افزایش حجم هوای ورودی به موتور - Increase engine intake air volume

پروژه تقویت رافائل
محل تغییرات : ورودی هوای موتور (طرح جدید)
دلیل تغییرات : رساندن حجم بیشتر و کافی و البته خنک تر از هوای فظای موتور به موتور جهت تنفس بهتر موتور

شرح :
هدف این بود که ورودی سریعتر و با مسیری مستقیم تر به مقصد برسه و اینکه مشکلات قبلی وجود نداشته باشه... که شد این مسیر :

www.ACOforum.org - Logan Tuning


یکم نزدیکتر برای جزئیات بیشتر :

www.ACOforum.org - Logan Tuning


و البته برای ورودی از جلو یک پلیت نازک اون جلو هست که من اونقسمت رو با جوش کاربیت برش دادم. این روش واسه عشق فابریک ها روش مناسبی نیست چون باید اون قسمت ورودی رو باز کنند اما واقعا جای مهمی نیست چون واقها نه تو دید هست نه کار خیلی مهمی انجام میده.
حالا نکته ای که بعدش به ذهنم رسید و اون اینکه اگر حجم زیادی از آب با شتاب به هر دلیلی وارد این قسمت بشه اتفاق حوبی نمیوفته وموتو خاموش میکنه واسه همین واسه روزهای بارونی و یا کارواش از این استفاده میکنم که ساخت و طراحی و فرم دهیش کار خودم بوده و به نظرم خیلی خوب وظیفشو انجام میده!! از اینها فقط یدونه تو دنیا هست اونم رو راف نصب میشه :

www.ACOforum.org - Logan Tuning


سوالی بود مطرح کنید تا پاسخ بدم. این روشها واقعا مدتها روش فکر شده که یک حالت بهینه باشه.
__________________

------------------------------------------------------------------
تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning
عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ
انواع فنر های اسپرت موجود و انواع ارتفاع زدن روی لوگان
آموزش تصویری کار با آپلود سنتر و نحوه قرار گیری تصاویر در پیام ها
روغن موتور آدینول - محصول کشور آلمان - مطابق با استانداردهای مورد نیاز لوگان
---------------------------------------------------------
دعای مرکب ، که هر وقت سوار خودرو میشوید ، بخوانید
سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ
پاسخ با نقل قول
7 کاربر زیر از Renault گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #5  
قدیمی 04-25-2012
Amir Reza آواتار ها
Amir Reza Amir Reza آنلاین نیست.
سرعت : 50 کیلومتر بر ساعت
 
تاریخ عضویت: May 2011
کد عضویت آکو: ACO-3243
اتومبیل: Maloos + Leonardo
محل سکونت: شهر بهشت - مشهد
نوشته ها: 679
سپاس از دیگران: 2,307
1,061 بار در 416 پست سپاسگزاری شده است
Amir Reza به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

ممنون امین خان ببخشید ولی برای من واضح نیست ! این مسیری که انتخاب کردین آخرش به کجا ختم میشه ؟! جلو پنجره رو برش دادید ؟! اون قطعه ای که طراحی کردید جنسش چیه ؟ چطور اون قسمت قرار میگیره ؟ اگه امکانش هست ازون قسمت چند تا عکس دیگه بزارید ممنون میشم .
__________________

تا چه میزان از چراغ های تندر رضایت دارید ؟!

مهم ترین عامل انتخاب تندر 90 - لوگان



وَالَّذِینَ یُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَیْرِ مَا اکْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُبِینًا (احزاب/۵۸)

پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از Amir Reza گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #6  
قدیمی 04-25-2012
Renault آواتار ها
Renault Renault آنلاین نیست.
همکاران سابق
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-535
اتومبیل: ..:Raphael & Kayten:..
محل سکونت: Shiraz
نوشته ها: 1,051
سپاس از دیگران: 990
3,217 بار در 870 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Amir Reza نمایش پست ها
ممنون امین خان ببخشید ولی برای من واضح نیست ! این مسیری که انتخاب کردین آخرش به کجا ختم میشه ؟! جلو پنجره رو برش دادید ؟! اون قطعه ای که طراحی کردید جنسش چیه ؟ چطور اون قسمت قرار میگیره ؟ اگه امکانش هست ازون قسمت چند تا عکس دیگه بزارید ممنون میشم .
مسیری که میبینید رو توی ماشین خودتون دنبال کنید میرسید به یک پلیت فلزی هم رنگ ماشینتون. اونو برش دادم. تا هوا با فشاری که وارد میشه مکیده شه داخل موتور.
اون قطعه مشکی رنگ هم جنسش پلکسی هست و با لیزر برش خورده و توسط پایه هایی از جنس فوم مالت سازی میره بین پره های جلو پنجره و کیپ میشه. در واقع کار اصلی رو اون انجام میده این طرح روش بیشتر واسه زیبایی هست. البته این قطعه هیچ وقت روی راف قرار نمیگیره مگر توی بارون یا کارواش. در باقی موارد صندوق عقب میره.
عکس هم سعی میکنم.
---------------
تو عکس اول پایه های اون قطعه پلاستیکی معلوم هست فکر کنم بتونید متوجه شید چجوری قرار میگیره...
__________________

