PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : طریقه نصب ف ی ل ت ر هوای اتاق خودرو ی تندر


Saeed
07-17-2010, 01:46 PM
سلام دوستان
همانطور که گفته بودم ف ی ل ت ر تهویه اتاق به دستم رسید و جمعه تونستم نصبش کنم.
http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_P1240666.JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/P1240666.JPG)

http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_P1240667.JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/P1240667.JPG)


سعی میکنم مراحل نصبش رو با زبانی ساده براتون توضیح بدم.

http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_Fil-Otagh(1).JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/Fil-Otagh(1).JPG)

1. ابتدا نوار دور موتور را خارج کرده و بعد از آن باید خار پلاستیکی (تصویر شماره 1) را در بیارید به این صورت که با پیچ گوشتی 2 سو نیم دور چرخانده تا اندکی بالا بیاید. چون این خارها به عبارتی 1 بار مصرف هستند ، هرچقدر بچرخانید خار باز نشده و در جای خود میچرخد. بهترین راه این است که نیم دو چرخانیده و ناخن خود را ریز آن بیندازید و همزمان که به سمت بالا فشار میدهید و پیچ را باز کنید . با این روش خار سالم خارج می شود.

2. با دقت و به آرامی لوله شیشه شور را جدا کنید تا پاره نشده و آزاد شود.

http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_Fil-Otagh(2).JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/Fil-Otagh(2).JPG)

3. دقت کنید که اون توری سمت چپ و راست از همدیگر مجزا بوده و می بایست توری چپ را به سمت چپ بکشید تا آزاد شود و به آرامی و با دقت از جای خود خارج کنید و مواظب باشید که خارهای لبه آن شکسته نشود.
توری سمت راست را هم به همین ترتیب باز کرده و از جای خود خارج کنید.


http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_Fil-Otagh(3).JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/Fil-Otagh(3).JPG)
4. تصویر شماره 4 مربوط به محلی است که باید ف ی ل ت ر در آن محل نصب شود.
سیمی را که در تصویر مشاهده میکنید را برای راحتی نصب ف ی ل ت ر باید جدا کنید.
این سیم مربوط به پمپ شیشه شوی ماشین است.


http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_Fil-Otagh(4).JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/Fil-Otagh(4).JPG)
5.  به آرامی و با کمی فشار به محل قسمتی که با فلش اشاره شده میتوانید فیش برق پمپ شیشه شوی را خارج کنید.


http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_Fil-Otagh(5).JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/Fil-Otagh(5).JPG)
6. درب کاپوت را ببندید، سویچ را باز کنید و برف پاک کن را روشن کنید و زمانی که تیغه ها به وسط شیشه رسید و به اصطلاح نود درجه شد سویچ را ببندید. سعی کنید تیغه ها به صورت 90 درجه و عمود بر شیشه بایستد. دوباره کاپوت را باز کرده و بقیه راحل نصب را انجام دهید. این کار برای این منظور است که جای دست برای جا انداختن ف ی ل ت ر داشته باشید.


http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_P1240698(1).JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/P1240698(1).JPG)
http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_Fil-Otagh(6).JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/Fil-Otagh(6).JPG)
7. ف ی ل ت ر را از سمت چپ وارد کرده و از سمت راست و با دست راست آن را در شکاف مربوطه و در جای خود محکم کنید.


http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_Fil-Otagh(7).JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/Fil-Otagh(7).JPG)
8. کار نصب به پایان رسیده، فیش برق پمپ شیشه شوی را جا بزنید.

http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_Fil-Otagh(8).JPG (http://www.acopart.org/upload/ACO-971/Fil-Otagh(8).JPG)
9. برای بستن توریها حتما به یاد داشته باشید که ابتدا توری سمت راست را بسته و توری سمت چپ به صورت کشویی و با حرکت به سمت راست درون توری سمت راست قرار می گیرد. دقت کنید خارهای لبه توریها در جای خود قرار گیرد.