------------------------------------------------------------------
تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning
عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ
انواع فنر های اسپرت موجود و انواع ارتفاع زدن روی لوگان
آموزش تصویری کار با آپلود سنتر و نحوه قرار گیری تصاویر در پیام ها
روغن موتور آدینول - محصول کشور آلمان - مطابق با استانداردهای مورد نیاز لوگان
---------------------------------------------------------
دعای مرکب ، که هر وقت سوار خودرو میشوید ، بخوانید
سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ

ویرایش توسط Renault : 04-25-2012 در ساعت 11:05 PM
پاسخ با نقل قول
5 کاربر زیر از Renault گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #7  
قدیمی 04-27-2012
سالار آواتار ها
سالار سالار آنلاین نیست.
سرعت : 50 کیلومتر بر ساعت
 
تاریخ عضویت: Nov 2011
کد عضویت آکو: aco-3752
اتومبیل: تندر نود E2
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 673
سپاس از دیگران: 838
983 بار در 289 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض تیونینگ

سلام بر دوستان عزیز

اون چند روز پیش که میخاستم برا اولین بار استوپر رو تمیز کنم چشمم افتاد به انتهای مسیر ورودی هوای تندر پیش خودم گفتم اگه ی راهی پیدا بشه که ورودی هوا به موتور رو تقویت کنم بد نیست آخه جایی که ابتدای لوله مکش هوا است بنظرم خیلی خفه هست . تا اینکه این تاپیک باحال رو از دوست عزیزمون دیدم مصمم شدم بعنوان ی پروژه رو این موضوع کار کنم . حتما از تجربیات دوستان استفاده می کنم فقط میخاستم ببینم این کار واقعا به کارکرد بهتر موتور ختم میشه ؟ دوستان اگه نظری دارن بی نصیب نذارن .
ایام بکام
پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از سالار گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #8  
قدیمی 04-28-2012
Kharazi آواتار ها
Kharazi Kharazi آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Apr 2011
کد عضویت آکو: ACO-3067
اتومبیل: Renault Logan E2 LP - White
محل سکونت: اهواز
نوشته ها: 807
سپاس از دیگران: 2,216
1,024 بار در 385 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض فیلترهوای K&N

نقل قول:
نوشته اصلی توسط سالار نمایش پست ها
سلام بر دوستان عزیز

اون چند روز پیش که میخاستم برا اولین بار استوپر رو تمیز کنم چشمم افتاد به انتهای مسیر ورودی هوای تندر پیش خودم گفتم اگه ی راهی پیدا بشه که ورودی هوا به موتور رو تقویت کنم بد نیست آخه جایی که ابتدای لوله مکش هوا است بنظرم خیلی خفه هست . تا اینکه این تاپیک باحال رو از دوست عزیزمون دیدم مصمم شدم بعنوان ی پروژه رو این موضوع کار کنم . حتما از تجربیات دوستان استفاده می کنم فقط میخاستم ببینم این کار واقعا به کارکرد بهتر موتور ختم میشه ؟ دوستان اگه نظری دارن بی نصیب نذارن .
ایام بکام
دوست عزیزم سلام
آقا محسن عزیز با اجازه امین خان خدمت تون عرض کنم ایشون علاوه بر این کار از فیلتر هوای بسیار با کیفیت K&N دارن استفاده می کنن که مقدار هوای عبوری ازش به هیچ وجه قابل مقایسه با فیلترهای کاغذی فابریک لوگان نیس. بهتره شما هم واسه نتیجه بهتر این کار رو هم انجام بدین.
موفق باشین
__________________
---------------------------------------------
...Follow the Wihte Rabbit
---------------------------------------------
Next Destination
پاسخ با نقل قول
6 کاربر زیر از Kharazi گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #9  
قدیمی 04-28-2012
Renault آواتار ها
Renault Renault آنلاین نیست.
همکاران سابق
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
کد عضویت آکو: ACO-535
اتومبیل: ..:Raphael & Kayten:..
محل سکونت: Shiraz
نوشته ها: 1,051
سپاس از دیگران: 990
3,217 بار در 870 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط سالار نمایش پست ها
سلام بر دوستان عزیز