نوار دور موتور را در جای خود قرار داده و درب کاپوت را بسته و از تهویه هوای سالم لذت ببرید.

babaalil90
07-17-2010, 04:16 PM
از دوست عزيزمون كه نحوه نصب فيلتر اطاق را نوشتند خيلي ممنون ولي به نظر من نوشته و توضيحات ايشون به شكلي است كه لازمه خودشون هم حضور داشته باشند تا كسي بتونه از روي نوشته ايشون مراحل نصب را اجرا كنه .
البته من قصد بي احترامي و جسارت ندارم ولي به نظر من عكسهايي كه زحمت كشيدند ،يه قدري واضح تر باشه خيلي بهتره
نوشته ايشون هم كمي ابتدايي تر بشه كمك ميكنه به فهم بهتر دستورالعمل البته براي شخص غير فنيي مثل حقير
ممنون

Saeed
07-17-2010, 04:40 PM
از دوست عزيزمون كه نحوه نصب فيلتر اطاق را نوشتند خيلي ممنون ولي به نظر من نوشته و توضيحات ايشون به شكلي است كه لازمه خودشون هم حضور داشته باشند تا كسي بتونه از روي نوشته ايشون مراحل نصب را اجرا كنه .
البته من قصد بي احترامي و جسارت ندارم ولي به نظر من عكسهايي كه زحمت كشيدند ،يه قدري واضح تر باشه خيلي بهتره
نوشته ايشون هم كمي ابتدايي تر بشه كمك ميكنه به فهم بهتر دستورالعمل البته براي شخص غير فنيي مثل حقير
ممنون

عکسها با کیفیت بالا بود که برای راحتی و سریعتر دانلود شدن سایزشو کم کرده بودم.
تو هر قسمت یا مرحله ای مشکل نصب داشتید بگید تا راهنمایی کنم.
نصبش کاری نداره ، این مراحلی که فقط باز کردن قطعاتی بود تا به محل نصب برسیم.
شما بری پای ماشین و یه نگاه به اون قسمت بندازید متوجه مراحلی که گفتم میشید.

Saeed
07-18-2010, 09:23 AM
سعید جون منم میخوام ...لطفا برای منم یکی بخر...please!!!:d:d
هزینشم همه جوره در خدمتیم...:d
:cool:

سعید جان بنده هم میخوام قیمتش چنده

دوستان هنوز توزیع نشده و تا 2 هفته دیگه انشاءااله تولید میشه .
دیر کرد و بد قولی به خاطر تولید کننده کارتن بوده که هنوز کارتنها را برای بسته بندی تحویل نداده.
تواید کننده هم نمی خواد مثل جک درب کاپوت بدون کارتن توزیع بشه کالاها.
قیمت حدود 20 هزار تومانه.
امروز مراحل نصب جک صندوق رو قرار میدم .

سعید جان خیلی ممنون از توضیحات کامل و خوبت . این ف ی ل ت ر هوا معطر هست یا خیر ؟

سلام کامبیز جان
بله این ***** هوا معطر هست

zanjani
07-18-2010, 12:24 PM
دوستان هنوز توزیع نشده و تا 2 هفته دیگه انشاءااله تولید میشه .
دیر کرد و بد قولی به خاطر تولید کننده کارتن بوده که هنوز کارتنها را برای بسته بندی تحویل نداده.
تواید کننده هم نمی خواد مثل جک درب کاپوت بدون کارتن توزیع بشه کالاها.
قیمت حدود 20 هزار تومانه.
امروز مراحل نصب جک صندوق رو قرار میدم .