اون چند روز پیش که میخاستم برا اولین بار استوپر رو تمیز کنم چشمم افتاد به انتهای مسیر ورودی هوای تندر پیش خودم گفتم اگه ی راهی پیدا بشه که ورودی هوا به موتور رو تقویت کنم بد نیست آخه جایی که ابتدای لوله مکش هوا است بنظرم خیلی خفه هست . تا اینکه این تاپیک باحال رو از دوست عزیزمون دیدم مصمم شدم بعنوان ی پروژه رو این موضوع کار کنم . حتما از تجربیات دوستان استفاده می کنم فقط میخاستم ببینم این کار واقعا به کارکرد بهتر موتور ختم میشه ؟ دوستان اگه نظری دارن بی نصیب نذارن .
ایام بکام
جناب خرازی عزیز راهنمایی کردند... من نیز کامل میکنم. ورودی هوا هر چقدر مستقیم تر و باز تر باشه بهتره علاوه بر این که هوایی که هدایت میشه خنک هم باشه نسبت به هوای محوطه موتور. بعد از ورودی نوبت به خروجی موتور میرسه که اگر اون رو هم مستقیم کنید دیگه نور الا نور میشه. ورودی راحت ، خروجی راحت دیگه موتور فابریک چی میخواد؟!
__________________

------------------------------------------------------------------
تیونینگ لوگان RENAULT LOGAN Tuning
عکاسی و ویرایش توسط نرم افزار فوتوشاپ
انواع فنر های اسپرت موجود و انواع ارتفاع زدن روی لوگان
آموزش تصویری کار با آپلود سنتر و نحوه قرار گیری تصاویر در پیام ها
روغن موتور آدینول - محصول کشور آلمان - مطابق با استانداردهای مورد نیاز لوگان
---------------------------------------------------------
دعای مرکب ، که هر وقت سوار خودرو میشوید ، بخوانید
سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ
پاسخ با نقل قول
10 کاربر زیر از Renault گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
  #10  
قدیمی 04-28-2012
سالار آواتار ها
سالار سالار آنلاین نیست.
سرعت : 50 کیلومتر بر ساعت
 
تاریخ عضویت: Nov 2011
کد عضویت آکو: aco-3752
اتومبیل: تندر نود E2
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 673
سپاس از دیگران: 838
983 بار در 289 پست سپاسگزاری شده است
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Kharazi نمایش پست ها
دوست عزیزم سلام
آقا محسن عزیز با اجازه امین خان خدمت تون عرض کنم ایشون علاوه بر این کار از فیلتر هوای بسیار با کیفیت K&N دارن استفاده می کنن که مقدار هوای عبوری ازش به هیچ وجه قابل مقایسه با فیلترهای کاغذی فابریک لوگان نیس. بهتره شما هم واسه نتیجه بهتر این کار رو هم انجام بدین.
موفق باشین
سلام بر سروران گرامی آقا مهدی و آقای renault

خیلی ممنون از راهنماییتون اره اتفاقا این فیلتر k&N رو خوندم و اون فیلم جالبش رو هم دیدم قطعا برا خریدش مزاحم آقا مهدی گل میشم که ادر س فروشگاه رو ازشون بگیرم .
فقط تو توضیحات دوستمون کاربر renault متوجه ی موضوع نشدم اونم در خصوص تقویت مسیر خروجی هوا از موتور بود . با توجه به اینکه بخارات بنزین سوخته شده بوسیله اگزوز از موتور خارج میشه منظورتون اینه که تو این فرایند باید سیستم اگزوز رو هم سر و سامونی بدیم بهش ؟
پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از سالار گرامی به خاطر نوشته ی مفیدش تشکر کرده اند
پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع
جستجو در موضوع:

جستجوی پیشرفته
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد

انتخاب سریع یک انجمن

موضوعات مشابه
موضوع نویسنده موضوع انجمن پاسخ ها آخرين نوشته
كيت اسپرت تندر 90 - Renault Sport kit L 90 - کیت اسپرت تندر نود - تندرنود Marshal آپشنهای تندر 90 ساخت آکو - لوازم آپشن لوگان آکوپارت 31 09-26-2017 09:57 PM
آموزش نصب دستگیره درب صندوق مربوط به اتومبیل تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) Saeed نصب آپشنهای آکو 9 10-13-2016 11:08 AM
گالری تصاویر زیبا از مدل های مختلف رنو - Renault Wallpapers and Pictures LOGAN گالری عکس مدل های مختلف خودرو 119 09-19-2015 11:29 PM
آموزش نصب قاب محافظ سینی صندوق آپا مربوط به اتومبیل تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) Saeed نصب آپشنهای آکو 9 09-28-2012 01:05 AM
Renault Clip دستگاه عیب یاب خودروهای تندر 90 (L90) و مگان tondar90 کلیه مقالات و مطالب مرتبط به خودرو 4 02-16-2010 02:19 PM


اکنون ساعت 09:08 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices



  پیدا کردن مطالب ارسال شده قبلی در سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری مطالب