سلام کامبیز جان
بله این ***** هوا معطر هست



آقا سعید سلام
چند تا سوال در خصوص این ف یل تر ها داشتم اگر ممکنه پاسخ بفرمائید
حتما می دونید که محل قرار گیری ف یل تر در خودروهایی مثل پژو کاملا جدا از فن بوده و بصورتی است که در صورت از بین رفتن ف یل تر مثلا در اثر رطوبت و غیره به درون سیستم کشیده نشده و باعث صدمه نشن اما این ف ی لتر ساخته شده مستقیما روی فن قرار می گیره و مخصوصا توجایی قرار می گیره که ناودانیه و احتمال عبور آب تو روزهای بارونی اونجا هست و صد البته احتمال خیس شدن فی لت ر ایا برای این موضوع فکری شده ،جنسش از چیه ،ایا تو جای خودش بستی چیزی داره یا فقط داخل دریچه فن می شه و تمام و سوال بعدی ایا توی میزان باد وارده مخصوصا در دورهای بالا تاثیری نداره و ایا صدای فن رو زیاد نکرده ممنون از پاسخگوئیتون و شرمنده از اینکه طولانی شد
موفق باشید

Saeed
07-18-2010, 01:14 PM
آقا سعید سلام
چند تا سوال در خصوص این ف یل تر ها داشتم اگر ممکنه پاسخ بفرمائید
حتما می دونید که محل قرار گیری ف یل تر در خودروهایی مثل پژو کاملا جدا از فن بوده و بصورتی است که در صورت از بین رفتن ف یل تر مثلا در اثر رطوبت و غیره به درون سیستم کشیده نشده و باعث صدمه نشن اما این ف ی لتر ساخته شده مستقیما روی فن قرار می گیره و مخصوصا توجایی قرار می گیره که ناودانیه و احتمال عبور آب تو روزهای بارونی اونجا هست و صد البته احتمال خیس شدن فی لت ر ایا برای این موضوع فکری شده ،جنسش از چیه ،ایا تو جای خودش بستی چیزی داره یا فقط داخل دریچه فن می شه و تمام و سوال بعدی ایا توی میزان باد وارده مخصوصا در دورهای بالا تاثیری نداره و ایا صدای فن رو زیاد نکرده ممنون از پاسخگوئیتون و شرمنده از اینکه طولانی شد
موفق باشید

سلام دوست عزیز
متاسفانه تو لوگان جای مناسبی برای فیل تر در نظر گرفته نشده و این مشکلاتی رو که شما میفرمایید داره.
اما به قول شما ناودانی نیست چون تو اون قسمت پمپ برف پاک کن هم هست و مسلما رنو چیزی رو طراحی نمیکنه که به پمپ برف پاک کن آسیب برسونه. حالا ما بوسیله این فیل تر این قسمت رو میپوشونیم و اگر آبی تو اون قسمت میتونست وارد بشه که مستقیما میریخت تو فن و اتاق ماشین.
اما سئوالاتتون:
داخلش بست نداره و به واسطه اون ابرهای مشکی که توی عکس هم مشخصه سر جای خودش کیپ میشه.
من تاثیر ندیدم توی کارکرد فن و دورهای بالا را هم امتحان کردم ولی تاثیر خیلی محسوسی ندیدم.
صدای فن رو هم تغییری نداده.

MAHDI-TONDAR
07-18-2010, 01:24 PM
حالا بنظر شما دوستان اگه با نصب یه ***** به این سادگی میشه تهویه اتاق تندر را اجام داد پس چرا شرکت رنو خودش چنین کاری را انجام نداده ؟
خسارتاً آقا سعید آیا تاثیر این ***** برای شما کاملاً محرز شده و بقولی میشه امیدوارم بود با نصب اون تهویه داخل اتاق بخوبی انجام میشه؟با عرض پوزش

Black Logan
07-18-2010, 04:08 PM
با سلام کسی از دوستان میدونه مدت زمان استفاده از ***** هوای داخل اتاق که اخیرا ارائه شده چقدر است تا تعویض بشه . متشکرم

امیر مسعود
09-16-2011, 10:56 PM
با سلام کسی از دوستان میدونه مدت زمان استفاده از ***** هوای داخل اتاق که اخیرا ارائه شده چقدر است تا تعویض بشه . متشکرم

7000 هزار کیلومتر دوست عزیز

Saeed
09-17-2011, 10:19 AM
دوستان به دلیل توزیع فیلتر هوای کابین لوگان توسط آکو, لطفا ادامه بحث و گفتگو در تاپیک محصولات آکو دنبال شود.می توانید از طریق لینک زیر مباحث را دنبال نمایید.
با سپاس


آموزش نصب فیلتر هوای کابین تندر 90 - L90 - لوگان (Logan) (http://acoforum.org/showthread.php?t=2757)

MAHDI-TONDAR
09-17-2011, 08:13 PM
با سلام
من اين فيلتر هواي كابين آكو رو تهيه و نصبش كردم .
كيفيتش فوق العاده هست و اصلاً قابل قياس بااين فيلتر هاي كابين متفرقه در بازار نيست .
يادم برخي از دوستان فروم قبل از توليد اين محصول توسط آكو از مارك هاي متفرقه بازار استفاده كردن كه بدليل كيفيت بد و پايين اون علاوه بر كاهش شديد دور فن ، تاثير زيادي در تهويه اتاق كابين هم نداشت .و بسيار از دوستان مجبور به باز كردن و بي خيال شدن اون فيلتر ها شدن .
منتها اين فيلتر كابين آكو بسيار با كيفيت و حداقل كاهش دور فنر رو دارد.
مثل هميشه آكو حرف اول رو در كيفيت و قيمت مناسب محصولات ميزنه .
با تشكر از گروه پرتلاش و زحمت كش آكو پارت

savana
01-08-2012, 04:54 AM
سلام دوست عزیز
متاسفانه تو لوگان جای مناسبی برای فیل تر در نظر گرفته نشده و این مشکلاتی رو که شما میفرمایید داره.
اما به قول شما ناودانی نیست چون تو اون قسمت پمپ برف پاک کن هم هست و مسلما رنو چیزی رو طراحی نمیکنه که به پمپ برف پاک کن آسیب برسونه. حالا ما بوسیله این فیل تر این قسمت رو میپوشونیم و اگر آبی تو اون قسمت میتونست وارد بشه که مستقیما میریخت تو فن و اتاق ماشین.
اما سئوالاتتون:
داخلش بست نداره و به واسطه اون ابرهای مشکی که توی عکس هم مشخصه سر جای خودش کیپ میشه.
من تاثیر ندیدم توی کارکرد فن و دورهای بالا را هم امتحان کردم ولی تاثیر خیلی محسوسی ندیدم.
صدای فن رو هم تغییری نداده.
سلام میدونم مبحث قدیمی هستش اما میخواستم عرض کنم که توی حدود یک دور توی دور های فن تاثیر داره و تاثیرشم خیلی محسوس هستش
بویژه ی توی دور 1

Saeed
01-08-2012, 10:34 AM
سلام میدونم مبحث قدیمی هستش اما میخواستم عرض کنم که توی حدود یک دور توی دور های فن تاثیر داره و تاثیرشم خیلی محسوس هستش
بویژه ی توی دور 1

درود بر شما راوانای گرامی
این مشکلی که شما میفرمایید با توزیع فیل ترهای آکو حل شده و از بهترین جنس کاغد تهویه استفاده شده که کمترین مقاوت در برابر هوای ورودی و بیشترین تصویه هوا را دارا می باشد.

Renault Logan
01-08-2012, 12:36 PM
درود بر شما راوانای گرامی
این مشکلی که شما میفرمایید با توزیع فیل ترهای آکو حل شده و از بهترین جنس کاغد تهویه استفاده شده که کمترین مقاوت در برابر هوای ورودی و بیشترین تصویه هوا را دارا می باشد.

ضمن عرض سلام و وقت بخير
بنده كاملا موافقم چون قبل از توليد فيلتر آكو ، از فيلتر هاي متفرقه استفاده كرده بودم كه شديدا در دور فن تاثير منفي و محسوس داشت كه به 48 ساعت نكشيده بازش كردم .
ولي فيلتر آكو بسيار با كيفيت بوده و اصلا تاثيري در دور فن حتي در دور 1 ندارد و قدرت تصفيه كنندگيش هم بسيار بالاست .
فقط تنها مشكلي كه وجود داره اين هست كه باز هم بوي دود ماشين هاي سنگين مياد داخل كابين ولي عوضش خيالم راحته كه خود دود داخل نمياد و باعث آلودگي كابين نميشه .
موفق باشيد .

پیمان
05-14-2012, 07:50 AM
سلام
دوستان اگه لطف میکردن از فیگور دستشون موقع نصب فیلتر عکس میگرفتن خیلی خوب بود
من که هر کاری کردم نتونستم بالای فیلتر رو درست جا بندازم آخرش هم همونطور رهاش کردم چون تموم دستم پر خطوخش شد.
از کنار هم که نگاه کردم دریچه کمی قوس داره شاید نیاز باشه طراحی قاب این فیلتر برای نصب راحتتر بازبینی بشه.

Saeed
05-14-2012, 09:55 AM
سلام
دوستان اگه لطف میکردن از فیگور دستشون موقع نصب فیلتر عکس میگرفتن خیلی خوب بود
من که هر کاری کردم نتونستم بالای فیلتر رو درست جا بندازم آخرش هم همونطور رهاش کردم چون تموم دستم پر خطوخش شد.
از کنار هم که نگاه کردم دریچه کمی قوس داره شاید نیاز باشه طراحی قاب این فیلتر برای نصب راحتتر بازبینی بشه.

درود بر شما دوست گرامی
این هم حالت دست.
من دقیقا همینجوری فیلتر رو جا زدم.


http://www.acopart.org/upload/ACO-971/s_Fil-Otagh(6).JPG


ضمنا شما میتونید از این لینک هم استفاده نمایید.


http://acoforum.org/showthread.php?t=2757

آرش کمانگیر
05-15-2012, 01:34 AM
با سلام
یه مسئله ای در مورد این ف یل ت ر کابین هست که اگه از بهترین جنس فیلتر هم استفاده کنید باز هم بعد از مدت خیلی کوتاهی منفذ هاش گرفته میشه و رو کارکرد فن اثر منفی میزاره و باید زود به زود اونو عوض کرد (با توجه به بد جا بودن اون و دردسرهای نصبش نسبت به ماشینهای دیگه)
بنده بعد از استفاده فی لت ر موقعی که اونو باز کردم صفحه فیلتر رو از قاب جدا کردم و به جای اون از یه لایه فی لت ر هود استفاده کردم و اون رو بزرگتر از قاب بریده و لبه هاش رو دور قاب پیچیدم و با سنجاق اونو محکم کردم .
با این کار هم با خرید یه فی لت ر میشه با کمترین هزینه از قاب اون استفاده کرد و چندین بار ازش استفاده کرد عمل فی لت ر کردن راحتتر انجام میشه و منفذ هاش دیرتر گرفته میشن. .

zanjani
05-15-2012, 07:45 AM
با سلام
یه مسئله ای در مورد این ف یل ت ر کابین هست که اگه از بهترین جنس فیلتر هم استفاده کنید باز هم بعد از مدت خیلی کوتاهی منفذ هاش گرفته میشه و رو کارکرد فن اثر منفی میزاره و باید زود به زود اونو عوض کرد (با توجه به بد جا بودن اون و دردسرهای نصبش نسبت به ماشینهای دیگه)
بنده بعد از استفاده فی لت ر موقعی که اونو باز کردم صفحه فیلتر رو از قاب جدا کردم و به جای اون از یه لایه فی لت ر هود استفاده کردم و اون رو بزرگتر از قاب بریده و لبه هاش رو دور قاب پیچیدم و با سنجاق اونو محکم کردم .
با این کار هم با خرید یه فی لت ر میشه با کمترین هزینه از قاب اون استفاده کرد و چندین بار ازش استفاده کرد عمل فی لت ر کردن راحتتر انجام میشه و منفذ هاش دیرتر گرفته میشن. .


سلام
آقا مهدی فیلتر رو نصب می کنن جلوی گرد و غبار و آلودگی رو بگیره و گرنه چه فایده داره نصبش ، الان هم ماشاله اینقدر هوا آلوده است و گردو غبار از عراق وارد مملکت میشه که حدی نداره بنابراین بهتره فیلتر که استاندارده و جلوگیری از ورود آلودگی ها رو می کنه زود به زود عوض بشه تا اینکه بخوایم همچین کاری بکنیم
شاید بین تندر دارها حدود 2 سال پیش اولین کسی بودم که با فیلتر هود برا گلادیاتورم فیلتر
ساختم اما بعد تولید فیلتر آکو الان دارم از این فیلتر استفاده می کنم و از قضا رو 4 هزار تا عوض میکنم
موفق باشید

آرش کمانگیر
05-15-2012, 04:23 PM
سلام
آقا مهدی فیلتر رو نصب می کنن جلوی گرد و غبار و آلودگی رو بگیره و گرنه چه فایده داره نصبش ، الان هم ماشاله اینقدر هوا آلوده است و گردو غبار از عراق وارد مملکت میشه که حدی نداره بنابراین بهتره فیلتر که استاندارده و جلوگیری از ورود آلودگی ها رو می کنه زود به زود عوض بشه تا اینکه بخوایم همچین کاری بکنیم
شاید بین تندر دارها حدود 2 سال پیش اولین کسی بودم که با فیلتر هود برا گلادیاتورم فیلتر
ساختم اما بعد تولید فیلتر آکو الان دارم از این فیلتر استفاده می کنم و از قضا رو 4 هزار تا عوض میکنم
موفق باشید
با سلام به دوست عزیزم
نظر شما کاملا محترم ولی بنده بعد از دو هفته از نصب فیلتر کابین مشاهده کردم دیگه فن تهویه عملا هیچ هوایی رو داخل کابین نمیده و فیلتر کاملا گرفته که فکر میکنم خیلی زود باشه برا تعویضش حالا شما اونو تو 4000 تا عوض کنید فکر کنم به موتور فن ماشینتون خیلی فشار بیاد (حالا ما تو شمال زندگی میکنیم شما که تو زنجان هستید و هواش کوهستانیه و باد و گرد و غبار زیادی داره ((چون بنده اصالتم(پدر و مادرم) زنجانین سالی دو سه بار مسیرمون اون طرفها میوفته)) وضعیت خیلی بدتره) شما برای ازمایش بعد از 1000 تا که از نصب فیلتر گذشت درجه فن رو رو 4 بزارین و اهرم گردش هوا رو از تهویه بیرون به گردش هوای داخل کابین تغییر بدین تا کاهش محسوس سرعت باد رو احساس کنین(تو حالت عادی باید هیچ تغییری تو سرعت باد خروجی ایجاد نشه)

در مورد فیلتر هود هم بنده نظرم این هست که فیلتری که برای جلوگیری از عبور بخار روغن و دود و بو در هود استفاده میشه مطمئنن از عبور گرد و غبار که ذراتشون به مراتب از دود و بو و ذرات روغن بزرگتره جلوگیری میکنه شاهدم هم همون یکی دو باریه که این فیلتر رو استفاده میکنم هست . به نظر بنده اگه از هر نوع کاغذ برای فیلتر استفاده بشه به سرعت دچار گرفتگی میشه و کاغذ فقط برای فیلتر هوای موتور مناسبه که باید صددرصد گرد و غبار رو بگیره. البته اگه مشاهده کنید قسمت انتهایی فیلتر هوای موتور هم از یه فیلتر کمکی از جنس فیلتر هود استفاده شده که فکر کنم برای افزایش ضخامت فیلتر ازش استفاده میشه چون هر چه ضخامت لایه فیلتر بیشتر باشه حتی اگر هم منفذ هاش بزرگ باشن هم بهتر عمل میکنه و گرفتگیش هم کمتره . فیلتر هود ضخامتش چندین بار بیشتر از کاغذ استفاده شده در فیلتر کابین هست بخصوص اگه دو لایه هم قرار بگیره حتی جلوی دود و بو رو هم میگیره;) .اگه دقت کنید توی جاروبرقی(که کلا با گرد و خاک سرو کار داره) هم جنس فیلتر های داخلی و خارجی اون از همین فیلتر هود البته ضخیمتر هست .
به نظر من اگه اکو هم از همین فیلتر البته از نوع مرغوبتر و ضخیمترش برای فیلتر کابین استفاده میکرد خیلی بهتر بود.

mehdi_dacia
08-30-2012, 12:46 AM
با سلام به همگی
امروز وقت شد فیلتر کابین آکو رو نصب کنم
نصبش بد قلقه ولی بالاخره نصب شد
دوتا نکته راجبه فیلتر هست
1-محل نصب فیلتر یه قوس داره در حال که قالب قیلتر کاملا تخته بنابراین اگه پایین فیلتر خوب جا بره بالای فیلتر جا نمی ره و بلعکس پس خوبه که قالب فیلتر عوض بشه
2-افت توان فن نسبت به حالت گردش هوای داخل کابین حدود 30 درصده یعنی اگه درچه رو بین گردش هوای داخل و خارج تعویض کنییم افت توان کاملا محسوسه
اینم بگم من فعلا از ماشین استفاده نکردم بنابراین نمی دونم بدون فیلتر هم همین طوریه یا نه

savana
08-30-2012, 01:49 AM
با سلام به همگی
امروز وقت شد فیلتر کابین آکو رو نصب کنم
نصبش بد قلقه ولی بالاخره نصب شد
دوتا نکته راجبه فیلتر هست
1-محل نصب فیلتر یه قوس داره در حال که قالب قیلتر کاملا تخته بنابراین اگه پایین فیلتر خوب جا بره بالای فیلتر جا نمی ره و بلعکس پس خوبه که قالب فیلتر عوض بشه
2-افت توان فن نسبت به حالت گردش هوای داخل کابین حدود 30 درصده یعنی اگه درچه رو بین گردش هوای داخل و خارج تعویض کنییم افت توان کاملا محسوسه
اینم بگم من فعلا از ماشین استفاده نکردم بنابراین نمی دونم بدون فیلتر هم همین طوریه یا نه
دمت گرم حرف دل منو زدی
اون قوس که باعث می شه فیلتر توی جاش کیپ نشه 2 تا بدی داره 1 اینکه وقتی از دور تند برف پاک کن استفاده می کنی گیر می کنه به فیلتر و فیلتر می پره بیرون یا اینکه اون گوشش خورده می شه
2 اینکه گرد نفوذ می کنه از اون گوشه

در مورد افت فشار هم هنوز هم یه دور تفاوت ایجاد می کنه یعنی 2 با فیلتر می شه 1 بدون فیلتر

Farhad
08-30-2012, 01:02 PM
سلام
اره درسته من هم با این افت توان هوادهی مواجه شدم.
اوایل زیاد توجه نکردم بهش ولی 1 ماهی هستش که اون فیلتر رو برداشته ام.
ولی خب مزیت خوبی که داشت باعث میشد که خاک و کرد و غبار به داخل کابین وارد نشود:)

taromi
06-10-2013, 11:14 AM
فیل تر کابین رنو لوگان که در دو نوع ضد گردوغبار
ونوع ضد آلرژی موجود می باشد.( نه در ایران)
ترجمه ازسایت شرکت BIG FILTER
البته به نظر می رسد این فیل تر برای لوگان مدل بالا باشد.
ضمن تشکر از دوستان عزیز که توضیحات کاملی در مورد فایده ونیز نصب صحیح فیل ترکابین تندر داده اند .به سازندگان زحمت کش این نوع فیل تر پیشنهاد می کنم برای ساخت از موادی استفاده شود که حدالمقدور تبادل هوایی بیشتری را امکان سازد.و با ایجاد شکافی در لبه های فیل تر امکان خوب جا افتادن وکیپ شدن آنرا فراهم سازد. با سپاس

http://www.acopart.org/Upload/ACO-4825/gb99061130153199534218750.jpg